MuscleMeat

Reactive Training Systems

Ik was er ook over aan het denken om zulke tape eens te gebruiken. Maar misschien toch maar gewoon de eerste set hook-grip en de rest met straps doen.
Als je zwaarder kan benchen door de eerste rep een langere pauze te nemen en de rest tng te doen is dat misschien beter. Maar Sheiko schrijft sowieso je gewicht voor dus dat isdan geen oplossing. Als gewicht voorgeschreven staat is elke rep pauzeren wel wel een goed idee. Misschien de laatste rep dan 2 sec doen en de rest gewoon 1.
Gewoon volle gas benchen geeft blijkbaar de meeste gains.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Ja opzich als je hem goed gebruikt is het goud denk ik. Ik ga straks even nakijken of je een of twee keer eromheen mag tapen.
Ik was er ook over aan het denken om zulke tape eens te gebruiken. Maar misschien toch maar gewoon de eerste set hook-grip en de rest met straps doen.
Als je zwaarder kan benchen door de eerste rep een langere pauze te nemen en de rest tng te doen is dat misschien beter. Maar Sheiko schrijft sowieso je gewicht voor dus dat isdan geen oplossing. Als gewicht voorgeschreven staat is elke rep pauzeren wel wel een goed idee. Misschien de laatste rep dan 2 sec doen en de rest gewoon 1.
Gewoon volle gas benchen geeft blijkbaar de meeste gains.
Straps vind ik sws kut en wil mijn grip toch nog wat verbeteren stel dat ik weer naar mixed switch. Ik ben er dus nog verre van uit of het hook of mixed wordt:roflol:

Sheiko zegt de eerste rep wed pauze en daarna met korte pauze, dus misschien moet ik naar hem luisteren, maar heb de vorige cycles Dus exact dit gedaan en ging nauwelijks vooruit:mad:

06f.jpg

Ik dacht: heej "eigen wereld" heeft een bijlage toegevoegd..................:(
Is het een schema.

Ik had gehoopt op een foto van je shape, heb je eigenlijk wel eens pics geplaatst ?

Zelfs doe ik alle reps even lange pauze. Voor m'n gevoel zodra de bar stil ligt op chest press ik. Dat is dan iets korter korter dan comp pauze; omdat je daar nog de reactietijd van het signaal hebt (& soms hele late commando's).

• #1.149
Ik dacht: heej "eigen wereld" heeft een bijlage toegevoegd..................:(
Is het een schema.

Ik had gehoopt op een foto van je shape, heb je eigenlijk wel eens pics geplaatst ?
Staan als het goed is twee of drie foto's in dit log van mijn fysiek. Kan er wel eentje posten als je wil, al ben ik op dit moment 15%++ :roflol:
:piggy:
Zelfs doe ik alle reps even lange pauze. Voor m'n gevoel zodra de bar stil ligt op chest press ik. Dat is dan iets korter korter dan comp pauze; omdat je daar nog de reactietijd van het signaal hebt (& soms hele late commando's).
Hmm ok ik ga er eens over nadenken. Ben er nog niet echt uit wat me beter lijkt.
Ooh ja heb jou ook zien skwuaten inderdaad:o

Ach f**k it, een poging tot rugfoto in de bijlage.

Laatst bewerkt:
1 dansende marshmellow voor je rug :hoody:

Goede rug hoor damn!

• #1.153
  • #1.154
Gewicht 85,6kg nog 2 kg te gaan totdat ik weer op mijn oude gewicht zit:(

Sheiko advanced medium load W3D3
Board bench press
12x20kg

3x60kg
3x72,5kg
3x82,5kg
2x2x95kg
3x1x100kg

Gingen niet easy maar ook niet rpe dood, dus kan er mee leven.

Squats
20x20kg
5x60kg

5x102,5kg
4x122 5kg
3x145kg
1x165kg

Het was na de eerste rep met 165kg op. Ik heb al twee dagen dikke hoofdpijn en voel me helemaal ruk. De rest van de tren overgeslagen en sla die van morgen ook over als ik mij nog zo ruk voel. 1/10 tren die nergens op sloeg ondanks dat bench nog redelijk ging?

Energie was dan waarschijnlijk gewoon "op", ken dat gevoel wel. Dan gaat lift 1 goed en daarna is het gewoon klaar.
Even aansterken!

• #1.156
Energie was dan waarschijnlijk gewoon "op", ken dat gevoel wel. Dan gaat lift 1 goed en daarna is het gewoon klaar.
Even aansterken!
Jup, normaal duw ik dan door maar gisteren wilde het niet. Ik voel me vandaag ook vrij belabberd maar de auti in mij wil gas geven

Of last van faggotry

Vanavond beetje sushi zal wel helpen

• #1.159
Nee echt ziek, moest voordat ik naar huis reed nog even de wc een andere kleur sprayen.:o Het is denk ik een combinatie van de keelpijn die ik al had plus harmony en daarna gewoon doortrainen wat blijkbaar allemaal bij elkaar net teveel was.
Of last van faggotry

Vanavond beetje sushi zal wel helpen
Vooral faggotry daarom gaan we ook op sushi date :o Ik ga me echt vies volstoppen dan weet je dat.

Terug
Naar boven