- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Wie?
Thanks, is wel mijn sterkste lift en ben er ook echt gebouwd voor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie?
Thanks, is wel mijn sterkste lift en ben er ook echt gebouwd voor
Haha dankjewel! Is wel eens leuk om weer hogere intensiteit te trainen en wat PRs te zetten in plaats van 10-12 weken te wachten op een one rep max poging.

Gewicht 87,3kg na een goede friet bulk gisteren. Dit was wel voordat ik 3x gescheten had, dus ik denk niet dat ik morgen nog zoveel weeg.
RTS Week 4 General Physical Preparedness 2
15x70kg, 15x80kg en 15x90kg squats
10 min chin en pull ups
10min abz
10min stretchen
15min fietsen
Knieën voelen echt goed en het beste wat ze in maanden gevoeld hebben. Ik twijfel nog of ik morgen een rustdag pak en maandag 15x100, 10x110 en 10x120kg doe of andersom.

Volgens het recovery protocol zou je eigenlijk alleen squaten en na 10 dagen weer op niveau zijn, maar dat doe ik dus niet. Ik heb ook de eerste dagen Reps gedaan met hetzelfde gewicht ipv elke set verhogen. Het helpt ook mee dat ik nog onder 50% van mijn max zit en dit dus easy weights voor mij zijn. Na de volgende training ga ik wel een a twee dagen rust pakken en zit ik waarschijnlijk al vijfjes te doen. Hopelijk de week er na op maandag mijn normale training doen met wat lagere RPE en dan door bouwen.Niet te snel wanneer je morgen weer zou gaan squatten? of maakt dat niet uit volgens t programma of je meerdere dagen achtereen squat?
Zieke reps![]()

Dankjewel!
Ik zal maar niet herhalen wat jij zei over je 'warming-up'

Ik zal maar niet herhalen wat jij zei over je 'warming-up'![]()
Dankjewel!
Ik zal maar niet herhalen wat jij zei over je 'warming-up'
![]()