- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Haha het is een leuk begin!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha het is een leuk begin!
Ja haat het dat ik niet eens balans kan houden. Wil soms echt die stang door de muur heen gooien uit frustratie.
Ja dat merk ik wel, de vorige keer honderd Reps gedaan en toen werd het wel beter. Maar nog steeds kut. Jammer genoeg doe ik ze ook maar 1x per twee weken dus echt genoeg Reps maak ik niet.splits squats moet je gewoon vaker doen, dan worden ze minder erg.
srs
dan zijn ze gewoon kut ipv super kut.

Dankjewel, is als het goed is nog verre van mijn max, maar we spelen de long game.

Nee die godtier genetics heb ik toch niet

Hmm ja ik ben benieuwd hoe het gaat voelen. Ik ben ergens met mijn nieuwe setup vergeten mijn lats goed te activeren. Dit deed ik eerst door de stang te buigen, maar mijn linkerpols ging dan nog steeds scheef, dus toen gaan knijpen waardoor die cue verloren ging. Gevoelsmatig voelt dit iig nog niet sterk, maar heb dan ook 0,0 reps gedaan.Dat zou je bench moeten helpen, lats doen veel bij bench. Ikzelf zak tot op mijn plexus.
Dat doe ik nu maar duw ook mijn schouders nog naar voren wat moeilijk voor mij is om niet te doen .Probeer even in staande positie je schouders naar je hielen te duwen; precies dat wil je bij bench om je lats makkelijker te activeren.
Dankje! Ja waar focus jij dan op? Ik kreeg als tip om als een t-rex te benchen maar weet niet echt op wat ik dan moet letten.Lekkere training hoor. Heb ik ook soms dat ik men schouders uit positie duw bij lockout. Echt focus voor nodig
Ik vermoed dat ze daarmee bedoelen schouderd naar elkaar en naar beneden trekken, omdat het dan lijkt alsof je korte armen hebt.Dankje! Ja waar focus jij dan op? Ik kreeg als tip om als een t-rex te benchen maar weet niet echt op wat ik dan moet letten.
Dat doe ik nu maar duw ook mijn schouders nog naar voren wat moeilijk voor mij is om niet te doen .