Fitness Seller

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
Qua belt, als hij hoger zit heb je meer profijt bij de lock out. Dat is de theorie erachter, dat gevoel heb ik er zelf niet altijd helemaal bij. Je kunt hem voor iets hoger doen dan achter, dan krijg je meer lucht in je buik en heb je achter die ondersteuning voor de lock out.
MAAR de volgens mij algemeen geaccepteerde manier van omdoen is de manier waarop je er het meeste feeling mee hebt. En bij deadlift hij ook weer het minst in de weg zit.
Hmm ja ik wil in mijn 'standaard' positie komen maar met belt lukt het niet. Hij zit letterlijk in de weg. Is kut dat mijn trainingsmaat mij niet kan corrigeren... Ik zou een moord doen voor een coach.

Hele week al ziek, zwak en misselijk. Merkte het vandaag in mijn training.

Candito week 5 training 2+DL
Bench press
12x20kg
5x60kg
3x80
1x90

1x100 maar. Nieuwe wedstrijdbench is echt wennen.

Deadlift
5x60kg
5x100kg
3x140kg
1x165kg overhand grip zonder chalk.

3x190k VPR mixed grip met chalk zonder belt.
Zaterdag decibel dus dacht ach waarom ook niet nu, is toch al een kut week. Niet optimaal maar toch redelijk tevreden met deze lift, zeker na de ahit bench.

Daarna nog wat pull downs gedaan en was er klaar mee. Een week om snel te vergeten.

Resultaat 5 weken candito
Bench 100kg is -2,5kg pr komt gedeeltelijk door nieuwe bench en zwak voelen.
Squat naar 155kg wat een evenaring is van mijn pr. +5kg op cycle.
Deadlift 202,5kg is -2,5kg PR. Wel +7,5kg op cycle. In totaal dus +10kg op cycle gewicht in 5 weken.

Ik moet hierin ook eerlijk zijn, schema maar half gevolgd en wat foutjes hier en daar gemaakt plus de minst ideale week om ziek te zijn. Volgende cycle begint maandag en dan moet alles kloppen.

Laatst bewerkt:
Welcome to the club, ik voel me sinds gister ook al niet geweldig fit. Ben verder gelukkig niet echt ziek of zo.
Jammer dat het in deze week van je program gebeurt. Toch nog een lekkere deadlift neergezet toch!

Die 190kg deadlift gaat nog aardig soepel hoor.

Welcome to the club, ik voel me sinds gister ook al niet geweldig fit. Ben verder gelukkig niet echt ziek of zo.
Jammer dat het in deze week van je program gebeurt. Toch nog een lekkere deadlift neergezet toch!
Gezien de omstandigheden en de blessure ben ik toch wel redelijk blij ja, maar had toch gehoopt +20kg op mijn totaal te plakken deze cycle. You win some, you loose some.
Die 190kg deadlift gaat nog aardig soepel hoor.
Inderdaad, zat mss nog een repje of 2 in, maar had vandaag niet echt de mentaliteit om echt hard te gaan.

Mss toch te hoge verwachtingen gehad, komt goed, ben nu weer op en top gemotiveerd. Dit moet en zal beter zodat ik tijdens de wedstrijd ga verrassen.

Same here, voel me best apart laatste dagen :scratch:

Al wat gedaan met mijn tip @EigenWereld ?
Jup, alleen krijg ik mijn belt, zonder hulp, niet omgedraaid om. Hij zit ook veel te strak voor de deadlifts. Kreeg tip van mede-powerlifter om hem hoger te plaatsen bij mijn rubben, weet niet of dat wat is?

Jup, alleen krijg ik mijn belt, zonder hulp, niet omgedraaid om. Hij zit ook veel te strak voor de deadlifts. Kreeg tip van mede-powerlifter om hem hoger te plaatsen bij mijn rubben, weet niet of dat wat is?

Je hoeft 'm niet helemaal om te draaien denk ik, gewoon de lever bij je zij (als je een leverbelt hebt), of iets verder. Experimenteer er mee.

Je hoeft 'm niet helemaal om te draaien denk ik, gewoon de lever bij je zij (als je een leverbelt hebt), of iets verder. Experimenteer er mee.
Ga ik doen, heb een strengthshop IPF approved belt, maar die moet ik met een schroevendraaier verstellen.

Candito cycle 2 week 1 training 1

Helemaal naar de bertverderie gegaan dit weekend. Als straf vandaag een paar keer binnensmonds moeten kotsen.

Squat
8x60kg
5x90kg
3x110kg

4x4x127,5kg
Belt zat voor geen meter, op het diepste punt schoot die omhoog en constant in mijn mond overgeven. Waren letterlijk en figuurlijk vieze sets. Op een goede dag was die 4x6x127,5kg wel gelukt.

Deadliftt
5x105kg trainingsmaat zijn werkgewicht.

2x6x162,5kg

Laatste set laatste 4 reps gefilmd.

Deze keer niet verrekend en ging verrassend makkelijk, mogelijk omdat ik niet volledig kon gaan op de Squats.

Deze staat wel in mijn top 3 zwaarste trainingen. 6/10 omdat dodenlifts makkelijk ging.

Good train!

Candito cycle 2 week 1 training 2
Bench press
12x20kg
10x40kg

10x52,5kg
10x70kg
8x77,5kg
5x80kg Moest 6 reps en had de laatste set eindelijk de juiste arch. Bij de vorige sets verloor ik mijn spanning en heb ik dus veel energie verkloot.

Bent over rows
10x60kg
10x70kg
8x80kg
6x80kg

Military press
12x22,5kg
12x30kg
10x37,5kg
7x45kg Moest er 8 maar de laatste rep maakte mijn trainingsmaat een kut opmerking dus schoot in de lach.

Lat pulldown
12x42kg
12x56kg
10x63kg
8x84kg

Leuke tren, merkte het gewichtsverlies wel, donderdag revanche 6/10.

Dus.. Welk festival heb je bezocht?! :D

Terug
Naar boven