XXL Nutrition

Reactive Training Systems

Zeker maar soms is het frustrerend, want ik zet gewoon elke week wel prs neer. Het is een soort drang zo snel mogelijk een paar lifters in mijn gym te verslaan. En ik doe het ook met andere dingen, waarschijnlijk werk ik daarom in de sales.

Ik heb nooit bodybuild ambities gehad, maar moest in mijn vorige gyms uit noodzaak mijn powerlift plannen op een laag pitje zetten. Maar nu ik weer 100% erin zit ligt mijn focus op ooit de ipf world's winnen. Maar we gaan stapsgewijs daar naartoe werken.

Jup heb ik ook haha. Iedereen in de gym die sterker dan mij is moet ik inhalen :P.

Ooh ik dacht altijd dat je eerst aan bodybuilding deed. Hoezo moest je dat doen dan? Zeer vervelend als je door je gym niet kunt trainen waar je ervoor bent. Zelfde goal voor ogen als mij dus :D.
Maar daarnaast wil ik persoonlijk ook wat strongman wedstrijden gaan doen ooit, maar dat zal pas veel later komen haha.

Een dram whisky kan wel heb ik al ervaren :D

En toen had je ook nog een goeie training toch :p.

Whiskey and deadlifts ftw :)

• Topic Starter Topic Starter
Een dram whisky kan wel heb ik al ervaren :D
Boah ik stond na 2 speciaal bier al op mijn kop.
Jup heb ik ook haha. Iedereen in de gym die sterker dan mij is moet ik inhalen :P.

Ooh ik dacht altijd dat je eerst aan bodybuilding deed. Hoezo moest je dat doen dan? Zeer vervelend als je door je gym niet kunt trainen waar je ervoor bent. Zelfde goal voor ogen als mij dus :D.
Maar daarnaast wil ik persoonlijk ook wat strongman wedstrijden gaan doen ooit, maar dat zal pas veel later komen haha.

En toen had je ook nog een goeie training toch :p.
Haha zit waarschijnlijk in de sport.

Ik draaide idd een niet powerliftingschema van Lyle McDonald, the generic bulking routine. Het plan was ooit een tijdje BB te draaien om daarna weer powerlifting te doen, maar in mijn vorige sportschool zeurde ze steeds over deadlifts en geluid. Daardoor nu pas weer begonnen en heb er geen spijt van, want de motivatie is nu weer 100%. Kracht is beter meetbaar dan wat kilo's op je fysiek.

Strongman is ook zeker een mooie sport, maar die materialen heb ik niet beschikbaar. Als je het kan zeker doen!

Gewicht:85kg tijd voor de cut na de zwaarste week.

Zaterdag mijn kop eraf gezopen en mijn rug was gaar van de zware skwuats. Besloten daarom de zondag tren te skippen. Vandaag nog wat lichte ongemakjes maar het is goed gekomen.

Candito cycle 2 week 3 training 1
Squats
12x20kg
8x60kg
6x90kg
3x110kg

5x137,5kg
4x137,5kg
5x137,5kg

Een beetje poes gegaan op die tweede set, maar voelde me vrij sterk. Mss met wat meer gepusht 3x6 gehaald, maar ik was al blij dat mijn rug het hield.

Laatste set gefilmd.

Deadlifts
5x115kg
1x150kg

2x4x182,5kg
Ging nog vrij gemakkelijk na die skwuats. Wel schreeuw pr gezet.

Laatste set, redelijke reps.,

Abz crunch machine
12x35kg
12x45kg
10x50kg

Goeie mmc en tut:fire: @Hoody you proud?

Zou abbwheel toevoegen

Waarom squat je niet lowbar als je pl ambities hebt?

Beginnen op knieën en uitbouwen als dat te makkelijk wordt, knieën is al vrij uitdagend. Ben sowieso meer van de core oefeningen waarbij stabilisatie ook een belangrijk punt is.
Ik heb het ooit gedaan ja, maar verder dan mijn knieën kwam ik niet. Kom je niet al snel tot het probleem dat je niet kan verzwaren?
Waarom squat je niet lowbar als je pl ambities hebt?
Omdat ik stap voor stap dingen verander en 10 weken voor een meet niet ga leren low bar squaten als ik het nooit gedaan heb. Na de meet ga ik het wel doen, maar nu met de smolov jr bench cycle + 2 candito cycles achter elkaar zonder rust bespaar ik mijn schouders liever deze aanslag.

Gewicht: 85,3kg
Moet wat strakker gaan dieeten anders wordt het krap.

Candito cycle 2 week 3 training 2

Bench press
12x20kg
10x45kg
6x65kg

3x6x82,5kg
Wat meer gewicht en mijn bench springt weer omhoog.

Bent over rows
6x67,5kg
6x80kg
6x92,5kg VPR
Easy, lekker, voel dat er nog meer in zit.

Military press
6x35kg
6x45kg
4x57,5kg
Ik had het ff niet, toch iets te zwaar.

Lat pulldown
6x63kg
6x77kg
6x91kg
Gaat steeds makkelijker.

Incline flyes
2x12x14kg
12x16kg

De overgeslagen training van zondag heeft me goed gedaan. Voel wel dat mijn lichaam het zwaar heeft op bepaalde momenten. Goede training en kan niet wachten op de wedstrijd 8/10.

P.s. nog een interessant artikel over low VS high bar
High Bar vs. Low Bar Squats for Powerlifting

Wanneer is je meet?

30 september de SBD Cup, ik doe mee in de -83kg klasse. En dat is maar goed ook, want ik ben in één maand tijd al uit 3 spijkerbroeken gescheurd.:roflol:

Dat is al snel. Komt daar ook weer een live stream van?
Dat is altijd wel een lekker gevoel, als je weer uit een spijkerbroek scheurd. Ik had dat laatst ook weer.

Dat is al snel. Komt daar ook weer een live stream van?
Dat is altijd wel een lekker gevoel, als je weer uit een spijkerbroek scheurd. Ik had dat laatst ook weer.
Als het goed is kun je via de SBD site weer live kijken. Ik ga in ieder geval geen spannende lifts neerzetten en ben al blij met een top 20 van de 32 athleten in mijn klasse.

Ja, het is minder fijn als het al de derde is (deze maand) en het net gebeurd voordat je op je werkt bent. Wel flinke (pens)gains gemaakt.

Als het goed is kun je via de SBD site weer live kijken. Ik ga in ieder geval geen spannende lifts neerzetten en ben al blij met een top 20 van de 32 athleten in mijn klasse.

Ja, het is minder fijn als het al de derde is (deze maand) en het net gebeurd voordat je op je werkt bent. Wel flinke (pens)gains gemaakt.

Als jij jouw 1rm kan neerzetten die jij in gedachte heb, dan is dat toch ook goed. Dat geeft misschien ook alleen maar meer motivatie om bij je volgende meet meer te kunnen pakken.

Ik heb vorige week nieuwe spijkerbroeken gehaald bij de c&a. Daar was de 2de halve prijs. Dus dat scheelde alweer.

Ik zie net de indeling van de SBD.
Het wordt een latertje voor je.

SBD Nederland

Terug
Naar boven