- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nouja ik kom weer op oud niveau haha. Op de Fox gym cup heb ik 200/105/225 gehaald en dat is nu een 9 maanden geleden ,dus echt goeie progressie kan ik niet van spreken.Je maakt idd goeie progressie. En volledig all out gaan op een meet kan dat mss even verhinderen. Maarja das iets wat je best met je coach beslist zoals je doet![]()
Squat voelde ook crap qua techniek en merkte al met uitpakken dat ik fout stond. Maar dat voorover staan doe ik altijd al haha, ging nu puur om de stang er (rechter) uit te pakken.Je squat ziet er imo een beetje vreemd uit. Start positie ziet er niet heel stabiel en 100% uit . Lijkt nogal naar voren te staan en knieën wat gebogen. Of ligt het aan de vid?
@lloydatoni ?
Deadlift ging hard!
Is nog geen probleem geweest en die 180kg was off qua unracken. Stel dat het gebeurt dan heb ik sowieso nog genoeg tijd om te reracken dus no stress.Zal vooral opletten met die squat dat je wel een startsignaal mag ontvangen
Is nog geen probleem geweest en die 180kg was off qua unracken. Stel dat het gebeurt dan heb ik sowieso nog genoeg tijd om te reracken dus no stress.

Wel even oefenen op walkout en het verkrijgen van de startsignalen ja.Je squat ziet er imo een beetje vreemd uit. Start positie ziet er niet heel stabiel en 100% uit . Lijkt nogal naar voren te staan en knieën wat gebogen. Of ligt het aan de vid?
@lloydatoni ?
Deadlift ging hard!
Nou die tijd om te reracken en dan weer een signaal krijgen te squatten valt vies tegen![]()
Komt goed no stress!Wel even oefenen op walkout en het verkrijgen van de startsignalen ja.

SchreeuwPRSterk
Goed geschreeuwd ook op op het hoofdplankier.