- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha thicc booiii, al kijk ik wel uit naar de cut die gaat komen na mijn volgende wedstrijd.
en die Squat begint wel te lopen alleen nog even zoeken qua positie van mijn hoofd dat nog vrij inconsistent is.

Ik vul trac in en heb guided programming van Mike t. Dus kan hem.ook.mailen met vragen.Vul je TRAC in bij RTS om je vermoeidheid/recovery in de gaten te houden?
Of heb je persoonlijke coaching van RTS?
Nice! Van een top-coach gesproken!Ok vul trac in en heb guidded programming van Mike t. Dus kan hem.ook.mailen met vragen.
Yes, hij weet wel wat die doet moet ik zeggen, al stond ik in het begin vrij sceptisch tegenover RPE. Zijn guided programming kost €85 per maand en ik adviseer dan minimaal een aantal maandjes bij hem te kopen aangezien hij met emerging strategies werkt. Dit betekent dat hij ongeveer hetzelfde blok elke 4 weken herhaalt met hier en daar wat aanpassingen. Maar dat heeft natuurlijk wat tijd nodig voordat het effectief wordt. Ik ben er in ieder geval na 3 maandjes onder hem trainen zeer tevreden over.Nice! Van een top-coach gesproken!
Wat kost die coaching, als ik dat vragen?
Ja, ik ken het principe. Ik luister naar zijn podcasts en lees af en toe wel eens een artikel van 'm.Yes, hij weet wel wat die doet moet ik zeggen, al stond ik in het begin vrij sceptisch tegenover RPE. Zijn guided programming kost €85 per maand en ik adviseer dan minimaal een aantal maandjes bij hem te kopen aangezien hij met emerging strategies werkt. Dit betekent dat hij ongeveer hetzelfde blok elke 4 weken herhaalt met hier en daar wat aanpassingen. Maar dat heeft natuurlijk wat tijd nodig voordat het effectief wordt. Ik ben er in ieder geval na 3 maandjes onder hem trainen zeer tevreden over.

Dat zijn inderdaad niet de lichtjes setjes, maar dat is wat the boss wil haha.Boh dat zijn veel setjes rond de @9 vandaag. Zal je wel voelen![]()
En dat is ook de reden dat ik voor guided programming heb gekozen. De keuze lag tussen Sheiko of RTS, omdat zij op lange termijn, volgens een filosofie die mij ligt, werken en kijken hoe ze het schema kunnen individualiseren.Ja, ik ken het principe. Ik luister naar zijn podcasts en lees af en toe wel eens een artikel van 'm.
Het duurt idd wel even voor je een goed beeld krijgt van hoe een atleet op training reageert ja.
Ik ga die tactiek zelf ook eens toepassen. Maar ik laat het volume dan wel dalen.Dat zijn inderdaad niet de lichtjes setjes, maar dat is wat the boss wil haha.

Volgens mij heb je een goeie keuze gemaakt. (niet dat ik Sheiko wil dissen ofzo)En dat is ook de reden dat ik voor guided programming heb gekozen. De keuze lag tussen Sheiko of RTS, omdat zij op lange termijn, volgens een filosofie die mij ligt, werken en kijken hoe ze het schema kunnen individualiseren.
Als het volume teveel is dan moet je wat doen down sets eraf halen. Daarvoor kun je mooi trac gebruiken om goed inzicht hierin te krijgen. Ze zeggen vaak dat je RTS Hun intermediate schema kunt pakken als basis en dan aanpast aan je eigen herstel etc.Ik ga die tactiek zelf ook eens toepassen. Maar ik laat het volume dan wel dalen.
Ik heb het tegengestelde ook al geprobeerd (volume hoog houden/RPE 1 punt laten zakken) en dat werkte best goed. Maar het volume was me net iets te hoog. Beetje testen en zelf eens zien of we verder kunnen aanpassen adhv emerging strategies.
Volgens mij heb je een goeie keuze gemaakt. (niet dat ik Sheiko wil dissen ofzo)
Ik heb eerst geprobeerd met een lagere RPE te trainen voor de top-sets om te zien of dan de recuperatie voldoende was. Omdat dit nog steeds erg op het randje was ga ik nu dezelfde cyclus doen maar met de voorgeschreven RPE en 1 back-off setje minder (voor de meeste lifts).Als het volume teveel is dan moet je wat doen down sets eraf halen. Daarvoor kun je mooi trac gebruiken om goed inzicht hierin te krijgen. Ze zeggen vaak dat je RTS Hun intermediate schema kunt pakken als basis en dan aanpast aan je eigen herstel etc.