- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest deze week 5x@10 op squats en deadlift doen, geen idee waarom. Mogelijk calculeert die al in dat ik in deze weken zwak ben en wil die me pushen of zo?Waarom die sets @10 op DL? Voor de fun?
Ik zou ook niks bakken van die split squats hoor. Heb ook totaal geen balans op dat vlak.
Vreemd. Is wel redelijk kapot gaan zulke sets.Moest deze week 5x@10 op squats en deadlift doen, geen idee waarom. Mogelijk calculeert die al in dat ik in deze weken zwak ben en wil die me pushen of zo?
Ja het is echt een absurde oefening, omdat mijn evenwicht de beperkende factor is.
Gelukkig ben ik dus niet de enige die de motoriek van een peuter heeftik probeer ook al een hele poos fatsoenlijk split squats te doen maar bij mij is balans ook de beperkende factor. het gaat al wel beter maar vooral rechts is het elk setje wel een keertje wiebelen. gisteren heb ik het met een ssb geprobeerd waarbij ik een hand vrij hield om eventueel te corrigeren aan het rack. voor zo'n motorische aardappel als ik wel handig
Ik heb het dus gisteren geprobeerd tussen 2 squatkooien in zodat ik mij vast kon houden als dat nodig was. Maar ook dit was niet ideaal. maar ga denk ik gewoon een bankje buiten de squatkooi zetten en dan unracken vanuit het squatrack en kan ik mij nog vastpakken als dat nodig is.
Dat dacht ik dus ook haha en dan te bedenken dat ik eerst 3 sets met 120kg wilde doen. :')4x10x110 als ik het lees denk ik al fick ma life xD
Hij heeft inderdaad een off season protocol.Blijkbaar maak je op cardio wel sneller gains dan op kracht. Dus volgende week kan het al een heel stuk gemakkelijker gaan.
Ik ga na mijn wedstrijd ook eens proberen of wat meer in die richting kan gaan voor een tijdje.
Ondanks dat hij in Nederland woont kan die geen woord Nederlands, dus ik ben er niet zo bang voorOK, cool. Thanks!
Mag je dat zomaar op het forum smijten?

Goede tip! Ik was ook van plan eerst goblin split squats te doen, dan hou je die vast op je borst en als dat een beetje lukt met dumbbells. Alleen zeuren ze bij ons dan dat we de dumbbells niet in het powerliftgedeelte mogen gebruiken...Wellicht de splitsquat met dumbells eens proberen. Voelde bij mij stuk beter qua balans en ook makkelijker met positie bepalen
Klopt het dat hij in de buurt van Sittard woont nu? Of heb ik dat verkeerd opgevangen?Ondanks dat hij in Nederland woont kan die geen woord Nederlands, dus ik ben er niet zo bang voor![]()
De ghetto van Brunssum zelfs! Iets met zijn militaire carrière of zo, verder weet ik er ook niet veel van, alleen dat hij eens bij de viking brothers daaro getraind heeft en Bell Coaching wel eens met hem gesproken hebben.Klopt het dat hij in de buurt van Sittard woont nu? Of heb ik dat verkeerd opgevangen?
Ja, hij verhuis regelmatig omwille van zijn militaire carrière. Heeft ook al in Italië gezeten volgens mij.De ghetto van Brunssum zelfs! Iets met zijn militaire carrière of zo, verder weet ik er ook niet veel van, alleen dat hij eens bij de viking brothers daaro getraind heeft en Bell Coaching wel eens met hem gesproken hebben.

Ik ga het lekker zeggen tegen ome Mike.Ondanks dat hij in Nederland woont kan die geen woord Nederlands, dus ik ben er niet zo bang voor
Ik stuur je op strafkamp in Rusland!
Graag
Geen Sheiko kamp, maar je kontje gaat dan wel nog meer pijn doen!