- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Kan ik net zo goed naar loods 37 gaan voor dat.Geen Sheiko kamp, maar je kontje gaat dan wel nog meer pijn doen!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik net zo goed naar loods 37 gaan voor dat.Geen Sheiko kamp, maar je kontje gaat dan wel nog meer pijn doen!![]()
Kom maar eens echt liften in een goede omgeving vol dikke powerlifters
a state of trance?
Yes, mijn eerste trance feest, dus ik ben zeer benieuwd of ik het wat vind. Er is in ieder geval een psytrance stage en dat is wel lachen.
nice, ik ben vorig jaar voor het eerst gegaan. wist ook niet of het mijn ding was maar uiteindelijk goed vermaakt. Veel plezier!Yes, mijn eerste trance feest, dus ik ben zeer benieuwd of ik het wat vind. Er is in ieder geval een psytrance stage en dat is wel lachen.
Ja ik hoor er echt veel goede dingen over en zit nu toch in mijn off season dus dan kan t!nice, ik ben vorig jaar voor het eerst gegaan. wist ook niet of het mijn ding was maar uiteindelijk goed vermaakt. Veel plezier!
Hnnnng asot, ik ga samen met Zeenius en EuphoreaYes, mijn eerste trance feest, dus ik ben zeer benieuwd of ik het wat vind. Er is in ieder geval een psytrance stage en dat is wel lachen.
Aait veel plezier alvast, de Aftermovie van vorig jaar ziet er goed uit!
Haha was wel gepland en mentaal heb je soms die reset nodig. Ik draai nog steeds RTS, dus daarom is het ook zonde, maar was sinds augustus al in een soort on season tot en met begin februari. 2 mindere weekjes mag dan wel haha.We zijn woensdag en je bent nog een beetje gaar van een feestje in het weekend ... echte topsporter ben je.
Het wordt echt tijd voor die 300% focus, ja.
Weer samen met RTS of ga je iets anders doen?
Af en toe mag er wel eens relaxed worden idd. Dan hou je 't ook langer vol.Haha was wel gepland en mentaal heb je soms die reset nodig. Ik draai nog steeds RTS, dus daarom is het ook zonde, maar was sinds augustus al in een soort on season tot en met begin februari. 2 mindere weekjes mag dan wel haha.
Ik ga RTS weer blijven draaien tot sowieso de SBD cup en zou niet weten wat ik anders moet draaien. Ik wil een gepersonaliseerd schema of iig iemand met meer kennis die naar mijn schema kijkt en aanpast waar nodig. Ik zou nog wel The Strength Athletes overwegen of AI coaching, maar ben wel tevreden met RTS Guided Programming.
Ik denk inderdaad ook dat TSA een pak duurder is, maar ik vind €85-90 per maand al prijzig, dus dan zou ik nog eerder voor volledige RTS coaching kiezen, maar die meerwaarde zie ik nog niet. BBM en Calgary zijn allebei gecoacht door Mike T van RTS en volgen ook zijn filosofie qua schema. Het lijkt mij dus beter door de man zelf of zijn team gecoacht te worden. AI is wel interessante budget oplossing als je een customized schema wil, maar niet 50+ euros wil besteden. Al denk ik dat je als beginner of intermediate meer aan hands on coaching hebt. Daarin heb ik eigenlijk geluk, aangezien we bij onze gym best wel wat mensen met redelijke kennis en 10+ jaren ervaring hebben. Ik zou nog wel een 6 maandjes door Sheiko gecoacht willen worden, maar die kans acht ik nihil.Af en toe mag er wel eens relaxed worden idd. Dan hou je 't ook langer vol.
The Strength Athletes gaan volgens mij wel een stukje duurder zijn. (vermoed ik: niet opgezocht) Maar ze zijn wel heel erg succesvol met hun atleten.
AI coaching ... ik weet het zo niet. Volgens mij moet je zelf nog te veel kleine aanpassingen gaan doen om het een beetje goed te laten lopen. Echt AI is het nog niet.
BBM of Calgary Barbell kunnen nog opties zijn, hoewel Calgary Barbell wel eens erg hetzelfde zou kunnen zijn dan RTS. Bryce wordt door Mike gecoacht.
Ik rij daarvoor meer dan 1,5 uur richting Lebbeke.BBM heeft nog een tijd in de leer gezeten bij RTS en werken ook wel eens samen met podcasts en seminars. Je ziet ook dat hun schema heel veel op die van RTS lijkt, omdat zij hetzelfde type programmering gebruiken. Calgary zou je het beste kunnen kiezen als je equipped lift of Bryce ziet zitten als je coach. AI geeft je alleen een customized programma, maar je krijgt geen 1 op 1 coaching, daar zit juist net de meeste winst voor de meeste beginners, intermediates.BBM is wel op RPE gebaseerd maar hun coaching is naar mijn idee toch wel wat anders. Ligt er ook aan wie van BBM je zou krijgen als coach. Maar dat zal bij Calgary Barbell ook wel zo zijn.
Qua budget is AI wel interessant ja. Het zit wat tussen een echte coach en DIY in he.
Hier in de buurt is er geen gym waarvan ik denk dat het de moeite zou zijn enige PL coaching te ontvangen.Ik rij daarvoor meer dan 1,5 uur richting Lebbeke.
Ja BBM en RTS zullen wel aardig gelijkaardig zijn. Ze hebben ook beiden een redelijk gelijkende filosofie wat training betreft.BBM heeft nog een tijd in de leer gezeten bij RTS en werken ook wel eens samen met podcasts en seminars. Je ziet ook dat hun schema heel veel op die van RTS lijkt, omdat zij hetzelfde type programmering gebruiken. Calgary zou je het beste kunnen kiezen als je equipped lift of Bryce ziet zitten als je coach. AI geeft je alleen een customized programma, maar je krijgt geen 1 op 1 coaching, daar zit juist net de meeste winst voor de meeste beginners, intermediates.
Ik denk dat 1 van de problemen is dat je bij een team moet aangesloten zijn om een wedstrijd mee te doen. Om je bij een team aan te sluiten moet je meestal een abo bij een gym nemen die een team heeft. En die zijn er niet veel. Dus dan zit je aan een abo vast van een gym waar je nauwelijks komt, bovenop een home-gym of abo bij een andere gym. Voor velen wordt dat echt te duur voor een wedstrijdje PL mee te kunnen doen.Ja in België is het niveau qua powerlifting nog niet wat het is zoals in Nederland of Engeland. Heel jammer, want een beetje battle tussen onze landen zou mooi zijn.
Dat is wel echt de meest klote regel die ik ooit heb gehoord. Snel opheffen want dat houdt de sport klein.Ja BBM en RTS zullen wel aardig gelijkaardig zijn. Ze hebben ook beiden een redelijk gelijkende filosofie wat training betreft.
Ik denk dat 1 van de problemen is dat je bij een team moet aangesloten zijn om een wedstrijd mee te doen. Om je bij een team aan te sluiten moet je meestal een abo bij een gym nemen die een team heeft. En die zijn er niet veel. Dus dan zit je aan een abo vast van een gym waar je nauwelijks komt, bovenop een home-gym of abo bij een andere gym. Voor velen wordt dat echt te duur voor een wedstrijdje PL mee te kunnen doen.
Gelukkig niet, zou nergens op slaan
Dit, alleen kunnen teams eerder inschrijven. Dat kan bij de kleinere wedstrijden nog wel handig zijn.Nee, je kunt gewoon als algemeen lid meedoen aan PL wedstrijden.
Daar kan ik weinig aan doen he.Dat is wel echt de meest klote regel die ik ooit heb gehoord. Snel opheffen want dat houdt de sport klein.
Opgelet, een atleet kan zich niet rechtstreeks aansluiten bij de VGPF of inschrijven voor een wedstrijd. Dit moet moet via het clubsecretariaat gebeuren. Mail dus niet zelf naar de VGPF om je aan te sluiten bij de VGPF of om je in te schrijven voor een wedstrijd.