- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Ook in!
Yay! 20 reppers op squats!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yay! 20 reppers op squats!
Ook welkom! Ja, die 20 reppers hakken erin. Binnenkort herhalen met een iets zwaarder gewicht.
20x105 ATG was toen mijn beste en tevens zwaarste squatset die ik ooit heb gedaan, voelde een stuk intenser dan 18x120 low bar.
Een aantal weken terug gedaan met eerst 100 kg en daarna 80 kg, dat was geen pretje! Wel erg bevredigend!Ook welkom! Ja, die 20 reppers hakken erin. Binnenkort herhalen met een iets zwaarder gewicht.
Thanks man, fysiek begint beetje bij beetje weer terug te komen. 20-reppers op de squat zijn mentaal zwaar maar geeft inderdaad wel veel voldoening.Nice, ik squat zelf alleen maar high bar dus geen idee hoe een 20 repper low bar aan voelt. Ik ben ook wel van fan van die 20 reppers zo nu en dan, altijd lekker als repout na zwaar volume bijv. Goed fysiek trouwens..
Dus 20x100 en daarna 20x80? Erg netjes, zal wel flink zweten geweest zijn!Een aantal weken terug gedaan met eerst 100 kg en daarna 80 kg, dat was geen pretje! Wel erg bevredigend!
Ja, was zeker voor herhaling vatbaar! Je had me nog even aangenaam verrast met die split squats op het einde! Ja, die klote autocorrectie heeft er 'wilde' van gemaakt. Dat krijg je ervan als je op je telefoon je log een update geeft...Was leuk man, op naar de volgende keer. Zo wild was je vorm niet hoor op de cable rows, gewoon een wide grip zou ik zeggen![]()

Hahahaha Domie! Leef jij ook nog! Hoe gaat het met jou dan?
Minder bodydildoing en meer 1-3 rep sets, good mornings, banded bench presses en perma bulking. Op zijn tijd een setje curls maar dan houdt het ook wel op.Damn, wat een high rep werk allemaal. Het lijkt wel bodydildoing!
Haha, thanks! Ik ben stiekem gewoon een verkapte bodybuilder die eens in de zoveel tijd een 1RM doet.Damn, wat een high rep werk allemaal. Het lijkt wel bodydildoing!
G.woon pompen. En de rest gaat vanzelf.Minder bodydildoing en meer 1-3 rep sets, good mornings, banded bench presses en perma bulking. Op zijn tijd een setje curls maar dan houdt het ook wel op.
Haha ouwe pompert naja ik kan het wel waarderen hoor. Tha pump panel has arrived in this log![]()
![]()