Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder pomp heeft het leven inderdaad geen zin. Dan kun je net zo goed meteen je polsen doorsnijden.
Thanks man, het is een beetje behelpen de laatste tijd. Ik houd wel bij wat ik elke week doe alleen log ik het hier simpelweg niet. Vanaf heden zal ik dat wel gaan doen.Goed dat je ondanks drukte toch wat hebt kunnen doen. Gewoon alles loggen man, is voor jezelf toch ook handig. Geeft een beter beeld wat je work load is over een week, maand etc lijkt me.

Haha, thanks man. Baalde toch wel van de squats, het had 60x60 moeten zijn. Next time.Lol, wat een reps allemaal weer: 60x40 op squats en 30x120 op deads!
Dat is correct, ik houd inderdaad van stuk gaan op de grote compounds. High rep bulgaarse split squats zijn inderdaad killing voor je glutes, ik deed een tijdje terug 60 reps per been en een goede pomp was zeker aanwezig! Zal ze binnenkort weer in mijn LB arsenaal toevoegen!Ik zie dat je graag hoge reps doet op de squat en deadlift. Probeer dan ook eens 50 reps per been op de bulgaarse split squat, een goede glute pomp is dan onvermijdelijk.
Mr Wendler is er ook een voorstander van, dus powerlift approved zonder je schuldig te voelen:
https://www.t-nation.com/workouts/100-rep-challenge
Ja, de spierpijn was echt gruwelijk. Lang geleden dat ik echt een serieuze rep-out heb gedaan met zo'n licht gewicht. Het zwaarste aan de set was het mentale aspect, ook al is het maar 60 kg, na de 50e rep wordt het echt afzien omdat alles begint te verzuren. Dan is het echt op karakter doorbijten.7 minuten squatten, wat een leipo! Epic time under tension....hoe was de spierpijn/doms. Volgens mij kun je betere rug poses maken als je afzonderlijk foto's maakt van elkaar
.
Hoi Domie! Dat klopt, ik squat inderdaad zeer knie dominant. Echter heb ik tot op heden nooit serieuze knieklachten gehad. Wel eens een klein pijntje hier en daar, maar niets ernstigs. Rugklachten zoals je al had opgemerkt had ik wel, maar daarvoor heb ik (12 jaar geleden) een aantal behandelingen ondergaan bij de manueel therapeut. Jaren later nog een keer serieus door mijn rug gegaan tijdens een 280 kg rack pull. Sindsdien die oefening nooit meer gedaan. Tegenwoordig doe ik voorafgaand aan elke LB-training een serieuze warming-up routine, met ook veel dynamische stretches voor de heupflexoren (ik heb een zittend beroep). Heb vrijwel nooit meer last van mijn rug.Luuk, je squat wel erg knie dominant. Ik weet dat je een historie heb van rugaids maar krijg je hier geen last mee? Ik heb zelf ook (gelukkig, ff afkloppen) nooit veel last van mijn knieën maar als ik te ver naar voren komen bij een squat (lees: niet genoeg ga zitten) merk ik dat direct.
Fijne vakantie maat!
Thanks, klopt van die OH presses. Traps lopen ook niet echt achter, maar mijn pencil neck wel. Daaraan zie je ook direct dat ik een echte ecto ben.Goede stats toch, lekker doorbouwen zo. Veel overhead pressen doen de traps ook wel goed over het algemeen. Goede vakantie!
Haha zeker! Geitenvlees + bier is een goed supplement voor ecto's! De bedoeling is inderdaad om binnen nu en een paar maanden naar de serieuze gewichten toe te werken. Belangrijkste hierbij is dat ik blessurevrij blijf.Mooie vakantie gehad en de motor is weer opgeladen met geitenvlees en biergains! Ga je nu minder hoog volume draaien en zwaarder liften?