Fitness Seller

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren geen tijd gehad om te loggen, af en toe moet er ook écht gewerkt worden natuurlijk ;)

Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed meer wat ik allemaal gedaan heb, dus jullie moeten het doen met de samenvatting; Benen/Schouders

Als goedmakertje maar weer eens een foto dan :engel:

upload_2019-1-26_10-6-54.png

:wave:

Gisteren geen tijd gehad om te loggen, af en toe moet er ook écht gewerkt worden natuurlijk ;)

Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed meer wat ik allemaal gedaan heb, dus jullie moeten het doen met de samenvatting; Benen/Schouders

altijd vrolijk op de foto die punnemans :)

Langzaam aan vind ik mezelf weer toonbaar :o Dus dan kan er best een boerenlachje vanaf :D

vrolijkheid is altijd goed :P Was gister avond zwemmen met de kids , vind mezelf in een keer beter uitzien sinds ik de gemiddelde Nederlandse dad bod weer heb gezien :flexbiceps:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ja misschien moeten wij ook wat vaker zulke dingen ondernemen, zwemmen, sauna etc. Goed voor onze ego's :D

ik zeg doen :P

It's all between the ears you know :emo:

Langzaam aan vind ik mezelf weer toonbaar :o Dus dan kan er best een boerenlachje vanaf :D
tsssss weer toonbaar....ik zal de rest van mijn miserable bestaan nu verder moeten leven met het idee dat ik nooit toonbaar zal zijn/worden.
(en dat de vorige 46 jaar ook geen succes waren in esthetisch opzicht)

:heart: :heart:

:wanker::wanker::wanker:

• Like
Je staat er nog heel goed bij kerel na al die tegenslagen.

• Like
toonbaar ook echt:roflol:

Denk dat velen hier op het forum niet toonbaar zijn dan..:emo:

Het zit allemaal tussen de oren he.. En als je eenmaal ergens bent gekomen is het lastig om je bij minder neer te leggen, maar gestaag weer progress :cool:

tsssss weer toonbaar....ik zal de rest van mijn miserable bestaan nu verder moeten leven met het idee dat ik nooit toonbaar zal zijn/worden.
(en dat de vorige 46 jaar ook geen succes waren in esthetisch opzicht)

:roflol: Okay sorry, alles in perspectief tot mijn eigen standaarden natuurlijk..

:heart: :heart:

Thanks bro!

Je staat er nog heel goed bij kerel na al die tegenslagen.

En jij ook man! :cool:

Beetje gekke training vandaag, maatje was wat later dus eerst even 2 benen oefeningen gedaan met @HillR omdat ze het zo lief vroeg :heart:

Plate Loaded 45 Degree Legpress
20x100
10x140
10x180
10x240
10x260

Leg Extensions
10x50
10x100
10x100
10x50

Seated Row
10x40
10x60
10x80
10x100
10x60

Face Pulls
10x40
10x60
10x80
10x80

Y-Bar Triceps Pushdown
10x60
10x100
10x120
10x120
10x60

Row Machine Small
10x60
10x80
10x80
10x60

Row Machine Wide
10x60
10x60
10x60

DB Shrugs
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40

Ja en dat was het alweer, morgen gewoon weer deftig rug en biceps, want met zo'n half half training kom ik er niet echt lekker in ofzo :o

Al spreken mijn rug en traps dat toch wel een beetje tegen :engel:

upload_2019-1-28_18-55-50.png

Blijft leuk om te zien dat het lijkt alsof die tattoo elke keer kleiner wordt terwijl het je rug is die steeds breder is

Blijft leuk om te zien dat het lijkt alsof die tattoo elke keer kleiner wordt terwijl het je rug is die steeds breder is

Ik let er zelf niet zo erg op in die context, maar nu je het zegt begint hij nu wel heel erg klein te worden :p

Ja sterk wijffie heb ik :flexbiceps:

Lijkt wel of je een kleerhangerhebt ingeslikt.......kleerkast!! :windup: :p

Weinig eiwitten dus die sla ik over ;)

Goed ik heb inmiddels besloten dat mijn vieze vette speklaag maar eens moet gaan verdwijnen. Over 16 weken is het immers "flaneren over de boulevard" tijd en "flexen in alles wat weerspiegelt" tijd :rolleyes:

Op het moment zit ik op zo'n 4750-5500kcal per dag :emo: Dus de frisdrank halen we er eerst uit en ook het eten is weer wat meer on track. In grote lijnen zal het zo'n beetje als onderstaande worden, met uiteraard veel variatie in beleg en avondeten.

Even zien hoe me dat afgaat de komende weken, gewicht wil ik een beetje gelijk houden, al denk ik dat er nog wel wat winst te behalen is op deze voeding en AAS en gezien mijn huidige VP en waar ik vandaan kom voor mijn operatie :cool:

upload_2019-1-29_9-29-7.png

Yes! Verstandig, lekker op tijd beginnen!:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven