Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)

Mmm... IFBB of een DBB? Met het eerste ben je wel even bezig. Voor het tweede moet je gewoon een stok in de sneeuw steken![]()
Ik vind dat rekken ook vreselijk. Moet dat eigen voor elke borst/schouder en benentraining even doen maar komt er eigenlijk nooit van![]()

Volgens mij vergeten we dat zowat allemaal, net als een goede echte warming up..Ik vind dat rekken ook vreselijk. Moet dat eigen voor elke borst/schouder en benentraining even doen maar komt er eigenlijk nooit van![]()
Terwijl beide fucking belangrijk zijn.
Ik doe dat rek en rehab gezeik vaak tijdens het koken..is een prima moment daarvoorJa ik merk gewoon dat het rekken zelf pijn doet en veel moeite kost, dan vind ik dat makkelijker te combineren met een training, omdat die sowieso al veel moeite heeft gekost als je het goed doet, dus dan maakt die 5-10m extra moeite ook niet meer uit. Om dat los thuis te doen werkt gewoon niet voor mij, dan ben ik liever lui enzo![]()