XXL Nutrition

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat is dat maan- & sesamzaad?

• Topic Starter Topic Starter
Brood :heart:

P1040219.jpg

• Like
Waarderingen: BB_
Beetje gay wel. Zaad op je brood :p

Omnomnomnom :heart:

Stiekem al in de prep voor de DBB-contest? :D

Wie weet, kleine kans doch ;) Gezondheid eerst!

In! goed fysiek bro, maar dat wist je al.

• Like
Waarderingen: Vonk
Succes! Neem je tijd en blijf goed luisteren naar je lichaam maat, geen druk.

Ben benieuwd naar je progress! :flex::D

• Like
ik jou volgen poentjap

• Like
Zo gisteren weer een ouderwetse ram training, gevolgd door een heerlijk doch pijnlijke massage van @HillR (yes I am a lucky man :D )

Plate Loaded Flat Chest Press
20x50
15x90
12x130
10x150
10x150
10x90
10x50

BB Shoulder Press
20x40
10x60
10x80
10x80
10x60
10x50
10x40

Cable Fly
10x20
10x25
10x30
10x35
10x30
10x25

Overhead Cable Curl
10x25
10x30
10x35
10x40
10x30

Cable Rope Curl
10x35
10x50
10x50
10x50

Cable Lateral Raise
10x15
10x20
10x25
10x20

Pec Deck Machine
10x80
10x80
10x80
10x80

Reverse Pec Deck Shoulder Machine
10x40
10x60
10x50
10x40

Beetje rekken en strekken wat ik er vanaf nu weer in ga houden aan het eind van de trainingen, want zo vast als het allemaal zit aan de achterkant is gewoon niet goed. Merk dat ik na het rek en strek momentje gelijk al een stuk minder last heb van zo'n beetje alles waar ik normaal na een training last van heb. Maar meestal ben ik gewoon te lui om dat te doen, terwijl het een kleine moeite is :rolleyes:

Vandaag rustdag, half dagje werken en daarna in de sneeuw spelen :haha:

:wave:

Pfff spelen in de sneeuw, hier dr hele dag cursus :) hopelijk vanmiddag die sneeuw ontwijken.

• Like
Nee sneeuwbodybuilder bouwen :D

Ik vind dat rekken ook vreselijk. Moet dat eigen voor elke borst/schouder en benentraining even doen maar komt er eigenlijk nooit van:o

Mmm... IFBB of een DBB? Met het eerste ben je wel even bezig. Voor het tweede moet je gewoon een stok in de sneeuw steken :p

Nee een echte Punjab natuurlijk :D

Ik vind dat rekken ook vreselijk. Moet dat eigen voor elke borst/schouder en benentraining even doen maar komt er eigenlijk nooit van:o

Ja ik merk gewoon dat het rekken zelf pijn doet en veel moeite kost, dan vind ik dat makkelijker te combineren met een training, omdat die sowieso al veel moeite heeft gekost als je het goed doet, dus dan maakt die 5-10m extra moeite ook niet meer uit. Om dat los thuis te doen werkt gewoon niet voor mij, dan ben ik liever lui enzo :o

Volgens mij vergeten we dat zowat allemaal, net als een goede echte warming up..:roflol: Terwijl beide fucking belangrijk zijn.

Dikke training inderdaad @Punjab die Barbell shoulderpresses:bow:

Ja ik merk gewoon dat het rekken zelf pijn doet en veel moeite kost, dan vind ik dat makkelijker te combineren met een training, omdat die sowieso al veel moeite heeft gekost als je het goed doet, dus dan maakt die 5-10m extra moeite ook niet meer uit. Om dat los thuis te doen werkt gewoon niet voor mij, dan ben ik liever lui enzo :o
Ik doe dat rek en rehab gezeik vaak tijdens het koken..is een prima moment daarvoor:D

Nee koken is passie en kunst en liefde.. Daar moet je 100% bij blijven anders kun je net zo goed een magnetronmaaltijd of een pakje kant en klaar maaltijden van knorr oid kopen. Eten = liefde, vuile barbaar :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven