AndroidHealthClinic

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nee koken is passie en kunst en liefde.. Daar moet je 100% bij blijven anders kun je net zo goed een magnetronmaaltijd of een pakje kant en klaar maaltijden van knorr oid kopen. Eten = liefde, vuile barbaar :mad:
Ik kan prima koken, it's all about timing ;).

Ik ga natuurlijk geen rehab of rekshit doen terwijl in een biefstuk tot perfectie sta te bereiden..:rolleyes:
 
Als je met timing een kookwekker bedoelt dan ben je een amateur :D Als je gevoel bedoelt dan ben je een masterchef :eyebrow:
 
Nee net als die kant en klare pizza's en dat gefrituur van hem :roflol: Haute Cuisine :haha:

De enige wat meer zelf gemaakte gerechten zijn volgens mij de roti kip, maar die maakt zijn betere helft dacht ik :D
 
Nee net als die kant en klare pizza's en dat gefrituur van hem :roflol: Haute Cuisine :haha:

De enige wat meer zelf gemaakte gerechten zijn volgens mij de roti kip, maar die maakt zijn betere helft dacht ik :D

Nou... hij zet soms toch een schaal met kip in de oven? En dan diepvries spinazie erbij :D
 
Ohja! True story, ambachtelijk wel!
 
Nee net als die kant en klare pizza's en dat gefrituur van hem :roflol: Haute Cuisine :haha:

De enige wat meer zelf gemaakte gerechten zijn volgens mij de roti kip, maar die maakt zijn betere helft dacht ik :D
En toch ben ik ervan overtuigd dat ik beter kan koken dan de meeste hier ;). Ik ben met preppen wel lui geworden, dat geef ik toe.
 
En toch ben ik ervan overtuigd dat ik beter kan koken dan de meeste hier ;). Ik ben met preppen wel lui geworden, dat geef ik toe.

Komt omdat de meeste hier nog steeds op hotel mama zitten :p
 
En toch ben ik ervan overtuigd dat ik beter kan koken dan de meeste hier ;). Ik ben met preppen wel lui geworden, dat geef ik toe.

Yep, tijdens mijn studie zei een docent weleens chemie is koken voor gevordereden en dat is op veel vlak ook wel zo.
 
En toch ben ik ervan overtuigd dat ik beter kan koken dan de meeste hier ;). Ik ben met preppen wel lui geworden, dat geef ik toe.

En laat niemand je wat anders wijs maken, dan blijft er wel helemaal weinig over :trollface:

Komt omdat de meeste hier nog steeds op hotel mama zitten :p

Wie dan eigenlijk? Zitten er hier zoveel mama's kindjes nog? Behalve XYZ en Kathlinoo kan ik niemand bedenken.

Yep, tijdens mijn studie zei een docent weleens chemie is koken voor gevordereden en dat is op veel vlak ook wel zo.

Koken is een kunst, voor diegene die er hun hart en ziel in stoppen.
 
Koken is een kunst, voor diegene die er hun hart en ziel in stoppen.

Mwah, het is gewoon een combi van chemische en biologische processen.
 
True, maar net als bijvoorbeeld bij schilderen heb je er wel of niet gevoel/talent voor. En schilderen omvat ook chemische en biologische processen, dus het is maar net hoe je het bekijkt.
 
True, maar net als bijvoorbeeld bij schilderen heb je er wel of niet gevoel/talent voor. En schilderen omvat ook chemische en biologische processen, dus het is maar net hoe je het bekijkt.
Laat ik nu een uitstekende laborant zijn ;)
 
Ik kan een aardig potje koken, maar ben absoluut niet artistiek.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hmm, 't is maar of je er belang aan hecht...
Iemand zei me ooit, als BB niet zeveren, en gewoon alles naar binnen douwen, elke dag kip/rijst/brocoli... gewoon koud, smaak is overrated...
 
Ik ook niet, heb het inlevingsvermogen van een aardappel, maar koken kan ik wel.. Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. En nee ik ben ook ontzettend slecht met exacte vakken, dus dat is het ook niet :p
Zoals ik al zei; de liefde voor het koken/lekker eten
 
Precies dat :D
 
Je moet niet alles geloven he pieterke!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven