Fitness Seller

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hmm, 't is maar of je er belang aan hecht...
Iemand zei me ooit, als BB niet zeveren, en gewoon alles naar binnen douwen, elke dag kip/rijst/brocoli... gewoon koud, smaak is overrated...
Je kunt clean eten ook best lekker maken. Als je kip en groenten wokt met Thaise, Chinese, of Italiaanse groenten en hier veel kruiden en wat ketjap, tomaat of light saus doorheen doet, is dat heerlijk en clean. Met pasta of rijst heb je dan echt een goeie maalijtd. Ik houd ook van pittig, dus een pepertje en knoflookje erdoor is de standaard. Ik krijg altijd te horen dat mijn eten er als kots uitziet, maar het smaakt prima. :meal:
 
Hoeveel cals zit je momenteel op?
 
Laatst bewerkt:
Ik kom van 4500-5250 ongeveer en ga de komende weken op 3500-4000 zitten voor een recomp. Even kijken hoe ik daarop reageer de komende weken :)
 
Voeding van vandaag ter illustratie:

upload_2019-1-31_7-26-2.png
 
:heart: looking good sexy!

Is er vanavond geen ruimte voor rode curry? Im in need of comfort food :bang:
 
Be strong my little Viking :heart:

Er is niets fijner dan iets nodig hebben en dan vervolgens sterker zijn dan dat :heart:
 
Ik hoop dat HillR op dat soort dagen ook wat knoflooksaus of knoflookachtigs eet?

Of is dit de manier om te zeggen: "Nee schat, vandaag niet"..:rolleyes:

Na 2 hernia's is sowieso niets meer vanzelfsprekend :roflol:
 
Die durum, oaaaah heb Ik ook echt zin in.
 
Jij moet op je voeding letten ;)
 
Goed om te zien dat het hier weer de goede kant gaat, na de fysieke ellende van de afgelopen periode diepe buiging daarvoor kerel ;)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goed om te zien dat het hier weer de goede kant gaat, na de fysieke ellende van de afgelopen periode diepe buiging daarvoor kerel ;)

Thanks kerel :thumbs:

Terugkijkend had het allemaal veel sneller en beter gekund, maar mentaal is er toch altijd wel een breekpunt waarin ik dan niet altijd de juiste keuzes maak voor dat moment :emo: Maar goed dat weet ik van mezelf en we zijn weer op de goede weg idd!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven