- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks kerel
Terugkijkend had het allemaal veel sneller en beter gekund, maar mentaal is er toch altijd wel een breekpunt waarin ik dan niet altijd de juiste keuzes maak voor dat momentMaar goed dat weet ik van mezelf en we zijn weer op de goede weg idd!
Er is niets fijner dan iets nodig hebben en dan vervolgens sterker zijn dan dat
Herkenbaar!
Ben tegenwoordig ook wat blessuregevoeliger.. sinds een verrotte knie willen de beentjes nauwelijks meer en algeheel herstel valt vaak ook tegen, wat samen nog al eens leidt tot motivatieprobs.
Scheelt dat het vrouwtje me er aardig doorheen sleept en mede zorgt dat de motivatie op peil blijft.
#samentrainenisfun
Ik zou dat nooit tegen mijn vrouw zeggen, laat staan het zwart op wit zetten.

Oef! Zitten er zulke slechte dagen tussen?Na 2 hernia's is sowieso niets meer vanzelfsprekend![]()
zal ik anders even op zijn voeding letten...

Oef! Zitten er zulke slechte dagen tussen?
zal ik anders even op zijn voeding letten...![]()

Je moet de boel natuurlijk wel een beetje soepel houden voor zover het kan.

Toch niet tijdens het koken hè!?
Het zal met de tijd zeker wel weer beter worden, vooral omdat ik nu weer rek oefeningen doe ook, waarvan ik merk dat het alles een stuk soepeler maakt.

Zou je zeggen he, maar dat is juist funest aangezien @HillR nogal wild kan zijn :$
Ik kan prima multitasken![]()

Zou je zeggen he, maar dat is juist funest aangezien @HillR nogal wild kan zijn :$
Of zoals @Tidus FFX zou zeggen, ze is iets te zwaar.

Huh?
Nee koken is passie en kunst en liefde.. Daar moet je 100% bij blijven anders kun je net zo goed een magnetronmaaltijd of een pakje kant en klaar maaltijden van knorr oid kopen. Eten = liefde, vuile barbaar![]()