XXL Nutrition

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Smakelijk!

Thanks kerel :thumbs:

Terugkijkend had het allemaal veel sneller en beter gekund, maar mentaal is er toch altijd wel een breekpunt waarin ik dan niet altijd de juiste keuzes maak voor dat moment :emo: Maar goed dat weet ik van mezelf en we zijn weer op de goede weg idd!

Herkenbaar!
Ben tegenwoordig ook wat blessuregevoeliger.. sinds een verrotte knie willen de beentjes nauwelijks meer en algeheel herstel valt vaak ook tegen, wat samen nog al eens leidt tot motivatieprobs.
Scheelt dat het vrouwtje me er aardig doorheen sleept en mede zorgt dat de motivatie op peil blijft.

#samentrainenisfun

• Like
Waarderingen: Vonk
Herkenbaar!
Ben tegenwoordig ook wat blessuregevoeliger.. sinds een verrotte knie willen de beentjes nauwelijks meer en algeheel herstel valt vaak ook tegen, wat samen nog al eens leidt tot motivatieprobs.
Scheelt dat het vrouwtje me er aardig doorheen sleept en mede zorgt dat de motivatie op peil blijft.

#samentrainenisfun

Ja klopt helemaal, thank god for our ladies :heart:

Ik zou dat nooit tegen mijn vrouw zeggen, laat staan het zwart op wit zetten.

Leg uit :dunno:

1A2D274E-84FF-4288-95CA-F2C05E2A7178.jpeg

Alles is relatief, maar jij hebt natuurlijk ook geen @HillR :engel:

Oef! Zitten er zulke slechte dagen tussen?

zal ik anders even op zijn voeding letten...:rolleyes:

Niet per definitie slechte dagen, maar je moet je voorstellen dat er tussen de L5 en de S1 nagenoeg geen tussenwervelschijf meer zit, dat zorgt voor ongemak en soms ook lichte pijn. Ook mijn trainingen hebben hier invloed op, uiteraard ook de thuis cardio :ds:

:roflol:

Het zal met de tijd zeker wel weer beter worden, vooral omdat ik nu weer rek oefeningen doe ook, waarvan ik merk dat het alles een stuk soepeler maakt.

Alleen nog ruglig en @HillR on top al het werk laten doen :penis:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven