XXL Nutrition

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Training ging goed :cool:

Back/Triceps

Plate Loaded Lat Pulldown

20x50
10x90
10x130
08x210
08x230 - mezelf goed kwaad gemaakt voor deze set en alle reps gingen strikt, I'm proud of myself :zweet:
10x130
10x90

Seated Row
10x60
10x80
10x100
10x80
10x60

Standing Lat Pulldown Wide
10x20
10x25
10x30
10x35

Cable Rope Face Pull
10x50
10x60
10x70
10x80

Standing Lat Pulldown Rope Small
10x30
10x35
10x40

Y-Bar Triceps Pushdown (zonder extra plates, mag niet meer :( )
15x100
15x100
15x100
15x100

Overhead Triceps Rope Extension
10x30
10x40
10x40
10x30

BB Shrugs - High Volume
20x40
20x60
20x60
20x60

Seated Row Machine Wide Grip
10x60
10x70
10x70

Seated Row Machine Small Grip
10x80
10x80
10x80

Dip Machine
15x70
15x100
15x100
15x100
15x80
15x60
15x50
15x40
15x40

Toen helemaal op :emo:

upload_2019-5-13_19-7-28.png

:wave:
Wat een stierennek!

• Like
Waarderingen: Vonk
ohja, in!

• Like
Da's beter dan bij de Basic hier. Hier hebben ze een aantal onzinnige apparaten gewoon dubbel neergezet nu, zoals die stackloaded machine pulldown en stackloaded machine row. Die apparaten waar al nooit iemand op zit dus.
Bij de ene F4F hier hebben ze alleen maar stack loaded pulldown en row; bij de ander gelukkig wel plate loaded.
Geachte heer *****.
Inmiddels zijn wij bijna een maand verder sinds onze onderstaande mailconversatie en ben ik erg benieuwd naar de eventuele vorderingen die er zijn gemaakt. Het valt op dat het personeel in de genoemde vestiging meer actief is en ook meer lijkt te doen aan de slechte situatie rondom de algehele hygiëne op deze locatie (een goed teken!). Helaas beperkt dit zich heel erg tot de vloer en lijkt de apparatuur niet aan bod te komen. En ook de middelen waarmee men de schoonmaak uitvoert lijken te getuigen van onvoldoende correct materiaal om hiermee voortvarend aan de slag te kunnen.

Bijgevoegd treft u een tweetal foto's, 1 is van het materiaal waarmee 1 van uw medewerkers probeerde de vlekken uit de vloer te krijgen en de ander is van een willekeurig apparaat en dan specifiek van de bekerhouder. Zoals hierop te zien is, is deze erg vuil en zitten er vuile papieren doekjes in. Bijna alle apparaten kennen zo'n vuil gevulde bekerhouder helaas. Natuurlijk erg onhygiënisch om daar dan de drinkbeker in te moeten plaatsen. Ook de apparaten zelf liggen nog steeds vol met stof en andere viezigheid. Volgens mij is dit makkelijk bij te houden door uw personeel. Doch lijkt het nu alsof het personeel zelf geen materieel tot haar beschikking heeft om deze taken op een goede manier te kunnen volbrengen, wellicht een aandachtspuntje om e.e.a. nog soepeler te kunnen laten verlopen?

Vooralsnog vind ik het niet nodig om van alle gebreken een foto mee te sturen, ik denk dat een rondje van 1 van de regiomanagers of clustermanagers voldoende punten naar boven zou moeten brengen, waar actie op kan worden ondernomen. Maar ik geef wel graag mee dat ik de laatste twee weken, op elke dag dat ik aanwezig ben geweest in het heren urinoir, vanaf constatering tot mijn laatste bezoek afgelopen zaterdag een vieze vlek heb zien zitten. Dit alles geeft aan dat het urinoir zelf dus in zijn geheel de afgelopen twee weken niet gereinigd is. Ik vind dat een behoorlijk schokkend feit(!)

Via het personeel heb ik begrepen dat er inmiddels ook nieuwe/extra apparatuur besteld zou zijn. Deze wist niet exact te vertellen wat precies, maar graag zou ik van u vernemen wat er inmiddels geregeld is. Dit soort positieve nieuws, zou een onderneming juist moeten delen met cliënten die op het moment niet tevreden zijn. Daarmee scoor je toch punten, spijtig dat ik zelf wederom een mail moet sturen. Maar ik begrijp dat jullie heus meer te doen hebben dan die ene klant steeds op de hoogte te houden en tevreden te stellen. Derhalve zal ik mijzelf blijven motiveren om jullie hierbij een handje te helpen.

Ontzettend fijn dat er apparatuur besteld is! Is er nog iets interessants gekomen uit de verhouding van het aantal leden ten opzichte van de aanwezige apparatuur? Het benieuwd mij ten zeerste.

Ik verneem graag van nu, waarvoor hartelijk dank!
Zeer nette mail! :thumbs: Dat je er zoveel moeite in steekt; bij F4F begin ik er niet meer aan. Als ik naar een nette gym wil met alles wat ik wens, weet ik dat ik daar niet moet zijn. De hygiëne is tegenwoordig trouwens wel prima. Een hack squat kan ik wel vergeten.

• Like
In!

• Like
  • Topic Starter Topic Starter

Ja zeg dat wel :eek: Ondanks dat mijn VP rap daalt, blijft die speknek :mad:

Welkom!

Bij de ene F4F hier hebben ze alleen maar stack loaded pulldown en row; bij de ander gelukkig wel plate loaded.

Zeer nette mail! :thumbs: Dat je er zoveel moeite in steekt; bij F4F begin ik er niet meer aan. Als ik naar een nette gym wil met alles wat ik wens, weet ik dat ik daar niet moet zijn. De hygiëne is tegenwoordig trouwens wel prima. Een hack squat kan ik wel vergeten.

Is echt een kleine moeite, 5 minuten mailtje tikken af en toe eens een foto van de puinhoop ter plekke maken tijdens je rust tussen setjes. Ik vind het gewoon stuitend dat ze zichzelf Basic Fit noemen en de Basic shit niet op orde hebben. En ik blijf gewoon net zo lang trekken en duwen tot ze in beweging komen. Tegelijkertijd leg ik een mooi dossier aan in de mail (gaat automatisch) waar de media wellicht oren naar heeft. Is niet de insteek, maar als ze niet doorpakken nodig ik Rob Geus gewoon een keer uit met zijn blacklight disco.

Welkom!

Heel sick die traps! Maar ook serieuze triceps zo vanaf achter:thumbs:

• Like
Aha! Daarom hebben die Ethiopiers van die dikke buiken!

• Like
Grapjurkjes :lol:

High Volume Legs

Plate Loaded 45 Degree Leg Press

20x80
15x120
15x160
15x200
15x240
15x280

Vertical Stacked Leg Press
15x80
15x110
15x110
15x110
15x80
15x60

Seated Leg Curl
20x50
15x60
15x75
15x75

Abductor
15x35
15x50
15x50

Calf Machine
15x60
15x80
15x100
15x120

Leg Extension
15x80
15x80
15x80
15x80

Lying Leg Curl
15x65
15x65
15x65

Adductor
15x35
15x40
15x45
15x45

Rek Strek Shit

Mooie dag! :thumbs: :wave:

Trekt je onderrug dat, zo'n verticale leg press? Of is het geen 'volledige' verticale?

• Like
Bijna BeachProof :eyebrow:

upload_2019-5-15_6-41-41.png

Vanmorgen vroeg shape update :wave:

En nee, geen gyno... Op je 35e heb je nu eenmaal sneller puffy nipples dan op je 18e :emo:

Pffffff :heart:

Tref ik het even :eyebrow:

• Like
Stahp it you.. I'm the lucky one here :heart:

Volgens mij hou jij alle plates in de gym bezet als je gaat trainen :p

En idd, goeie shape man. Impressive.

• Like
Volgens mij hou jij alle plates in de gym bezet als je gaat trainen :p

En idd, goeie shape man. Impressive.

Thanks Rob :cool:

@Plates, ja daar komt het vaak wel op neer tijdens de high weight leg press. Maar dat is eerder een tekortkoming van de gym, dan dat het mijn schuld is :p Tegen de tijd dat ik alle 20kg plates verzameld heb, heb ik er in elk geval weer 1000 stappen weighted walking bij :o

Thanks Rob :cool:

@Plates, ja daar komt het vaak wel op neer tijdens de high weight leg press. Maar dat is eerder een tekortkoming van de gym, dan dat het mijn schuld is :p Tegen de tijd dat ik alle 20kg plates verzameld heb, heb ik er in elk geval weer 1000 stappen weighted walking bij :o
:roflol: Dan zou ik gewoon gelijk walking lunges ervan maken!

Shape is zeker (bijna) beachproof:bow:

• Like
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven