Fitness Seller

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 54K
  • Volgers 87

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En het neemt de charme weg toch? Lekker even een streepje kappen, eurootje oprollen...

In de dixies loopt alles schuin af en vaak tril je half het terrein af, dus dat lijntje neerleggen is er echt niet bij dan :p Je bent beter af met een brede sleutel dan.
 
In de dixies loopt alles schuin af en vaak tril je half het terrein af, dus dat lijntje neerleggen is er echt niet bij dan :p Je bent beter af met een brede sleutel dan.

Ik had het eens op zo'n gootsteentje voor je handen te wassen, in het toilet gelegd... wist ik veel dat daar een natte plek of was. Hoppa, een hele lijn 'weggesmolten' :roflol:
 
Ik had het eens op zo'n gootsteentje in het toilet gelegd... wist ik veel dat daar een natte plek of was. Hoppa, een hele lijn 'weggesmolten' :roflol:

Toen heb je het opgelikt? :eek:
 
:roflol: ik zag het al helemaal voor me :haha:
 
Doe je 50g suiker op je aardbeien ofzo??:dunno:
 
Iedereen gaat altijd opzij voor mij bij de dixies :dunno:

Maar ik vind het dat risico niet waard man, vaak genoeg lui er tussenuit gepikt zien worden. Natuurlijk kun je het ongezien 100x doen, maar die ene keer wordt je het terrein afgebonjourd. Dat is toch flink balen me dunkt!
Hahah ja oké,

Ik denk dat het risico juist groter is op n wc dan ergens middenin het publiek. Het ligt er ook echt aan welk beveiligingsbedrijf er staat, het lijkt soms wel of er hele razzia’s gehouden worden. Andere keren mag en kan alles.

En het neemt de charme weg toch? Lekker even een streepje kappen, eurootje oprollen...
Lekker een lijn wegwerken in zn vieze naar diarree stinkende dixie :emo:
 
Het was 20 zei HillR

En ja fucking lekker en op reefeed dag is alles toegestaan in huize Vonk
Geldt overigens alleen voor Vonk
Ik doe ook (kristal)suiker op mijn aardbeien..is net wat lekkerder. Maar verbaasde me over de hoeveelheid ;)
 
Lekker een lijn wegwerken in zn vieze naar diarree stinkende dixie :emo:

Ach. Je bent jong en je wilt wat :D

In de gouden jaren 90 was er bij ons in de buurt een discotheek waar de toilet brillen van een marmer soort achtige steen waren gemaakt.
Dan bleven er geen sporen van je spul achter :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Hahah ja oké,

Ik denk dat het risico juist groter is op n wc dan ergens middenin het publiek. Het ligt er ook echt aan welk beveiligingsbedrijf er staat, het lijkt soms wel of er hele razzia’s gehouden worden. Andere keren mag en kan alles.


Lekker een lijn wegwerken in zn vieze naar diarree stinkende dixie :emo:

nog nooit meegemaakt dat ze toiletten open maken? zowel indoor als outdoor
Wel dat beveiliging continu door het publiek loopt.

Maar ik ga ook nooit naar technofeesten, frenchcore/terror feestjes nog nooit problemen gehad.

voordeel van buiten is wel, als je gepakt wordt kan je alles nog wegmieteren of leeg gooien.
krijg je wel een paar tikken voor, maar je wordt nergens mee gepakt
 
Ach. Je bent jong en je wilt wat :D

In de gouden jaren 90 was er bij ons in de buurt een discotheek waar de toilet brillen van een marmer soort achtige steen waren gemaakt.
Dan bleven er geen sporen van je spul achter :roflol:
Op een toilet zou het nog wel kunnen ja, alleen een dixie doe ik niet weer :emo:
 
nog nooit meegemaakt dat ze toiletten open maken? zowel indoor als outdoor
Wel dat beveiliging continu door het publiek loopt.

Maar ik ga ook nooit naar technofeesten, frenchcore/terror feestjes nog nooit problemen gehad.

voordeel van buiten is wel, als je gepakt wordt kan je alles nog wegmieteren of leeg gooien.
krijg je wel een paar tikken voor, maar je wordt nergens mee gepakt
Zelf gelukkig ook nog nooit meegemaakt maar een maat van mij werd wel van de wc gehaald. Volgens mij lopen ze zo af en toe achterlangs ofzo en kijken ze naar binnen.

Je kan ook gewoon een bullit meenemen, heb je helemaal geen gezeik meer.
 
Zo en weer terug in het gareel voor de komende 12 dagen :emo:

upload_2019-5-21_6-46-1.png
 
1,5 banaan? Wat doe je met die andere helft dan?
 
Of hij schat zijn banaantjes altijd te groot in.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven