AndroidHealthClinic

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Cool om te zien. Maar waren er geen andere gasten?Of heb je die weggejaagd met met je verschijning?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
t*ring die abs :eek: en die... ow, wacht... drool:

All mine :D

LOL @ pics van He-Man & She-Ra :bow:

Have fun nog daar :hello:

Thanks maat!

Cool om te zien. Maar waren er geen andere gasten?Of heb je die weggejaagd met met je verschijning?

Haha nee is vroeg in de ochtend, mooiste omstandigheden voor het nemen van foto’s over het algemeen. En rond de zonsondergang natuurlijk :)

Ondanks al het lekkere eten...

upload_2019-6-8_20-8-26.jpeg

Gaat het niet slecht :eyebrow:

Er wordt gegymd..

upload_2019-6-8_20-9-59.jpeg

En gezwommen..

upload_2019-6-8_20-10-36.jpeg

Maar vooral heel veel gechild..

upload_2019-6-8_20-17-55.jpeg

Groetjes Zeus en Hera :wave:
Ziet er goed uit allebei!:thumbs:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.164

Dag 12 in paradijs en nog steeds niks aangekomen, ondanks dat ik op 5k kcal per dag zit :D maar daar staat tegenover dat we elke dag bijna 2u beach ball spelen met van die houten batjes en zo’n klein felkleurig balletje :cool: kapot gaan in die hitte, maar echt super tof om te doen :D

Kleine sneak preview van ekte beachboy shoot gisterochtend :eyebrow:

upload_2019-6-14_10-7-14.jpeg

Dag 12 in paradijs en nog steeds niks aangekomen, ondanks dat ik op 5k kcal per dag zit :D maar daar staat tegenover dat we elke dag bijna 2u beach ball spelen met van die houten batjes en zo’n klein felkleurig balletje :cool: kapot gaan in die hitte, maar echt super tof om te doen :D

Kleine sneak preview van ekte beachboy shoot gisterochtend :eyebrow:

upload_2019-6-14_10-7-14.jpeg
Looking hugeee, wel chill dat er nog veel activiteiten worden gehouden en dat compenseert natuurlijk het vakantie dieet een beetje :P Gaat ook snel vervelen als je 24/7 rondligt zonder iets te doen of te ondernemen.

• Like
  • #1.167
Vandaag eindelijk weer knallen in de eigen gym :cool:

Heerlijke vakantie gehad, 200gr aangekomen :roflol:

Hier wat vrolijke vakantiekiekjes :wave:

upload_2019-6-18_10-56-52.png

upload_2019-6-18_10-57-23.png

upload_2019-6-18_10-57-49.png

upload_2019-6-18_10-58-9.png

upload_2019-6-18_10-58-20.png

upload_2019-6-18_10-58-38.png

upload_2019-6-18_10-59-2.png

Shape lijkt wel goed vooruit gegaan te zijn afgelopen jaar!:clap:

Voel me licht geïntimideerd door het bekijken van de eerste foto.

• Like
Dat is die halve liter....:klink:

• Like
Vandaag eindelijk weer knallen in de eigen gym :cool:

Heerlijke vakantie gehad, 200gr aangekomen :roflol:

Hier wat vrolijke vakantiekiekjes :wave:

upload_2019-6-18_10-56-52.png

upload_2019-6-18_10-57-23.png

upload_2019-6-18_10-57-49.png

upload_2019-6-18_10-58-9.png

upload_2019-6-18_10-58-20.png

upload_2019-6-18_10-58-38.png

upload_2019-6-18_10-59-2.png
Schouder / trap game is abnormaal gast:roflol:. Ik hoop dat ik ook maar 200gr aankom al zie ik het zwaar in haha.

Very proud dat ik naast jou mag lopen :heart:

• Like
  • #1.174
Shape lijkt wel goed vooruit gegaan te zijn afgelopen jaar!:clap:

Klopt, vooral aan Mn zwakke punten gewerkt en de compositie sterk veranderd. Plus vorig jaar zat ik natuurlijk met mijn hernia en operatie + herstel. Al met al erg tevreden weer :)

Damn maatje, ziet er goed uit :flexgrin::flexgrin:
200 gram aangekomen, dikz*k :loopband::loopband: voor jou.

Ja dagelijks wel flink aan de cardio op vakantie, daarom ook niet echt aangekomen! Super chill wel, dat is ook echt voor het eerst :cool:

Cardio kan ook leuk zijn;

upload_2019-6-19_5-1-34.jpeg

Voel me licht geïntimideerd door het bekijken van de eerste foto.

Hoeft niet, heb een groot hart... #truestory :p

Niet 1 keer dronken of zelfs aangeschoten geweest! Ook geen behoefte aan ofzo :) Gewoon lekker normaal doen en goed uitrusten een keer!

Schouder / trap game is abnormaal gast:roflol:. Ik hoop dat ik ook maar 200gr aankom al zie ik het zwaar in haha.

Schouders waren een jaar of 4 achterlopende groep, daarna met chest aan de gang gegaan en laatste jaar flink focus op abs en breedte van de rug, i.p.v. dikte.

Very proud dat ik naast jou mag lopen :heart:

Als jij net zo proud bent als ik dat ben om naast jou to mogen zijn, dan ben ik de luckiest man on earth :heart:

Niet 1 keer dronken of zelfs aangeschoten geweest! Ook geen behoefte aan ofzo :) Gewoon lekker normaal doen en goed uitrusten een keer!

...............je klinkt wel saai baasje!! hahah RESPECT PUN!! :)
laten jullie je maar lekker in de watten leggen daar......quality time!! Enjoy!!

• Like
Phoeee, die eerste vakantie foto, gewoon fantastisch man, full gorilla mode, dat is er echt eentje om in te kaderen.

• Like
  • #1.177
...............je klinkt wel saai baasje!! hahah RESPECT PUN!! :)
laten jullie je maar lekker in de watten leggen daar......quality time!! Enjoy!!

is goedgekomen Bosco! We zijn inmiddels alweer aan het werk :emo:

Phoeee, die eerste vakantie foto, gewoon fantastisch man, full gorilla mode, dat is er echt eentje om in te kaderen.

:D Is ook 1 van de weinige foto's waarop ik mezelf van redelijk formaat vind :roflol: T is verder wel moeilijk kiezen voor ons uit 1200 foto's welke we willen laten afdrukken op groot formaat voor aan de muur :p

is goedgekomen Bosco! We zijn inmiddels alweer aan het werk :emo:

:D Is ook 1 van de weinige foto's waarop ik mezelf van redelijk formaat vind :roflol: T is verder wel moeilijk kiezen voor ons uit 1200 foto's welke we willen laten afdrukken op groot formaat voor aan de muur :p
Bij deze is de keuze dus gemaakt, ik zou hem zelfs hier thuis in de fitness ophangen #beachgoals #nohomo

• Like
  • #1.179
Haha dat lijkt me een eer :D :bow:

• #1.180
Lastig selecteren zeg, maar we hebben allebei een foto gevonden die we goed genoeg vinden :roflol:

upload_2019-6-20_14-0-3.png

Zal wel groot genoeg zijn toch? :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven