Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Cool om te zien. Maar waren er geen andere gasten?Of heb je die weggejaagd met met je verschijning?

Ziet er goed uit allebei!Ondanks al het lekkere eten...
![]()
Gaat het niet slecht
Er wordt gegymd..
![]()
En gezwommen..
![]()
Maar vooral heel veel gechild..
![]()
Groetjes Zeus en Hera![]()
maar daar staat tegenover dat we elke dag bijna 2u beach ball spelen met van die houten batjes en zo’n klein felkleurig balletje
kapot gaan in die hitte, maar echt super tof om te doen 

Looking hugeee, wel chill dat er nog veel activiteiten worden gehouden en dat compenseert natuurlijk het vakantie dieet een beetjeDag 12 in paradijs en nog steeds niks aangekomen, ondanks dat ik op 5k kcal per dag zitmaar daar staat tegenover dat we elke dag bijna 2u beach ball spelen met van die houten batjes en zo’n klein felkleurig balletje
kapot gaan in die hitte, maar echt super tof om te doen
Kleine sneak preview van ekte beachboy shoot gisterochtend
![]()
Gaat ook snel vervelen als je 24/7 rondligt zonder iets te doen of te ondernemen.Schouder / trap game is abnormaal gastVandaag eindelijk weer knallen in de eigen gym
Heerlijke vakantie gehad, 200gr aangekomen
Hier wat vrolijke vakantiekiekjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Ik hoop dat ik ook maar 200gr aankom al zie ik het zwaar in haha.Shape lijkt wel goed vooruit gegaan te zijn afgelopen jaar!![]()

Damn maatje, ziet er goed uit
200 gram aangekomen, dikz*kvoor jou.

Voel me licht geïntimideerd door het bekijken van de eerste foto.

Gewoon lekker normaal doen en goed uitrusten een keer!Schouder / trap game is abnormaal gast. Ik hoop dat ik ook maar 200gr aankom al zie ik het zwaar in haha.

Niet 1 keer dronken of zelfs aangeschoten geweest! Ook geen behoefte aan ofzoGewoon lekker normaal doen en goed uitrusten een keer!

...............je klinkt wel saai baasje!! hahah RESPECT PUN!!
laten jullie je maar lekker in de watten leggen daar......quality time!! Enjoy!!

Phoeee, die eerste vakantie foto, gewoon fantastisch man, full gorilla mode, dat is er echt eentje om in te kaderen.
Is ook 1 van de weinige foto's waarop ik mezelf van redelijk formaat vind
T is verder wel moeilijk kiezen voor ons uit 1200 foto's welke we willen laten afdrukken op groot formaat voor aan de muur 
Bij deze is de keuze dus gemaakt, ik zou hem zelfs hier thuis in de fitness ophangen #beachgoals #nohomois goedgekomen Bosco! We zijn inmiddels alweer aan het werk
Is ook 1 van de weinige foto's waarop ik mezelf van redelijk formaat vind
T is verder wel moeilijk kiezen voor ons uit 1200 foto's welke we willen laten afdrukken op groot formaat voor aan de muur
![]()