- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minder uitgebreid loggen Bert is ook een optie. Qua trainingen vind ik loggen enorm fijn, het zorgt dat ik mijzelf probeer te verbeteren elke training.Wegens tijdgebrek (en slaaptekort) overweeg ik binnenkort te stoppen met loggen. Krijg het ook wat drukker met werk.
Wegens tijdgebrek (en slaaptekort) overweeg ik binnenkort te stoppen met loggen. Krijg het ook wat drukker met werk.
Aub

Geen last van sneeuw? In de gladheid ga je toch verkrampt lopen....
Hier was het nergens glad!Geen last van sneeuw? In de gladheid ga je toch verkrampt lopen....
Als je af en toe wat kan loggen is dat best leuk!

Huh? Echt?
Nou ja, wellicht op sommige plaatsen wel, het had immers gevroren. Ik had echter zowel in de auto naar mijn werk als tijdens het uur hardlopen en het stukje fietsen op de vliegbasis nergens last van, dus dat viel reuze mee.

(telt eigenlijk niet hè?)
.

Je bent aan het bulken toch? Dus dat is volgens mij een aantal weken bingenGisteravond laat gegeten en voor ik ging slapen kreeg ik een beetje een binge / eetaanval.

Een binge is niet hetzelfde als bulken hoor, absoluut niet. Ik probeer trouwens steady en clean te bulken zonder al te veel vet aan te zetten. Overigens moet ik me voor mijn gevoel nog inhouden en zou ik het liefst veel meer eten. Ik beperk mijn kcal overdag, zodat ik 's avonds wat meer ruimte heb.Je bent aan het bulken toch? Dus dat is volgens mij een aantal weken bingen
Lekkere training verder....
Sorry Bert, voor het kleine frivoliteitje mijnerzijds ....Een binge is niet hetzelfde als bulken hoor, absoluut niet. Ik probeer trouwens steady en clean te bulken zonder al te veel vet aan te zetten. Overigens moet ik me voor mijn gevoel nog inhouden en zou ik het liefst veel meer eten. Ik beperk mijn kcal overdag, zodat ik 's avonds wat meer ruimte heb.
Haha, geen probleem joh, wist niet dat het als 'frivoliteitje' bedoeld was. Ik vind het echt tof dat je mijn log volgt en feedback geeft.Sorry Bert, voor het kleine frivoliteitje mijnerzijds ....

), voelde i.i.g. al gauw heavy
):
)