- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training: schouders + triceps.
OHP:
6 sets, 50-50-50-55-60-57,5 kg
Plate-Loaded Machine Shoulder Press:
6 sets, 80-90-90-80-85-85 kg
Machine Lateral Raise:
5 sets 45-41 kg
Seated DB Front Raise:
5 sets 10 kg
French Press / EZ-Bar Skull Crusher (weet het verschil effe niet meer):
4 sets 28 kg
One-Arm Cable Rope Triceps Pushdown:
4 sets ?? kg
DB Shrugs:
4 sets 40 kg
Machine Dips:
4 sets 82-77 kg
Nu risotto eten De Luizenmoeder kijken.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/page-911#post-10146695
Ja, goed opgemerkt; ik had op mijn rugdag al mijn rear delts gepakt. Daarnaast had ik mijn vorige schoudertraining met frontwerk al geskipt / opgeschoven, dus gaf er nu wat extra aandacht aan. Meestal pak ik meestal ook niet zo veel sets, maar het ging lekker dus ik knalde ff door.Je doet 17 sets die hoofdzakelijk gericht zijn op je front delt en geen rear delt werk. Bepaalde reden voor?
)

Eis en mikpunt was (drie) treffers in de romp. Als ik hoger had gemikt, hadden er 4 v.d. 5 door het hoofd geweest.

Dat is uitgebreid onder de aandacht geweest; ik werd zelfs even 'vermist'.Vanwaar het bezoekje aan de moskee, misschien dat je dit al vermeld had maar ik vind het zo snel even niet terug

)

Never! Zeker niet met die kippenpootjes van mij.
Groeien moeten ze, grrr! 

merk dat veel mensen een verkeerd beeld van de islam hebben
Kwestie van interpretatie.ja dat denk ik ook ,al die oorlogen,ellende ,armoede en onderdrukking hebben niets met de islam te maken ,islam staat voor vrede en respect

Gaat langzaam aan weer beter, thanks!
Meer eten!