Fitness Seller

Reset to Factory Default, but back on track!

  • Topic starter BB_
  • Startdatum
  • Reacties 596
  • Weergaven 40K
  • Volgers 39

Bezoekers in dit topic

Bert speelt vals,hij doet dit nu samen met Allah ,dus je moet die kilo's door 2 delen als je het eerlijk wilt houden
:roflol:

---
Vanochtend na mijn ontbijt à 900 kcals kreeg ik een beetje een binge/eetaanval.:(
Ik stond meer dan een uur bij de voorraadkast en koelkast en na iedere rijstwafel met stroop, piccalilly of smeerkaas dacht ik, nu moet ik echt stoppen. Ik denk ik voor ik naar de gym ging in totaal (incl. ontbijt) 2200-2300 kcal op had en heb gelijk weer dat schuldgevoel. Vroeger had ik hier vaak last van. Uiteindelijk ging de training prima en ben pas net thuis, dus heb daarna niets meer op behalve mijn intra-WO en whey shake na afloop. Uiteindelijk valt het dus best mee doordat mijn binge niet uit snoep of koekjes e.d. bestond en niet veel vetten bevatte. Daardoor nu toch wel weer goeie trek en nog genoeg kcal over voor mijn avondeten. Ik moet echt even beter mijn ritme en balans vinden, misschien toch weer een wat strikter voedingsschema hanteren. Nu tel ik in mijn hoofd mijn kcal en eet ik meestal gedurende de dag niet te veel, zodat ik 's avonds genoeg kcal over heb.

Training: rug
Wide Grip Lat Pulldown: 5 sets
Reverse Grip Lat Pulldown: 4 sets, onderarmen lopen alweer vol :)
Wide Grip Cable Row (stang): 5 sets
V-Grip (Small) Cable Row: 5 sets
Face Pull: 4 sets
Straight Arm Lat Pulldown: 4 sets

Verder nog een paar setjes buik en hyperextensions, maar dat mag niet echt een naam hebben. 20 minuutjes op de crosstrainer cardio gepakt (om mijn schuldgevoel een beetje weg te werken) en op de fiets nog even langs de Big Bazar geweest (Monster Ultra voor € 0,99 :D).
 
Never skip... Leg Day! :cheer:

Front Squat:
5 x 5 x 77,5 kg, oef, laatste rep net aan :)

BB Lunge (uitstappen en terugstappen):
4 x 12 x 40 kg

Leg Press:
5 x 12 x 130 kg, hnggg:wl:

One-Leg Seated Leg Curl:
4 x 15 x 35 kg + één dropset 2-benig (65 kg)

One-Leg Seated Leg Extension:
4 x 15 x 30 kg + één dropset 2-benig (55 kg) :fire::fire:

Rotary Calf (Seated):
4 x ca. 20 x 50-45 kg + één dropset

Abs Machine:
4 x (10-15 + 5 met hold) x 65-60 kg

Lekkere training! :D
1 uur 25 minuten
Geen cardio vandaag.

Morgen logopedie; verder gewoon werken.
Daarna denk ik een pulltraining. :)
 
Vandaag lekker Push-training gedaan. Lang geleden dat ik zo’n training had gedaan en ik denk dat ik vanaf nu weer een zesdaags PPL-schema oppak met de zevende dag hardlopen (tussen Push- en Pull-dag in i.v.m. belasting van de benen).

Ik had een goeie pomp, zonder PWO, enkel met een goeie maaltijd, Cup-a-Soupje en sterke bak koffie. :D

Bench Press:
Warming-up 20-40-60-80 kg, laag in reps.
5 x 5 x 100 kg, lekkah :cheer: (enkel de laatste set, laatste rep niet strikt, de rest superstrikt)
Dropset 10 x 80 kg

Incline DB Press:
4 x 10-12 x 36-34 kg (niet exact geteld, gewoon tot falen)

OHP:
Warming-up 20-30-40-50 kg, laag in reps.
1 x 4 x 60 kg, iets te optimistisch :P
4 x 5 x 55 kg, dat gaat beter
Dropset 45 kg

Reverse Peck Fly SS Peck Fly:
4 x 15 x 68 kg SS 4 x 15 x 77 kg

Plate-Loaded Machine Shoulder Press:
1 x 15 x 80 kg (too easy :D)
4 x 10-12 x 90-85 kg (niet exact geteld, gewoon tot falen)

Machine Lateral Raise:
4 x 15 x 45-41 kg (MMC) :fire:

Machine Dips (Small, seated):
4 x ca. 12 x 77-73 kg

Triceps Cable Rope Pushdown (geknield):
4 x ca. 15 x >> kg, ik eindigde echt met de helft van het gewicht waar ik mee startte, was goed leeg. :zweet:

Ik had nog steeds een lekkere pomp en veel zin en energie tussen de oren, maar merkte dat mijn lichaam leeg en slap was. Goed teken zo aan het einde van mijn training. :cool:

Trainingstijd: 1 uur, ruim 30 minuten

Vanochtend moest ik naar de logopedie (natraject van de operatie); dit was 8 km fietsen enkele reis, dus 16 km gefietst vandaag. De rest van de dag vanuit huis gewerkt en net lekker getraind. Daarna badkamer/wc schoongemaakt, rap gedoucht en gekookt. Nu is het etenstijd :meal:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/page-926#post-10152810

Happy vandaag. Werken ging lekker en weer de ouderwetse pomp tijdens de training. Voel me echt weer fit.

Dank aan iedereen die mij hier volgt en motiveert. :thumbup:

Ik hoor vandaag meer over de operatie van mijn moeder (er was een draad van haar ICD (soort ‘inwendige AED’) gebroken). Wellicht kan de operatie eenvoudiger en is deze daardoor minder ingrijpend. De hartchirurg is hier nog over aan het bomen. :thinking:
 
Lekker bezig Bert. Zou het wel tof vinden als jij wat meer je focust gaat leggen op je voeding. Er valt zoveel meer uit te halen nog kerel.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Lekker bezig Bert. Zou het wel tof vinden als jij wat meer je focust gaat leggen op je voeding. Er valt zoveel meer uit te halen nog kerel.
Wat een ontzettende onzin, ??? maak je nu een grapje en waar baseer je dit op? Ik heb 2 jaar lang strikt gegeten volgens het schema van mijn coach en extreem strikt gegeten met nauwelijks cheatmeals. Geconcludeerd dat het uiteindelijk om de macro's gaat en helemaal niet zo 'saai' hoeft. Ik heb trouwens nergens mijn schema gepost, dus weet echt niet waar je dit op baseert. :dunno: Als je doelt op de pic van zojuist. Wat is hier mis mee? Veel groenten, kip, aardappelpuree.

Ik wil best de rest van mijn schema delen, maar denk niet dat iemand hoeft te weten dat ik elke dag begin met 100 gram havermout - 100 gram bosvruchten - 30 gram whey. Volgende maaltijd 2 eieren. Dan 100 gram rijst - 200 gram broccoli - 200 gram kip. PWO 1 sinaasappel en boterham met pindakaas en kop koffie. Intra WO 30 gram dextro - creatine - glutamine - agmatine. Post WO 30 gram whey - 1 banaan. Avondeten wat de pot schaft. Pre-bed bak kwark en rijstwafel met pindkaas en/of kipfilet.

Ik track trouwens gewoon al mijn macro's, eet weinig verzadigde vetten, nooit frisdrank (m.u.v. zero), nooit frituur (al 10 jaar geen patat meer op), ben gestopt met varkensvlees en let zeer goed op mijn gezondheid. :D

Je loopt gewoon te trollen hè? :P:P;) En ik maar happen. :duh:
 
Ik heb trouwens een wedstrijd gedaan hè. Ik weet hoe het is om 6 weken op broccoli en witvis te leven en heb PSMF-dagen gehad met enkel eieren en witvis en zelfs geen koffie en PWO. Laatste 14 weken voor de wedstrijd 0 cheatmeals. :roflol:

Ook in de bulk heb ik 8 maanden elke dag strikt het schema van mijn coach gevolgd. Nu varieer ik meer en plan mijn meeste kcals post-WO en pre-bed. Bevalt veel beter. :D
 
Niet zo boos Bert zo bedoelde ik het niet. Maar naar mijn idee sta je al een tijdje stil rondom je operatie en als je weer vol gas gaat. Zal je wel een beste spurt kunnen maken denk ik. Niet iedereen die "commentaar " levert is ook direct negatief en een klootzak hoor. Kusjes
 
Het zal hem ook allicht niet gaan om je strictheid qua eten en het niet eten van cheatmeals. Zeg nou zelf, 2 eieren of een sinaasappel en koffie zijn geen meals te noemen. In combinatie met de enorme volumes in je training en het continu ook nog ruim cardio erbij doen heb ik 't vermoeden dat je aardig meer moet gaan eten wil je echt stappen gaan maken.
 
Sorry dat ik zo aangevallen reageer. De reden is dat ik een beetje een eetstoornis en OCD heb (gehad) en juist altijd te obsessief met eten bezig ben en te bang ben ongezond te eten en dik te worden. Daardoor sla ik zelfs met Oud & Nieuw de oliebollen over en durf ik geen cheatday in te plannen. Ik voel me al schuldig als ik een keer een eetbui heb of gebak eet. Daarom sla ik al >3 jaar lang al het gebak over, zelfs op verjaardagen. Ik snap dat je het niet kwaad bedoelt, maar je oordeel is niet echt gebaseerd op mijn voedingsschema, aangezien ik mij strikt aan mijn macro's houd en mijn schema nergens heb gedeeld.

Veel mensen verwachten dat bulken simpelweg meer eten is en dat je dan vanzelf zomaar meer gaat liften, maar de werkelijkheid is bij mij toch anders. Het trainen gaat overigens super, de bench vandaag was echt lekker. :D
Ik wil enkel nu wat rustiger aan bulken. Vorig jaar (en het jaar ervoor) ben ik 15 kg aangekomen in de bulk. Helaas in de cut ook weer 15 kg verloren (toen was ik wel shredded), maar m.i. houdt het natty gewoon op op een gegeven moment. Ik ga echt niet > 95 natty wegen in wedstrijdshape.

Ik vind het trouwens echt tof dat je mijn log volgt hoor. :thumbs:Feedback is ook welkom, ik kan nog genoeg leren.:thumbup::wave2: Het is meer dat je even een gevoelige snaar raakte, aangezien ik dus psychologisch wat problemen heb gehad en een te strikte levensstijl juist mijn issue was. Zoals je aan mijn foodpics kan zien, eet ik 's avonds nu misschien af en toe wat minder clean, maar die macro's heb ik gedurende de dag gecompenseerd. Het ziet er trouwens misschien niet zo clean uit, maar het voornaamste is nog steeds groenten, pasta, kip, kruiden en wat light saus. :meal:
 
Laatst bewerkt:
Eet je zo weinig overdag tov je avondeten?

Vind t best wel tof een keer zo een hele dag te zien. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Geeft gewoon een beetje beeld hoe je t verdeeld over een dag zeg maar qua macro's. :)

We zien immers alleen je avondmaaltijden nu ;)
 
Het zal hem ook allicht niet gaan om je strictheid qua eten en het niet eten van cheatmeals. Zeg nou zelf, 2 eieren of een sinaasappel en koffie zijn geen meals te noemen. In combinatie met de enorme volumes in je training en het continu ook nog ruim cardio erbij doen heb ik 't vermoeden dat je aardig meer moet gaan eten wil je echt stappen gaan maken.
Klopt. Vorig jaar heb ik dat wel gedaan. Strikt 4400 kcal volgens het schema van mijn coach. Resultaat, 15 kg aangekomen, dik en fluffy. In de wedstrijdprep 15 kg afgevallen. Resultaat. Zelfde BW als een jaar ervoor, misschien net ietsjes droger en meer kracht, maar niet noemenswaardig. Ik wil het niet weer op die manier doen. Daarnaast heb ik wat psychologische issues m.b.t. aankomen en dik worden. Ik snap ook wel dat je in de bulk nou eenmaal vet aanzet. Ik sta trouwens elke dag op de weegschaal en gestaag stijgt mijn gewicht weer. Als dit stagneert, ga ik kcals plussen, maar niet te snel. Ik eet nu zo'n 3600-3700 kcal per dag, voldoende eiwitten, vetten mogen iets hoger. Dus zo weinig eet ik ook weer niet, maar komende week wil ik naar de 4000 kcal.
 
Eet je zo weinig overdag tov je avondeten?

Vind t best wel tof een keer zo een hele dag te zien. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Geeft gewoon een beetje beeld hoe je t verdeeld over een dag zeg maar qua macro's. :)

We zien immers alleen je avondmaaltijden nu ;)
Haha, de rest is bro-food. Ik voel me er goed bij veel kcals post-WO te eten en pre-bed. Ik heb ook IF overwogen, maar dat vind ik net wat té. Nu eet ik mijn eerste meal rond 09:30 uur (sta 06.15 uur op), dus ik stel het wel even uit. Mealtiming schijnt overigens helemaal niet zo belangrijk te zijn; uiteindelijk gaat het erom wat je over de dag eet. Als ik ga bulken en aankomen, wordt ik echt fluffy, daar baal ik van.
 
Het zal hem ook allicht niet gaan om je strictheid qua eten en het niet eten van cheatmeals. Zeg nou zelf, 2 eieren of een sinaasappel en koffie zijn geen meals te noemen. In combinatie met de enorme volumes in je training en het continu ook nog ruim cardio erbij doen heb ik 't vermoeden dat je aardig meer moet gaan eten wil je echt stappen gaan maken.
Ik zeg ook niet dat een sinaasappel een maaltijd is, waar lees je dat? Uiteindelijk gaat het toch om kcals en macro's over de gehele dag, maar zoals ik aangaf, wil ik niet meer te snel bulken.
 
Vanmiddag 12 km hardgelopen (tussen de middag op het werk). Iets langer doorgewerkt en toen naar het ziekenhuis geweest; op bezoek bij mijn moeder.
Vanochtend had ze te horen gekregen dat ze vanmiddag geopereerd kon worden. :D Helaas werd dit later deze ochtend teruggedraaid. Diverse chirurgen hadden 45 minuten vergaderd en besloten dat de operatie toch niet door kon gaan. Waarschijnlijk wordt ze pas over een week of drie geopereerd en dit kan alleen in Eindhoven. Helemaal zeker is het nog niet. Mijn moeder schijnt een vrij 'lastig geval' te zijn. Sowieso moet ze een kilogram of zes aankomen qua vet. :roflol: Mijn moeder is erg mager en komt maar niet aan, zelfs niet nu ze niet meer kan hardlopen. Ik had dus naast een puzzelboekje en plantje chocolade-eitjes meegenomen en macadamianoten met chocola. De chirurg zei: "ga maar veel patat en frikadellen eten". Nou houdt mijn moeder absoluut niet van vette hap. Wel had ze vandaag chocomel en cake met slagroom gegeten/gedronken in het ziekenhuis. Verder moet ze gewoon veel vette dingen eten (lijnzaad door de yoghurt, vette vis en vlees, kaas, noten). Helaas heeft ze een vochtbeperking van 1,5 L per dag i.v.m. vasthouden van vocht en is cholesterol ook een dingetje. Bloeddruk en hartslag zijn juist extreem laag, dus e.e.a. is nogal tegenstrijdig. Uiteindelijk komt het allemaal goed, maar voorlopig mag ze niet naar huis en naar buiten i.v.m. hartbewaking.

Nu avondeten. :D
https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/page-928#post-10153920
 
Vanmiddag 12 km hardgelopen (tussen de middag op het werk). Iets langer doorgewerkt en toen naar het ziekenhuis geweest; op bezoek bij mijn moeder.
Vanochtend had ze te horen gekregen dat ze vanmiddag geopereerd kon worden. :D Helaas werd dit later deze ochtend teruggedraaid. Diverse chirurgen hadden 45 minuten vergaderd en besloten dat de operatie toch niet door kon gaan. Waarschijnlijk wordt ze pas over een week of drie geopereerd en dit kan alleen in Eindhoven. Helemaal zeker is het nog niet. Mijn moeder schijnt een vrij 'lastig geval' te zijn. Sowieso moet ze een kilogram of zes aankomen qua vet. :roflol: Mijn moeder is erg mager en komt maar niet aan, zelfs niet nu ze niet meer kan hardlopen. Ik had dus naast een puzzelboekje en plantje chocolade-eitjes meegenomen en macadamianoten met chocola. De chirurg zei: "ga maar veel patat en frikadellen eten". Nou houdt mijn moeder absoluut niet van vette hap. Wel had ze vandaag chocomel en cake met slagroom gegeten/gedronken in het ziekenhuis. Verder moet ze gewoon veel vette dingen eten (lijnzaad door de yoghurt, vette vis en vlees, kaas, noten). Helaas heeft ze een vochtbeperking van 1,5 L per dag i.v.m. vasthouden van vocht en is cholesterol ook een dingetje. Bloeddruk en hartslag zijn juist extreem laag, dus e.e.a. is nogal tegenstrijdig. Uiteindelijk komt het allemaal goed, maar voorlopig mag ze niet naar huis en naar buiten i.v.m. hartbewaking.

Nu avondeten. :D
https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/page-928#post-10153920


Sterkte en succes met moedert!, ff 12km in de pauze? Respect hoor, hoelang doe je daarover?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Sterkte en succes met moedert!, ff 12km in de pauze? Respect hoor, hoelang doe je daarover?
Uurtje. Loop niet meer dan 12 km tegenwoordig en ook niet harder dan 12 per uur (rustig duurlooptempo zeg maar). Ik loop puur voor de lol, de frisse buitenlucht, beetje conditie en gezondheid nog 1x per week; verder ben ik gestopt met serieus lopen.
 
Pull-dagje (reps niet helemaal geteld, gewoon maximaal knallen :D):

Wide-Grip Pull-Up:
5 x 8 x BW
BOR (BB):
4 x 12 x 80 kg
V-Grip T-Bar Row:
5 sets 60-65 kg
Machine Pulldown (Vertical Traction):
4 sets 105-102,5 kg
Face Pull:
4 x 15 x 42,5 kg
Straight-Arm Lat Pulldown:
4 x 15+ x 35-32,5 kg
EZ-Bar Preacher Spider Curl (verticaal ondersteund):
5 sets 33-28 kg (MMC en TUT)
Standing DB Hammer Curl:
4 sets 18-16 kg
Dropset 14-12 kg na laatste set
DB Shrugs:
3 x 20 x 40 kg

Leeg!

Vanavond toch echt op tijd naar bed! Gisteren was het 23:50 uur, dat is echt te laat. Dat krijg je als je pas 22:45 uur klaar bent met eten. :roflol: Te veel aan het DBB’en tijdens het avondeten. Was ook laat thuis gisteren wegens ziekenhuisbezoek. Voelde me ondanks iets te weinig slaap wel fit en energiek vandaag, maar was echt leeg aan het einde van mijn training. Had ook echt vet veel track. Ik ga mijn kcals toch was ophogen Ano_09_01_24 & Furryx94 . :D Jullie hebben toch wel gelijk. :eatmeat:
 
Goed bezig pik! En sterkte met mams
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Uurtje. Loop niet meer dan 12 km tegenwoordig en ook niet harder dan 12 per uur (rustig duurlooptempo zeg maar). Ik loop puur voor de lol, de frisse buitenlucht, beetje conditie en gezondheid nog 1x per week; verder ben ik gestopt met serieus lopen.

Hahaha ff 12km in uurtje gvd das best netjes haha
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven