Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Bert speelt vals,hij doet dit nu samen met Allah ,dus je moet die kilo's door 2 delen als je het eerlijk wilt houden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bert speelt vals,hij doet dit nu samen met Allah ,dus je moet die kilo's door 2 delen als je het eerlijk wilt houden

).

(enkel de laatste set, laatste rep niet strikt, de rest superstrikt)
)

Wat een ontzettende onzin,Lekker bezig Bert. Zou het wel tof vinden als jij wat meer je focust gaat leggen op je voeding. Er valt zoveel meer uit te halen nog kerel.
maak je nu een grapje en waar baseer je dit op? Ik heb 2 jaar lang strikt gegeten volgens het schema van mijn coach en extreem strikt gegeten met nauwelijks cheatmeals. Geconcludeerd dat het uiteindelijk om de macro's gaat en helemaal niet zo 'saai' hoeft. Ik heb trouwens nergens mijn schema gepost, dus weet echt niet waar je dit op baseert.
Als je doelt op de pic van zojuist. Wat is hier mis mee? Veel groenten, kip, aardappelpuree.

En ik maar happen. 

Het is meer dat je even een gevoelige snaar raakte, aangezien ik dus psychologisch wat problemen heb gehad en een te strikte levensstijl juist mijn issue was. Zoals je aan mijn foodpics kan zien, eet ik 's avonds nu misschien af en toe wat minder clean, maar die macro's heb ik gedurende de dag gecompenseerd. Het ziet er trouwens misschien niet zo clean uit, maar het voornaamste is nog steeds groenten, pasta, kip, kruiden en wat light saus. 
Klopt. Vorig jaar heb ik dat wel gedaan. Strikt 4400 kcal volgens het schema van mijn coach. Resultaat, 15 kg aangekomen, dik en fluffy. In de wedstrijdprep 15 kg afgevallen. Resultaat. Zelfde BW als een jaar ervoor, misschien net ietsjes droger en meer kracht, maar niet noemenswaardig. Ik wil het niet weer op die manier doen. Daarnaast heb ik wat psychologische issues m.b.t. aankomen en dik worden. Ik snap ook wel dat je in de bulk nou eenmaal vet aanzet. Ik sta trouwens elke dag op de weegschaal en gestaag stijgt mijn gewicht weer. Als dit stagneert, ga ik kcals plussen, maar niet te snel. Ik eet nu zo'n 3600-3700 kcal per dag, voldoende eiwitten, vetten mogen iets hoger. Dus zo weinig eet ik ook weer niet, maar komende week wil ik naar de 4000 kcal.Het zal hem ook allicht niet gaan om je strictheid qua eten en het niet eten van cheatmeals. Zeg nou zelf, 2 eieren of een sinaasappel en koffie zijn geen meals te noemen. In combinatie met de enorme volumes in je training en het continu ook nog ruim cardio erbij doen heb ik 't vermoeden dat je aardig meer moet gaan eten wil je echt stappen gaan maken.
Haha, de rest is bro-food. Ik voel me er goed bij veel kcals post-WO te eten en pre-bed. Ik heb ook IF overwogen, maar dat vind ik net wat té. Nu eet ik mijn eerste meal rond 09:30 uur (sta 06.15 uur op), dus ik stel het wel even uit. Mealtiming schijnt overigens helemaal niet zo belangrijk te zijn; uiteindelijk gaat het erom wat je over de dag eet. Als ik ga bulken en aankomen, wordt ik echt fluffy, daar baal ik van.Eet je zo weinig overdag tov je avondeten?
Vind t best wel tof een keer zo een hele dag te zien. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Geeft gewoon een beetje beeld hoe je t verdeeld over een dag zeg maar qua macro's.
We zien immers alleen je avondmaaltijden nu![]()
Ik zeg ook niet dat een sinaasappel een maaltijd is, waar lees je dat? Uiteindelijk gaat het toch om kcals en macro's over de gehele dag, maar zoals ik aangaf, wil ik niet meer te snel bulken.Het zal hem ook allicht niet gaan om je strictheid qua eten en het niet eten van cheatmeals. Zeg nou zelf, 2 eieren of een sinaasappel en koffie zijn geen meals te noemen. In combinatie met de enorme volumes in je training en het continu ook nog ruim cardio erbij doen heb ik 't vermoeden dat je aardig meer moet gaan eten wil je echt stappen gaan maken.
Helaas werd dit later deze ochtend teruggedraaid. Diverse chirurgen hadden 45 minuten vergaderd en besloten dat de operatie toch niet door kon gaan. Waarschijnlijk wordt ze pas over een week of drie geopereerd en dit kan alleen in Eindhoven. Helemaal zeker is het nog niet. Mijn moeder schijnt een vrij 'lastig geval' te zijn. Sowieso moet ze een kilogram of zes aankomen qua vet.
Mijn moeder is erg mager en komt maar niet aan, zelfs niet nu ze niet meer kan hardlopen. Ik had dus naast een puzzelboekje en plantje chocolade-eitjes meegenomen en macadamianoten met chocola. De chirurg zei: "ga maar veel patat en frikadellen eten". Nou houdt mijn moeder absoluut niet van vette hap. Wel had ze vandaag chocomel en cake met slagroom gegeten/gedronken in het ziekenhuis. Verder moet ze gewoon veel vette dingen eten (lijnzaad door de yoghurt, vette vis en vlees, kaas, noten). Helaas heeft ze een vochtbeperking van 1,5 L per dag i.v.m. vasthouden van vocht en is cholesterol ook een dingetje. Bloeddruk en hartslag zijn juist extreem laag, dus e.e.a. is nogal tegenstrijdig. Uiteindelijk komt het allemaal goed, maar voorlopig mag ze niet naar huis en naar buiten i.v.m. hartbewaking.
Vanmiddag 12 km hardgelopen (tussen de middag op het werk). Iets langer doorgewerkt en toen naar het ziekenhuis geweest; op bezoek bij mijn moeder.
Vanochtend had ze te horen gekregen dat ze vanmiddag geopereerd kon worden.Helaas werd dit later deze ochtend teruggedraaid. Diverse chirurgen hadden 45 minuten vergaderd en besloten dat de operatie toch niet door kon gaan. Waarschijnlijk wordt ze pas over een week of drie geopereerd en dit kan alleen in Eindhoven. Helemaal zeker is het nog niet. Mijn moeder schijnt een vrij 'lastig geval' te zijn. Sowieso moet ze een kilogram of zes aankomen qua vet.
Mijn moeder is erg mager en komt maar niet aan, zelfs niet nu ze niet meer kan hardlopen. Ik had dus naast een puzzelboekje en plantje chocolade-eitjes meegenomen en macadamianoten met chocola. De chirurg zei: "ga maar veel patat en frikadellen eten". Nou houdt mijn moeder absoluut niet van vette hap. Wel had ze vandaag chocomel en cake met slagroom gegeten/gedronken in het ziekenhuis. Verder moet ze gewoon veel vette dingen eten (lijnzaad door de yoghurt, vette vis en vlees, kaas, noten). Helaas heeft ze een vochtbeperking van 1,5 L per dag i.v.m. vasthouden van vocht en is cholesterol ook een dingetje. Bloeddruk en hartslag zijn juist extreem laag, dus e.e.a. is nogal tegenstrijdig. Uiteindelijk komt het allemaal goed, maar voorlopig mag ze niet naar huis en naar buiten i.v.m. hartbewaking.
Nu avondeten.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/page-928#post-10153920
Uurtje. Loop niet meer dan 12 km tegenwoordig en ook niet harder dan 12 per uur (rustig duurlooptempo zeg maar). Ik loop puur voor de lol, de frisse buitenlucht, beetje conditie en gezondheid nog 1x per week; verder ben ik gestopt met serieus lopen.Sterkte en succes met moedert!, ff 12km in de pauze? Respect hoor, hoelang doe je daarover?
):
Te veel aan het DBB’en tijdens het avondeten. Was ook laat thuis gisteren wegens ziekenhuisbezoek. Voelde me ondanks iets te weinig slaap wel fit en energiek vandaag, maar was echt leeg aan het einde van mijn training. Had ook echt vet veel track. Ik ga mijn kcals toch was ophogen @TallAndSmal & @Furryx94 .
Jullie hebben toch wel gelijk. 
Uurtje. Loop niet meer dan 12 km tegenwoordig en ook niet harder dan 12 per uur (rustig duurlooptempo zeg maar). Ik loop puur voor de lol, de frisse buitenlucht, beetje conditie en gezondheid nog 1x per week; verder ben ik gestopt met serieus lopen.