- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Euh, bedankt!

Ik liep 3 jaar geleden de marathon op 15 km/uur, dus ik ben er zelf niet echt trots op.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh, bedankt!

wel erg lelijk, maar ik heb 'm, nu komende weken deze netjes onder de knie krijgen. 

Toch 08:00 uur wakker. Vanochtend verder gegaan met huishoudelijk dingen en gemealprept voor a.s. werkweek. 11:30 uur mijn eerste maaltijd genomen à 1000 kcals. Daarna toch maar een PWO (Black Booster) genomen en lekker getraind. Daarna boodschapjes etc.
de vijfde set laatste rep was net aan, maar gehaald 

Gewicht zegt uiteindelijk niet zo heel veel.
A.s. woensdag wordt zij geopereerd; gaat helemaal goed komen. 

), kreeg ik ook nog een beloning vanuit mijn leidinggevende voor diverse werkzaamheden op configuratiegebied waar ik afgelopen jaren druk mee ben geweest en ingericht heb.
Tot slot kreeg ik een diensttijdgratificatie, hetgeen standaard is na 12,5 jaar in dienst te zijn. 

Veel mensen roepen maar wat of zeggen al heel gauw dat ze iets niet zouden trekken (aanstellers
).
Elke dag neem ik mijzelf voor vroeg naar bed te gaan, maar het komt er gewoon niet van. Het is niet een gebrek aan discipline, maar als ik pas laat thuis ben en, net zoals nu, om dit tijdstip met mijn bord op schoot op de bank ga zitten en een beetje DBB'en, wil ik niet snel mijn eten naar binnen moeten werken en direct moeten slapen, maar gewoon rustig eten en ondertussen beetje DBB'en en tv kijken. Dat is mijn momentje ontspanning van de dag.

Thanks! Ik snap best dat niet iedereen met voeding bezig is of zich inleest, maar ga dan dan ook niet zomaar iets roepen denk ik dan. Net als dat ik nu in de bulk ik gebak oversla, dat wordt ook niet begrepen. "Je wilt toch aankomen; dan moet je toch de hele dag door zoveel mogelijk eten?", of "Eet jij brood? Daar word je dik van hè!". Cola zero zou ook slecht zijn volgens een collega (met een bierbuik); hij geeft zijn zoontje enkel nog Karvan Cévitam (dat is gewoon suiker met waterZeker herkenbaar wat je zegt! Zo irritant kan dat zijn. Maar zou inderdaad ook onderbouwing vragen en laat ze maar met iets zinnigs komen. Kunnen ze toch niet
Gelukkig heb ik nu wel een werkplek waar men het wel interessant vindt wat ik doe. Ze vragen naar wedstrijden en kijken niet raar op van een "dieet".
Geniet van je avondje!
).
Heerlijk dit..lekker oldschool gedachte!Ik wilde vandaag niet te laat gaan trainen, maar was toch weer druk op het werk. Tussen de middag wel tijd gehad (na lang vergaderen) om een rondje te wandelen. Ik had tot 12:30 gevast; IF bevalt mij zeer goed. Collega's denken er anders over. Afgelopen week zijn er al drie of vier collega's geweest die zeiden: "Wat? Heb je nog niets gegeten vandaag? Dat is toch superslecht voor je." Ondanks dat ik weet dat een discussie geen zin heeft, kan ik er toch niet tegen als mensen dat roepen en het bijna lijkt alsof ik belachelijk wordt gemaakt. Dus ik vraag waarom dat niet goed is. Dan krijg ik een antwoord als 'Dat is gewoon zo', 'Dat kan toch nooit goed zijn' of 'Dat weet toch iedereen'. Als ik zeg dat dat onzin is en vraag of ze dat kunnen onderbouwen, bewijzen of een bron hebben, kijken ze me beteuterd aan. Ach ja, jullie zullen wel snappen wat ik bedoel.Veel mensen roepen maar wat of zeggen al heel gauw dat ze iets niet zouden trekken (aanstellers
).

Thanks! Welkom back.Heerlijk dit..lekker oldschool gedachte!
"Dan start je metabolisme niet op" is ook een mooie
Die benches gaan lekker zeg!![]()
Veel mensen roepen maar wat, gebaseerd op los zand of omdat ze iemand dat ergens ooit hebben horen zeggen. Vandaag weer een collega over dat suikers de duivel waren, het slechtste van het slechtste. Toen liet ik 'm zien wat ik aan dextro wegdrink tijdens een training was ie verbaasd, want hoe kon hij nou een bierpens hebben en ik zichtbare strepen op m'n borst en schouders. 

Ongekend voor februari.

Suikerverslaving?Als ik fast en actief ben krijg ik laag bloedsuiker en kan ik me echt helemaal nergens op concentreren lol.

Het zal trouwens ook best persoonsafhankelijk zijn en je moet doen wat je ligt. Overigens is het ook een kwestie van gewenning. Vroeger moest ik direct na het opstaan ontbijten met 800 kcal, maar nu ben ik prima gewend niets te eten. De benefits voor je concentratie, geheugen en productiviteit van een fasted state zijn overigens in best veel onderzoeken aangetoond.Als ik fast en actief ben krijg ik laag bloedsuiker en kan ik me echt helemaal nergens op concentreren lol.
Suikerverslaving?
Tijdens mijn hardloopperiode ging ik nog wel eens 35 km fasted hardlopen; of op enkel een banaan en eiwitshake. Ja, ik weet het, niet verstandig en ook gestoord.
Als je eenmaal een wedstrijdprep hebt gedaan met PSMF-dagen (1200 kcal, enkel eieren en witvis) en fasted depletion trainingen hebt moeten doen (ook zonder PWO of cafeïne), ben je wel wat gewend.![]()
Met actief bedoel je fysiek? Ik heb een kantoorbaan en train doorgaans 's avonds, dus dat is prima te doen; ook vergaderingen e.d. trek ik goed. In het weekend train ik wel vroeger en eet ik voor mijn training.i guess? ik eet wel veel suiker.
kan opzich prima lang niet eten als ik niet actief ben.
toen ik full game addict was kon ik prima opstaan, 5-6 uur gamen en dan pas wat eten.
zodra ik actief wordt zakt dan bloedsuiker en moet ik echt wat eten.
Mijn eetlust wordt juist gestimuleerd zodra ik begin met eten; honger heb ik nooit. Als ik om 06:00 uur zou ontbijten, zou ik om 07:30 uur op mijn werk alweer trek hebben.Fasted beter concentreren heb ik nou totaal niet. Van honger gevoel word ik alleen maar chaggi. Niet heel handig om bij elke klant een rot opmerking te maken.
Dit is zo waar. Al helemaal wanneer je carbs begint te nuttigen..Mijn eetlust wordt juist gestimuleerd zodra ik begin met eten; honger heb ik nooit. Als ik om 06:00 uur zou ontbijten, zou ik om 07:30 uur op mijn werk alweer trek hebben.
Helemaal mee eens. Daarom werkt IF ook zo goed en werkt voor sommige mensen een ketogeen dieet of PSMF om af te vallen.Dit is zo waar. Al helemaal wanneer je carbs begint te nuttigen..