AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Doet me denken aan Dalip Singh. Een Indische worstelaar die jaren aan BB deed. Hij is 2.25cm geloof ik. :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wow! Die hypofyse van hem heeft wel overuren gedraait. :eek:

Hahaha ,dit gaat gewoon helemaal nergens meer over ,een bodybuilder van 2.25M en 200Kg!
Rey_Mysterio_vs_The_Great_Khali.jpg

Damn ,als je zo GROOT bent dan wordt je volgens mij niet oud ,alhoewel die al 37 jaar oud is.

Die kerel moet met de k1 mee gaan doen :eek:

LoL, ik keek naar de topictitel en denk dit is een grapje. Het zal niet altijd even makkelijk voor je zijn maar bijzonder is je lengte zeker. Met zo'n lengte moet je ook eigenlijk wel een beetje fysieke sport erbij doen, want anders krijg je al snel opmerkingen als sparerib enz. ;) Het oogt ook nog eens veel mooier wanneer er wat massa op zo'n lengte komt te zitten.

Succes met trainen.

Ik vind khali een eikel :(

wow je kan zeker een beast worden zo :p

Jij lijk op Stijn Schaars van AZ man!
[Link niet meer beschikbaar]

alleen jammer van die ap-inklap

Scoob ik heb een zoon die is 14 en nu al 1.88, gaat beetje dezelfde kant op, je bent een leuke gozer, jij gaat een HELE MOOIE TOEKOMST tegemoet.

Heel goed het BB ook ivm je rug met jullie lengtes en dus de hele houding e.d

Ga nog 2 jaar zo door en je moet ZE van je afslaan.De dames, want van de heren ongeacht welke leeftijd zal je nooit last krijgen, TEL JE BLESSINGS KEREL !!

Deze oude lul gaat je fotos aan zijn zoon laten zien,want ja hij is nu ook besmet met het virus en loopt straks over 1,5 a 2 jaar ook rond de 2 meter.

Ik was 1.69m op m'n 14e, weet ik toevallig omdat ik toen m'n ID-kaart moet ophalen. :)
Ben nu maar 1.94m :fuu:

Zowee beest,
zeker nice vooruitgang, keep on training :)

Phew, plak daar eens nog :eek:wat extra spiermassa aan en de wereld ligt aan je voeten!

Scoob ik heb een zoon die is 14 en nu al 1.88, gaat beetje dezelfde kant op, je bent een leuke gozer, jij gaat een HELE MOOIE TOEKOMST tegemoet.

Heel goed het BB ook ivm je rug met jullie lengtes en dus de hele houding e.d

Ga nog 2 jaar zo door en je moet ZE van je afslaan.De dames, want van de heren ongeacht welke leeftijd zal je nooit last krijgen, TEL JE BLESSINGS KEREL !!

Deze oude lul gaat je fotos aan zijn zoon laten zien,want ja hij is nu ook besmet met het virus en loopt straks over 1,5 a 2 jaar ook rond de 2 meter.

Jij was 14 toen je een zoontje kreeg?:eek:
Hopelijk zit je dan nog steeds bij dezelfde vrouw want dan echt respect:bow:, anders k*t voor je :o

Ben nog lang niet tevreden/blij hoe ik atm ben! Maar vond het leuk even voor te stellen aangezien ik hier veel anoniem lees.
Over een 1-1,5 jaar weer vooruitgangs foto's denk ik.

Groetjes,

Scoobz0r[/FONT]

Ik zie duidelijke vooruitgang!
Maar als je er even buf wil uitzien als Wolf dan heb je toch nog zon'n 80 kg te gaan hoor. :)

GVR !!

als jij een kuur steekt , loopt iedereen in een HELE grote boog om je heen (een 2 straten boog )

Terug
Naar boven