Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Ze steunt je. Dat is mooi maar doet ze ook met je? ;-)

-

Leerzaam en fascinerend topic dit!!!

Super man!

:
Jup, moet je zijn oude foto's is googlen. Dikkig buff, echt een endomorph giant, tegenover ik als ectosaures giant :-#

terwijl hij in de jaren '90 (WCW-tijd) ook echt wel zo "dikkig" niet was eigenlijk
was precies bij zijn overgang naar WWE en in de loop der jaren daar dat hij echt zwaar beginnen worden is (had ook eens gelezen dat het naar het ongezonde toe was enkele jaren geleden)
is toen inderdaad wel een pak vermagerd terug

Holy shit man! Ziek veel respect!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.225
Uruk Hai (Lord of the Rings)

Tijdens de opnames van Stellar (paar posts terug waar ik die viking was met het grote zwaard), kwam ik een meisje bij de make-up tegen. Zij doet de studie: ''Allround Grimeur'' en vroeg of ik haar wou helpen met haar eind examen. Ze had het idee Uruk Hai te maken van LOTR.

Dit was vandaag. Ze werd als beste verkozen van de 10 mensen die afstudeerde. We zijn voor de lol daarna even een supermarkt en de Action ingelopen. Mini filmpje gemaakt van de reacties :P.

Make-up duurde 5uur. De 19de moet ik nog 1x in dit pak voor de uitreiking. Misschien daarna nog echt even trollen met die pak in Amsterdam :D.

http://www.youtube.com/watch?v=GSjA3voJydk&feature=youtu.be

1zz3t53.jpg

qpl6w2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

e7gyn7.jpg

****ing geniaal.

Super gaaf! Het is al uniek om een reus tegen te komen en dan ook nog eens professioneel opgemaakt :') Moet apart zijn om te zien.

Nice, wel nog even trollen :D.

Haha vet :D
Was dat in de Dirk bij de RAI?

Hahaha dat is wel hilarisch zeg!

LoL! Trolling lvl: pro :p

Hoe vet. Jij bent hier echt voor gemaakt gast. Met jouw unieke fysiek kan je volgens mij best wat euro's verdienen in de filmscene.

Ge-wel-dig. Ik ging serieus stuk om het filmpje. Je hebt echt een uniek fysiek! ^_^

Nice life big guy :thumb:

Geniaal! Kan me best voorstellen dat mensen dan goed schrikken :)

Geinig om te zien hoe je zelfs je loopje hebt aangepast aan het personage hahaha. :):):)

Hahhah super vet, moet je eigenlijk pranks mee gaan doen. Zie ook meisje at 0:50 die foto wilde maken, maar zodra jij omdraait rent ze weg ahha

Ben benieuwd hoe ver je het gaat schoppen man.. tof om te zien hoe gedreven je bent

Terug
Naar boven