michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik quote expres even niet iedereen want het wordt wel een hele lange lijst dan. Deed inderdaad mijn loopje iets anders, grappig dat het opviel. ik zag hem ook op dumpert verschijnen haha! Beroemdheid![]()

die kroeg waar we in hilversum waren kon scoob niet eens rechtop staan![]()
.Hehe ziekkkkk, thnx voor alle links mensen! Gaat viral xD. Op youtube nu 150k views. Heb er maar even reclame op gezet (gna gna).
Ik wil deze grap echt over doen, maar dan goed. Als iemand suggesties heeft please give. Ik zit nu te denken aan een kleine frodo (1.60meter?) die door de supermarkt rent en ik daarna met een groter zwaard er achter aan kom. Reacties van mensen filmen. Niet zoals nu van achter. Veel teksten roepen als ''Looks like meat is back on the menu boys''. Frodo's soul shall be mine!, iets in die trant. Desnoods sleep ik hem over de vloer heen.

Hehe ziekkkkk, thnx voor alle links mensen! Gaat viral xD. Op youtube nu 150k views. Heb er maar even reclame op gezet (gna gna).
Ik wil deze grap echt over doen, maar dan goed. Als iemand suggesties heeft please give. Ik zit nu te denken aan een kleine frodo (1.60meter?) die door de supermarkt rent en ik daarna met een groter zwaard er achter aan kom. Reacties van mensen filmen. Niet zoals nu van achter. Veel teksten roepen als ''Looks like meat is back on the menu boys''. Frodo's soul shall be mine!, iets in die trant. Desnoods sleep ik hem over de vloer heen.

Brede Frodo krijg je dan, die kan je beter inzetten als GimliSuper idee Scoob! Vraag je forumlid Specialpaint (opa) als Frodo! Die is ook echt maar 1 meter 60. En voordeel is dat hij niet geschminkt hoeft te worden.![]()