Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Was je daar gisteren? Fuark ik was gister nog bij de Action bij de RAI :D Verkeerde tijdstip dus in dat geval :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
Haha thnx all :D. Ik quote expres even niet iedereen want het wordt wel een hele lange lijst dan. Deed inderdaad mijn loopje iets anders, grappig dat het opviel.

@ Michieln en Tythor Zeth, was inderdaad bij de Action en Dirk van den broek bij de Rai haha. Rond half 5. Zou wel heel grappig zijn geweest als je er toevallig was en mij herkende, jammer!

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

LOL iemand van DBB die dit gepost heeft? xD

http://www.dumpert.nl/mediabase/660..._reus_van_2.18m_7.2ft_trolled_supermarkt.html

Edit: nvm, bekende die het erop heeft gezet. Iig geen -kudo's :-#.

Laatst bewerkt:
Nice veel views door dumpert ook. Geniale troll!

2e op Dumpert vandaag :D Heel tof!

Check ik Dumpert kom ik Olivier tegen! In dit soort filmpjes zie je pas hoe lang 2.18 eigenlijk is :bow:

Hahahah ik zag je daar in de Action, had al een vermoeden dat jij het was

hahah vet he!

ik zag hem ook op dumpert verschijnen haha! Beroemdheid :)

Scoob u famous now

ImageUploadedByTapatalk1402567060.782660.jpg

''Dit is 'm, Olivier Richters: forum.bodybuilding.com...
Hoofdrolspeler | 11-06-14 @ 21:08 | + 149 -''

I see what you did there :o

die kroeg waar we in hilversum waren kon scoob niet eens rechtop staan :roflol:

met die ene danspaal?

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

vond stukje op reddit meer bijdragen aan wereldheerschappij voor olivier

http://www.reddit.com/r/videos/comments/27wkpw/a_72_ft_tall_man_goes_shopping_dressed_as_urukhai/

met die beroemdheid zou ik proberen een blowjob van [naam bekende nederlander] te fixen

Cosplay star in the making.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.255
Hehe ziekkkkk, thnx voor alle links mensen! Gaat viral xD. Op youtube nu 150k views. Heb er maar even reclame op gezet (gna gna).

Ik wil deze grap echt over doen, maar dan goed. Als iemand suggesties heeft please give. Ik zit nu te denken aan een kleine frodo (1.60meter?) die door de supermarkt rent en ik daarna met een groter zwaard er achter aan kom. Reacties van mensen filmen. Niet zoals nu van achter. Veel teksten roepen als ''Looks like meat is back on the menu boys''. Frodo's soul shall be mine!, iets in die trant. Desnoods sleep ik hem over de vloer heen :P.

Hehe ziekkkkk, thnx voor alle links mensen! Gaat viral xD. Op youtube nu 150k views. Heb er maar even reclame op gezet (gna gna).

Ik wil deze grap echt over doen, maar dan goed. Als iemand suggesties heeft please give. Ik zit nu te denken aan een kleine frodo (1.60meter?) die door de supermarkt rent en ik daarna met een groter zwaard er achter aan kom. Reacties van mensen filmen. Niet zoals nu van achter. Veel teksten roepen als ''Looks like meat is back on the menu boys''. Frodo's soul shall be mine!, iets in die trant. Desnoods sleep ik hem over de vloer heen :P.

IN :roflol:

Frodo een drukke winkel in laten rennen, erachter aan rennen en vragen waar hij zit. Vervolgens hem vinden optillen en de winkel uitdragen terwijl hij om aragorn etc. schreeuwt.

Daar koop ik zelfs nog een bioscoopkaartje voor!!!:popcorn::laugh:

Super idee Scoob! Vraag je forumlid Specialpaint (opa) als Frodo! Die is ook echt maar 1 meter 60. En voordeel is dat hij niet geschminkt hoeft te worden. :D:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven