Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Hehe ziekkkkk, thnx voor alle links mensen! Gaat viral xD. Op youtube nu 150k views. Heb er maar even reclame op gezet (gna gna).

Ik wil deze grap echt over doen, maar dan goed. Als iemand suggesties heeft please give. Ik zit nu te denken aan een kleine frodo (1.60meter?) die door de supermarkt rent en ik daarna met een groter zwaard er achter aan kom. Reacties van mensen filmen. Niet zoals nu van achter. Veel teksten roepen als ''Looks like meat is back on the menu boys''. Frodo's soul shall be mine!, iets in die trant. Desnoods sleep ik hem over de vloer heen :P.

Zou er ook nog ff een "manlets, when will they learn" ingooien nadat je m gevloerd hebt.

Hehe ziekkkkk, thnx voor alle links mensen! Gaat viral xD. Op youtube nu 150k views. Heb er maar even reclame op gezet (gna gna).

Ik wil deze grap echt over doen, maar dan goed. Als iemand suggesties heeft please give. Ik zit nu te denken aan een kleine frodo (1.60meter?) die door de supermarkt rent en ik daarna met een groter zwaard er achter aan kom. Reacties van mensen filmen. Niet zoals nu van achter. Veel teksten roepen als ''Looks like meat is back on the menu boys''. Frodo's soul shall be mine!, iets in die trant. Desnoods sleep ik hem over de vloer heen :P.

Haha goede ideeën. Wat levert die reclame jou op?

het filmpje komt nu overal voorbij.... Facebook van FOX NL, enzovoorts.... Nog eventjes en hij komt ook bij RTL latenight? :P

250K, t*ring gaat lekker zeg. Je had wel wat meer mensen laten schrikken :)

Ik denk dat jij sowieso veel geld kan verdienen met youtube filmpjes als je dit soort dingen wekelijks gaat doen. Nadeel is dat je in Nederland woont, want in de VS, VK of Australië zou je Engels kunnen spreken tegen iedereen op straat.

Ondertussen alweer 330K views op YouTube en 104K op Dumpert.. dus vanavond al over de half miljoen heen! Als 't zo doorgaat zien we je binnenkort op TV bij RTL Late Night oid

Jammer dat het seizoen van RTL Late Night net afgelopen is.. :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.269
Frodo een drukke winkel in laten rennen, erachter aan rennen en vragen waar hij zit. Vervolgens hem vinden optillen en de winkel uitdragen terwijl hij om aragorn etc. schreeuwt.

Not bad.meme

Super idee Scoob! Vraag je forumlid Specialpaint (opa) als Frodo! Die is ook echt maar 1 meter 60. En voordeel is dat hij niet geschminkt hoeft te worden. :D:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thnx :). Zal hem eens berichten al wou de dame die de costume van frodo doet wel specifiek het haar al goed hebben, krullend zwart... zal haar morgen nog even vragen hier over.

Zou er ook nog ff een "manlets, when will they learn" ingooien nadat je m gevloerd hebt.

:D

Haha goede ideeën. Wat levert die reclame jou op?

Weet ik niet, zal morgen eens kijken. Ik las op random site dat je 2,50dollar per 1000views krijgt. Geen idee of dit klopt.

Meer klanten voor Muscle Meat :D

Mensen gaan idd wel naar mijn fb en daar staat m.m. banner :) win win.

het filmpje komt nu overal voorbij.... Facebook van FOX NL, enzovoorts.... Nog eventjes en hij komt ook bij RTL latenight? :P

250K, t*ring gaat lekker zeg. Je had wel wat meer mensen laten schrikken :)

Ja klopt. Waren ook niet van plan mensen te laten schrikken. Rosanne wou weten wat mensen van het geheel vonden dus ik stelde voor even de supermarkt in te lopen. Next time doen we het goed :).

Ik denk dat jij sowieso veel geld kan verdienen met youtube filmpjes als je dit soort dingen wekelijks gaat doen. Nadeel is dat je in Nederland woont, want in de VS, VK of Australië zou je Engels kunnen spreken tegen iedereen op straat.

Met 2.18meter kan je wel leuke dingen uihalen idd. Denk dan engels geen probleem moet zijn voor de kaaskoppen toch?

Ondertussen alweer 330K views op YouTube en 104K op Dumpert.. dus vanavond al over de half miljoen heen! Als 't zo doorgaat zien we je binnenkort op TV bij RTL Late Night oid

Half miljoen nu idd xD leip.

Jammer dat het seizoen van RTL Late Night net afgelopen is.. :(

:P

Had nog paar foto's gekregen:

LOL geweldig man,
plus dat filmpje, ik heb genoten .. oude lange troll :roflol:

Je gaat lekker op dumpert, al bijna 150.000 views + je staat in de top 5 :thumb:

haha nu ook al op wtf.nl

Jaja lekkere chick ook.

Wat is zijn prestatie dan waarvoor hij bij een talkshow zou moeten aanschuiven?

No flame intended, maar het lijkt me dat je beter kunt worden geroemd om bodybuilding prestaties of, in Scoobz0r's geval, ook zijn ondernemers kwaliteiten dan het gegeven dat je verkleed door een supermarkt heen liep. :)

waarom maak je in de description niet wat meer reclame voor jezelf en bedrijf. Gewoon je bio erin zetten

Gaaf man!!
Voor dat geld kan je wel een leuke vakantie boeken denk ik!? :D

Nu valt pas op hoe goed je traps zijn. Kunnen weinigen van DBB aan tippen. Het bewijs dat je met goede training en voeding all naturel groot kan worden.

Heerlijk filmpje :roflol:

Leukste blijft toch wel om mensen te laten schrikken. Hoef je ook niet eens voor te praten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.279
LOL geweldig man,
plus dat filmpje, ik heb genoten .. oude lange troll :roflol:

^_^

Je gaat lekker op dumpert, al bijna 150.000 views + je staat in de top 5 :thumb:

Jup en 667k views op youtube. Moet je nagaan als we echt een leuk filmpje maken, wil ik echt nog wel even voor gaan.

Ja niet normaal. Als je in google typt: Olivier richters uruk hai, dan krijg je wel 30 sites ---> Liveleak, Metro etc.

Zal het doorgeven ;).

Wat is zijn prestatie dan waarvoor hij bij een talkshow zou moeten aanschuiven?

No flame intended, maar het lijkt me dat je beter kunt worden geroemd om bodybuilding prestaties of, in Scoobz0r's geval, ook zijn ondernemers kwaliteiten dan het gegeven dat je verkleed door een supermarkt heen liep. :)

Thnx man :). Aan de andere kant als je hier mee views krijgt en ze mijn naam opzoeken komen ze die prestaties ook wel tegen. Win win.

waarom maak je in de description niet wat meer reclame voor jezelf en bedrijf. Gewoon je bio erin zetten

Mijn fb link en naam staat er nu in. Gebruik 1 van die 2 en je ziet mijn bb log op bodybuilding.com of musclemeat.nl . Maar inderdaad, ga ik straks even doen! thnx.

Gaaf man!!
Voor dat geld kan je wel een leuke vakantie boeken denk ik!? :D

Nu valt pas op hoe goed je traps zijn. Kunnen weinigen van DBB aan tippen. Het bewijs dat je met goede training en voeding all naturel groot kan worden.

:thumbs: , blijven bouwen. Duurt alleen echt jaren met dit lichaam...

Heerlijk filmpje :roflol:

Leukste blijft toch wel om mensen te laten schrikken. Hoef je ook niet eens voor te praten.

^_^

Iemand nog suggesties voor characters van films voor in de toekomst als Uruk Hai uitgekeken is?
-Pale orc
854c8f582116a09340dd0e5398afec79.jpg

-Freddy Krueger
Freddy_Krueger.png

-Predator

Hagrid van Harry Potter, en dan een beetje chicks in hun reet prikken met een kleine roze paraplu

Terug
Naar boven