AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Beauty en THE BEAST

Wil ik je beauty wel zijn? :clown:

Klein ventje wordt bedreigd door bodybuilder. Achter die bodybuilder staat een nog grotere bodybuilder die de voorgaande bodybuilder boos aankijkt. De eerste bodybuilder kijkt geschrokken achterom en begint te piepen.
Achter de tweede bodybuilder staat een nog grotere bodybuilder die hem ook op de schouder tikt en boos aankijkt. Tweede bodybuilder kijkt geschrokken achterom en begint ook te piepen.

Enfin zo gaat dit nog effe door tot je bij een bodybuilder van 2 meter 18 uitkomt ...

(Met de gages komt het wel goed, geef m'n rekeningnummer nog wel ;-)

Of van de avatar, die waren ook vrij groot geloof ik:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

azog, de pale orc lijkt mij wel heel vet maar freddy krueger ook idd :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.285
Nice mensen :) keep it coming.

Btw:

Bijna 700.000views nu op youtube. Op naar de 1 miljoen. In 4-5 dagen zou dat wel nice zijn als eerste filmpje.

Dr-Evil-Meme.png

als je nog een donkere manlet zoekt: 1.65 hier...will work for money of musclemeat:o

• #2.288
Als je Predator doet moet ik een foto'tje met je schieten!
****ing beast character..

Haha mooi man.

Als ik jou was zou ik echt meer filmpjes gaan maken qua bodybuilding en eten ( of trollen :p )
Vele mensen zullen jou volgen man! kan je nog veel geld mee verdienen ook.

Gruwelijk filmpje op dumpert man!

Met 2.18meter kan je wel leuke dingen uihalen idd. Denk dan engels geen probleem moet zijn voor de kaaskoppen toch?

Zeker, maar meestal is het van dat steenkolen Engels. Weet niet of de reacties dan leuk genoeg zijn. Mensen laten schrikken blijft natuurlijk niet iedere week leuk. ;)

• #2.294
Als je Predator doet moet ik een foto'tje met je schieten!
****ing beast character..

:P

Haha mooi man.

Als ik jou was zou ik echt meer filmpjes gaan maken qua bodybuilding en eten ( of trollen :p )
Vele mensen zullen jou volgen man! kan je nog veel geld mee verdienen ook.

Ja wou dat ik de tijd had... Heb een verschrikkelijke griep op het moment, waardoor ik nu veel online ben. Normaal geen tijd. Zou graag filmpjes willen maken.

Gruwelijk filmpje op dumpert man!

^_^

Zeker, maar meestal is het van dat steenkolen Engels. Weet niet of de reacties dan leuk genoeg zijn. Mensen laten schrikken blijft natuurlijk niet iedere week leuk. ;)

Ja moeten we maar even zien. Zondag avond gaan we brainstormen met 2 andere nog er bij. Kijken of we iets leuks kunnen bedenken.

Vanaf hoeveel views heb je de ads aangezet?

En Vitaly cashed inderdaad echt hard.

Vanaf 90.000 aangezet. Had eerst 400views, paar uur later BAM 90k. Toen had ik pas door dat het viral ging. Mijn fb is de afgelopen 2 dagen absurd... iets van 300 vrienden toevoegingen (valt nog mee met het aantal views). Hele inbox vol met berichten hoe geweldig ze het filmpje wel niet vinden :-#. Ik kijk een beetje mwah tegen filmpje aan, kan 100x beter, maar goed...

Er worden zelfs gifjes gemaakt...

oef. Niet je bescheidenheid nu verliezen Olivier. Voor je het weet wordt je nek nog eens dikker.

Die views worden inderdaad later nog bijgewerkt, niet zo handig maar je kan er in ieder geval wel van profiteren met nog een filmpje(s). :D

Meer filmpjes maken man !

Haha dat gifje met die eend is ook wel hilarisch zeg.

Nog 60.000 views te gaan op Youtube tot de 1.000.000 views.

Terug
Naar boven