Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oef. Niet je bescheidenheid nu verliezen Olivier. Voor je het weet wordt je nek nog eens dikker.
!Die views worden inderdaad later nog bijgewerkt, niet zo handig maar je kan er in ieder geval wel van profiteren met nog een filmpje(s).![]()
Haha dat gifje met die eend is ook wel hilarisch zeg.

Nice.
Maar had dan ook ff een biefstukje gepakt en dit nagedaan:
http://www.youtube.com/watch?v=-BpcArRYTpE
.Nog 60.000 views te gaan op Youtube tot de 1.000.000 views.
Hopelijk voor 23:59 nog! Iemand nog 9k vrienden om de link naar toe te sturen?Heeft Hollywood al gebeld?
Dit moet je echt meer doen, maak een goed uitgedacht kanaal op youtube, veel views/subscribers = youtube cash + worldwide fame.

dit vraagt om meer vids:Not bad.meme
Thnx. Zal hem eens berichten al wou de dame die de costume van frodo doet wel specifiek het haar al goed hebben, krullend zwart... zal haar morgen nog even vragen hier over.

Gratz met de amilli views ! Zal zeker je naam wel wat bekendheid geven.
zeker.Gefeliciteerd man!
Ik zou sowieso wat vaker zulk soort vids posten, leuke bijverdiensten en zorgt misschien ook wel voor een leuke filmrol ofzo.
. Komt iig een vervolg aan.Ondertussen op youtube al 1.075.916 views, gaat hard zeg.
Nice man. Kwam het filmpje al ergens tegen maar toen niet aangeklikt aangezien ik niet door had dat jij het was.
Voor je volgende filmpje, ga als IT the clown, 10M views gegarandeerd.

De dame die het make-up doet is ook laaiend enthousiast. Net afgestudeerd en super goed voor haar portfolio natuurlijk.
Die dame is nog aantrekkelijk om te zien ook! Zie jullie wel een liefdesrelatie krijgen hahaha. Of had je die al? 
Nice man. Kwam het filmpje al ergens tegen maar toen niet aangeklikt aangezien ik niet door had dat jij het was.
Voor je volgende filmpje, ga als IT the clown, 10M views gegarandeerd.
haha heb in een deuk gelegen om je filmpje.
En ook voor de suggestie met specialpaint: pruikje is zo gefixt natuurlijk.
Ben benieuwd naar jullie plannen.
Jaiks....die clown is scary. Ik zag dat filmpje in mijn tienerjaren, en zou die avond bij een vriendinneke slapen. We trokken het dekbed over ons heen stond diezelfde clown daarop: instant gillen en deken wegooien![]()
Mooi man!Die dame is nog aantrekkelijk om te zien ook! Zie jullie wel een liefdesrelatie krijgen hahaha. Of had je die al?
![]()
?