Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
oef. Niet je bescheidenheid nu verliezen Olivier. Voor je het weet wordt je nek nog eens dikker.

;)!

Die views worden inderdaad later nog bijgewerkt, niet zo handig maar je kan er in ieder geval wel van profiteren met nog een filmpje(s). :D

Jup.

Will do.

Haha dat gifje met die eend is ook wel hilarisch zeg.

:P

Nice.

Maar had dan ook ff een biefstukje gepakt en dit nagedaan:

http://www.youtube.com/watch?v=-BpcArRYTpE

Noted :D.

Nog 60.000 views te gaan op Youtube tot de 1.000.000 views.

Nog 9.000 views nodig :D Hopelijk voor 23:59 nog! Iemand nog 9k vrienden om de link naar toe te sturen?

https://www.youtube.com/watch?v=GSjA3voJydk

Heeft Hollywood al gebeld?
Dit moet je echt meer doen, maak een goed uitgedacht kanaal op youtube, veel views/subscribers = youtube cash + worldwide fame.

• #2.304
Heeft Hollywood al gebeld?
Dit moet je echt meer doen, maak een goed uitgedacht kanaal op youtube, veel views/subscribers = youtube cash + worldwide fame.

Zondag gesprek hierover met 2 camera jongens of en hoe we dit verder gaan uitwerken.

Twee bedrijven hebben mij gebeld die het filmpje wouden overkopen om zelf reclame geld er mee te verdienen en ik een deel daarvan

Verder gevraagd, maar dat is nog in de kinderschoenen, of ik op Epicon wil rond lopen in dat pak xD.

998.543 views! gieffff 1457views :D

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Mijlpaal :D dit vraagt om meer vids:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
Done :D.

Gratz met de amilli views ! Zal zeker je naam wel wat bekendheid geven.

Gefeliciteerd man!

Ik zou sowieso wat vaker zulk soort vids posten, leuke bijverdiensten en zorgt misschien ook wel voor een leuke filmrol ofzo.

die deadlift vid van mesut heeft plots 9.600 views

:roflol:

Ondertussen op youtube al 1.075.916 views, gaat hard zeg.

• #2.311

:cool:

Gratz met de amilli views ! Zal zeker je naam wel wat bekendheid geven.

Thnx :) zeker.

Gefeliciteerd man!

Ik zou sowieso wat vaker zulk soort vids posten, leuke bijverdiensten en zorgt misschien ook wel voor een leuke filmrol ofzo.

Ja wie weet :). Komt iig een vervolg aan.

die deadlift vid van mesut heeft plots 9.600 views

:roflol:

Ik zag het haha epic.

Ondertussen op youtube al 1.075.916 views, gaat hard zeg.

Ja niet normaal, bijna alweer 100k erbij.

Scoob, heeft Specialpaint al geantwoord? :)

Heb bewust nog niemand bericht. Vanavond is de brainstorm voor wat we in het volgende filmpje gaan stoppen en doen. Misschien een frodo erbij, misschien Pale orc er meteen bij (2 reuzen orcs for the win). We shall see. Daarna opzoek naar die persoon wanneer duidelijk is wat we willen.

De dame die het make-up doet is ook laaiend enthousiast. Net afgestudeerd en super goed voor haar portfolio natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nice man. Kwam het filmpje al ergens tegen maar toen niet aangeklikt aangezien ik niet door had dat jij het was.

Voor je volgende filmpje, ga als IT the clown, 10M views gegarandeerd.

haha heb in een deuk gelegen om je filmpje.
En ook voor de suggestie met specialpaint: pruikje is zo gefixt natuurlijk.

Ben benieuwd naar jullie plannen.

Nice man. Kwam het filmpje al ergens tegen maar toen niet aangeklikt aangezien ik niet door had dat jij het was.

Jaiks....die clown is scary. Ik zag dat filmpje in mijn tienerjaren, en zou die avond bij een vriendinneke slapen. We trokken het dekbed over ons heen stond diezelfde clown daarop: instant gillen en deken wegooien ;)

:cool:

De dame die het make-up doet is ook laaiend enthousiast. Net afgestudeerd en super goed voor haar portfolio natuurlijk.

Mooi man! :) Die dame is nog aantrekkelijk om te zien ook! Zie jullie wel een liefdesrelatie krijgen hahaha. Of had je die al? ;)

• #2.315

haha heb in een deuk gelegen om je filmpje.
En ook voor de suggestie met specialpaint: pruikje is zo gefixt natuurlijk.

Ben benieuwd naar jullie plannen.

Jaiks....die clown is scary. Ik zag dat filmpje in mijn tienerjaren, en zou die avond bij een vriendinneke slapen. We trokken het dekbed over ons heen stond diezelfde clown daarop: instant gillen en deken wegooien ;)

^_^ noted.

Mooi man! :) Die dame is nog aantrekkelijk om te zien ook! Zie jullie wel een liefdesrelatie krijgen hahaha. Of had je die al? ;)

Dacht met post #2221 dat je dit al wist ;)?

Zag het voorbij komen pas, ziek man. Dit levert je gegarandeerd bekendheid op, profiteer er van!

Al plannen voor het vervolg?

"The costume made its way to 7’2″ Dutch Bodybuilder Olivier Richters. Richters wore the outfit to the mall, much to the surprise (and fright) of unsuspecting shoppers."

op 4chan(/fit/) zie ik je ook al regelmatig voorkomen. hehe is wel funny om de reacties te zien.

Terug
Naar boven