XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Flinke massa voor z'n reus als jij! Kicke foto's/filmpjes ook.
Zullen wel een paar mensen slecht geslapen hebben die nacht haha!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.326
Daar gaf je geen antwoord hahaha. Kan ik me ook wel voorstellen. Zaken en prive gescheiden houden ;););)

Precies

sta ik daar niet yeah buddy te roepen daarop? XD

Geloof het wel ja.

Zag het voorbij komen pas, ziek man. Dit levert je gegarandeerd bekendheid op, profiteer er van!

Al plannen voor het vervolg?

Er komt een tweede filmpje, maar waarschijnlijk pas over 4 weken online. Ik zeg bewust nog even niks er over.

op 4chan(/fit/) zie ik je ook al regelmatig voorkomen. hehe is wel funny om de reacties te zien.

Sweet :).

Flinke massa voor z'n reus als jij! Kicke foto's/filmpjes ook.
Zullen wel een paar mensen slecht geslapen hebben die nacht haha!

:thumbs:

Lijkt me ook wel lachuh dit. Zo'n 2.18 meter geschminkte clown.

http://www.youtube.com/watch?v=hHjGtBnSv50

:roflol:

Zo een peuterspeelzaal binnen rennen

In Nederland zijn ze niet zo dol op die grap xD, maar zeker vet -->

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2014/04/clown-met-bijl-teistert-katwijk

Respect!!!

Photo: 95kg to 140kg in 6 years time. Started lifting at 85kg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoek de verschillen :-)

Goede progressie hoor! op naar de 150 schoon aan de haak

Wat voor trainingsschema volg je momenteel eigenlijk?

• #2.331
Zoek de verschillen :-)

Goede progressie hoor! op naar de 150 schoon aan de haak

Alleen bruiner geworden toch ;)? 155kg is het einddoel, maar het gaat echt moeilijk langzaam nu om nog te gainen zonder extra vet%...

Wat voor trainingsschema volg je momenteel eigenlijk?

Ben morgen pas thuis, zal dan wel even posten.

Open je 9gag. Zie je jezelf xD raar momentje: http://9gag.com/gag/azbpwMq

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Haha thnx, kwam kwam het net zelf tegen :D

Scoob, met al die drukte van je bedrijf. Heb je nog wel tijd om naar het wk te kijken?

• #2.333
Scoob, met al die drukte van je bedrijf. Heb je nog wel tijd om naar het wk te kijken?

Nope niet echt. Ben al blij dat ik wel om de avond kan trainen. Heb het op de achtergrond aan staan, kan niet geconcentreerd kijken. Maar maakt niet uit als je het werk leuk vindt :).

:cool:
Heb bewust nog niemand bericht. Vanavond is de brainstorm voor wat we in het volgende filmpje gaan stoppen en doen. Misschien een frodo erbij, misschien Pale orc er meteen bij (2 reuzen orcs for the win). We shall see. Daarna opzoek naar die persoon wanneer duidelijk is wat we willen.

Mocht je nog "personeel" nodig hebben, geef dan effe een seintje... ;)
Het lijkt mij wel lachen om een keer mee te doen, als dat kan.

Ja, wat dacht jij dan? Scoobz0r is niet de enige die heel lang is, maar vergeleken met hem ben zelfs ik een dwerg. Vooral omdat bij mij meer massa op de benen zit i.p.v. bovenin. Ik ben niet zo van de foto's, dus je zult me maar moeten geloven. :rolleyes:

Ja, wat dacht jij dan? Scoobz0r is niet de enige die heel lang is, maar vergeleken met hem ben zelfs ik een dwerg. Vooral omdat bij mij meer massa op de benen zit i.p.v. bovenin. Ik ben niet zo van de foto's, dus je zult me maar moeten geloven. :rolleyes:

Ik geloof je. Post anders eens wat foto's. :)

Hoeveel kg vlees eet jij op een dag Scoob? ;)

Momenteel (wisselt per maand) 1kg vlees per dag samen met 15 hele eieren en 500gr kwark. Die 1kg vlees wissel ik verschillend door de dag af met biefstuktartaar (na training), zalm, gekooktekipblokjes/argentina, tonijnsteak. Carbs wissel ik af met zoete aardappel halve aardappels met schil aardappel, de kant-en-klare maaltijden en farfalle

Pfff blijft een enorme hoeveelheid. Dat is zowat het voedingsschema van Jay Cutler ;)

:cool:

Thnx :) zeker.

Ja wie weet :). Komt iig een vervolg aan.

Ik zag het haha epic.

Ja niet normaal, bijna alweer 100k erbij.

Heb bewust nog niemand bericht. Vanavond is de brainstorm voor wat we in het volgende filmpje gaan stoppen en doen. Misschien een frodo erbij, misschien Pale orc er meteen bij (2 reuzen orcs for the win). We shall see. Daarna opzoek naar die persoon wanneer duidelijk is wat we willen.

De dame die het make-up doet is ook laaiend enthousiast. Net afgestudeerd en super goed voor haar portfolio natuurlijk.

Mocht je nog een lange breeje figurant nodig hebben! Lijkt mij wel leuk om ook als een LoTR character met je rond te lopen :D

edit: ik kan trouwens een paar zinnen dark speech met een enge orc stem

Terug
Naar boven