- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
het geluid is weggevallen, je staat er wel op
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me ook wel lachuh dit. Zo'n 2.18 meter geschminkte clown.
http://www.youtube.com/watch?v=hHjGtBnSv50

Daar gaf je geen antwoord hahaha. Kan ik me ook wel voorstellen. Zaken en prive gescheiden houden![]()
Zag het voorbij komen pas, ziek man. Dit levert je gegarandeerd bekendheid op, profiteer er van!
Al plannen voor het vervolg?
op 4chan(/fit/) zie ik je ook al regelmatig voorkomen. hehe is wel funny om de reacties te zien.
.Flinke massa voor z'n reus als jij! Kicke foto's/filmpjes ook.
Zullen wel een paar mensen slecht geslapen hebben die nacht haha!
Lijkt me ook wel lachuh dit. Zo'n 2.18 meter geschminkte clown.
http://www.youtube.com/watch?v=hHjGtBnSv50
Zoek de verschillen :-)
Goede progressie hoor! op naar de 150 schoon aan de haak
? 155kg is het einddoel, maar het gaat echt moeilijk langzaam nu om nog te gainen zonder extra vet%...Wat voor trainingsschema volg je momenteel eigenlijk?

Scoob, met al die drukte van je bedrijf. Heb je nog wel tijd om naar het wk te kijken?
.
Heb bewust nog niemand bericht. Vanavond is de brainstorm voor wat we in het volgende filmpje gaan stoppen en doen. Misschien een frodo erbij, misschien Pale orc er meteen bij (2 reuzen orcs for the win). We shall see. Daarna opzoek naar die persoon wanneer duidelijk is wat we willen.

Mocht je nog "personeel" nodig hebben, geef dan effe een seintje...
Het lijkt mij wel lachen om een keer mee te doen, als dat kan.

Ja, wat dacht jij dan? Scoobz0r is niet de enige die heel lang is, maar vergeleken met hem ben zelfs ik een dwerg. Vooral omdat bij mij meer massa op de benen zit i.p.v. bovenin. Ik ben niet zo van de foto's, dus je zult me maar moeten geloven.![]()

Momenteel (wisselt per maand) 1kg vlees per dag samen met 15 hele eieren en 500gr kwark. Die 1kg vlees wissel ik verschillend door de dag af met biefstuktartaar (na training), zalm, gekooktekipblokjes/argentina, tonijnsteak. Carbs wissel ik af met zoete aardappel halve aardappels met schil aardappel, de kant-en-klare maaltijden en farfalle

Thnxzeker.
Ja wie weet. Komt iig een vervolg aan.
Ik zag het haha epic.
Ja niet normaal, bijna alweer 100k erbij.
Heb bewust nog niemand bericht. Vanavond is de brainstorm voor wat we in het volgende filmpje gaan stoppen en doen. Misschien een frodo erbij, misschien Pale orc er meteen bij (2 reuzen orcs for the win). We shall see. Daarna opzoek naar die persoon wanneer duidelijk is wat we willen.
De dame die het make-up doet is ook laaiend enthousiast. Net afgestudeerd en super goed voor haar portfolio natuurlijk.