ik (2.18meter) tankthefrank (2.11meter) en testoflesje (2meter) hebben we wel een leuk orc legertje haha. D77 als dwarf die we de supermarkt door slepen?
Ik ben wel benieuwd naar je trainingsfilosofie
Heb elke maand een ander schema. Elk schema krijg je/ik gewenning na 4 weken. Doel van steeds een ander schema is shocks geven, lichaam verrassen met andere oefening maar ook techniek (anderhalfjes, supersets, dropsets, 8/22 etc.. Het opvolgende schema is dan ook compleet het tegenovergestelde.
Momenteel zit ik in de 2de week van dropset schema:
Uitleg techniek:
Dropsets 8-8-8 met 2 sets per oefening
Doe de herhalingen zonder rust, rust is er alleen bij het verlagen van het gewicht.
Neem een gewicht waarmee je 8 reps kan maken, ga door tot het uiterste stop niet bij het getal.
Verlaag het gewicht met 15% probeer opnieuw 8 reps te halen (alweer tot het uiterste)
Verlaag opnieuw het gewicht met 15% en ga voor de laatste 8 reps (alweer tot het uiterste)
Als je meer als 8 reps haalt is het gewicht te liucht, als je minder dan 8 reps haalt is het gewicht te zwaar.
Ga altijd door tot het uiterste je mag niet stoppen omdat je een getal gehaald hebt, maar omdat je niet 1 rep meer kan (zonder hulp)
Nu merk ik zelf dat ik vaak meer dan 15% moet verlagen, vaak 25% anders haal ik de 8 reps noway zelf.
Trainingsdagen per week: 4
1. borst + quadriceps
2. rug + hamstrings
3: schouders + triceps + biceps
Buik = 2x per week tussendoor
Borst
Decline bench press
Flying motion
Machine bench press
Cable cross-over
Quadriceps
Leg extensions