XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Mocht je nog een lange breeje figurant nodig hebben! Lijkt mij wel leuk om ook als een LoTR character met je rond te lopen :D

edit: ik kan trouwens een paar zinnen dark speech met een enge orc stem

Hoef je in ieder geval niet geschminkt te worden :D:D

Mocht je nog een aardige Turk nodig hebben, dan weet je mij wel te vinden.
Deze zijn net zo zeldzaam als de karakters uit LOTR :exactly:

Hoef je in ieder geval niet geschminkt te worden :D:D

Mocht je nog een aardige Turk nodig hebben, dan weet je mij wel te vinden.
Deze zijn net zo zeldzaam als de karakters uit LOTR :exactly:

Ja je eerste zin bewijst dat wel weer :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.344
ik (2.18meter) tankthefrank (2.11meter) en testoflesje (2meter) hebben we wel een leuk orc legertje haha. D77 als dwarf die we de supermarkt door slepen? ;)

Ik ben wel benieuwd naar je trainingsfilosofie :)

Heb elke maand een ander schema. Elk schema krijg je/ik gewenning na 4 weken. Doel van steeds een ander schema is shocks geven, lichaam verrassen met andere oefening maar ook techniek (anderhalfjes, supersets, dropsets, 8/22 etc.. Het opvolgende schema is dan ook compleet het tegenovergestelde.

Momenteel zit ik in de 2de week van dropset schema:

Uitleg techniek:

Dropsets 8-8-8 met 2 sets per oefening
Doe de herhalingen zonder rust, rust is er alleen bij het verlagen van het gewicht.
Neem een gewicht waarmee je 8 reps kan maken, ga door tot het uiterste stop niet bij het getal.
Verlaag het gewicht met 15% probeer opnieuw 8 reps te halen (alweer tot het uiterste)
Verlaag opnieuw het gewicht met 15% en ga voor de laatste 8 reps (alweer tot het uiterste)
Als je meer als 8 reps haalt is het gewicht te liucht, als je minder dan 8 reps haalt is het gewicht te zwaar.
Ga altijd door tot het uiterste je mag niet stoppen omdat je een getal gehaald hebt, maar omdat je niet 1 rep meer kan (zonder hulp)

Nu merk ik zelf dat ik vaak meer dan 15% moet verlagen, vaak 25% anders haal ik de 8 reps noway zelf.

Trainingsdagen per week: 4
1. borst + quadriceps
2. rug + hamstrings
3: schouders + triceps + biceps

Buik = 2x per week tussendoor

Borst
Decline bench press
Flying motion
Machine bench press
Cable cross-over

Quadriceps
Leg extensions
Leg press
Lunges (uitstappen)

Rug
Reverse grip pulldown
Pulldown front
Machine rowing
Pullover

Hamstrings
Leg curl liggend
Leg curl staand

Schouders
Side raises
Upright rowing
Front press

Triceps
Pushdown
French press
Kickbacks

Biceps
Barbell curl
Deumbell curl
Hammer curl

Heb elke maand een ander schema. Elk schema krijg je/ik gewenning na 4 weken. Doel van steeds een ander schema is shocks geven, lichaam verrassen met andere oefening maar ook techniek (anderhalfjes, supersets, dropsets, 8/22 etc.. Het opvolgende schema is dan ook compleet het tegenovergestelde.

Momenteel zit ik in de 2de week van dropset schema:

Uitleg techniek:

Dropsets 8-8-8 met 2 sets per oefening
Doe de herhalingen zonder rust, rust is er alleen bij het verlagen van het gewicht.
Neem een gewicht waarmee je 8 reps kan maken, ga door tot het uiterste stop niet bij het getal.
Verlaag het gewicht met 15% probeer opnieuw 8 reps te halen (alweer tot het uiterste)
Verlaag opnieuw het gewicht met 15% en ga voor de laatste 8 reps (alweer tot het uiterste)
Als je meer als 8 reps haalt is het gewicht te liucht, als je minder dan 8 reps haalt is het gewicht te zwaar.
Ga altijd door tot het uiterste je mag niet stoppen omdat je een getal gehaald hebt, maar omdat je niet 1 rep meer kan (zonder hulp)

Nu merk ik zelf dat ik vaak meer dan 15% moet verlagen, vaak 25% anders haal ik de 8 reps noway zelf.

Trainingsdagen per week: 4
1. borst + quadriceps
2. rug + hamstrings
3: schouders + triceps + biceps

Buik = 2x per week tussendoor

Borst
Decline bench press
Flying motion
Machine bench press
Cable cross-over

Quadriceps
Leg extensions
Leg press
Lunges (uitstappen)

Rug
Reverse grip pulldown
Pulldown front
Machine rowing
Pullover

Hamstrings
Leg curl liggend
Leg curl staand

Schouders
Side raises
Upright rowing
Front press

Triceps
Pushdown
French press
Kickbacks

Biceps
Barbell curl
Deumbell curl
Hammer curl

No offence, maar dat verhaaltje erbij is echt de grootste broscience die ik ooit op dbb gelezen heb denk ik

• #2.347
No offence, maar dat verhaaltje erbij is echt de grootste broscience die ik ooit op dbb gelezen heb denk ik

Heb ook niet de behoefte de trainingsgoeroe uit te hangen, werd gevraagd. Elke bodybuild begeleider doet het weer anders. Of je nu bij sibil peeters zit met haar bloedgroep dieet, of de trainingsschema's aan houd van de ex trainer van ed van amsterdam.

Ik zou die 15% helemaal de deur uit zetten, als jij tot het gaatje bent gegaan kan jij moeilijk bepalen hoeveel gewicht je de volgende set kan doen om weer op die 8 uit te komen. Ik vindt tevens dat je elke set alleen moet kunnen doen, zie regelmatig dat mensen 3-4reps worden geholpen.

• #2.349
Ik zou die 15% helemaal de deur uit zetten, als jij tot het gaatje bent gegaan kan jij moeilijk bepalen hoeveel gewicht je de volgende set kan doen om weer op die 8 uit te komen. Ik vindt tevens dat je elke set alleen moet kunnen doen, zie regelmatig dat mensen 3-4reps worden geholpen.

Die 15% is een indicatie voor mensen die het voor eerst doen. Zo klopt het ook niet bij mij zoals ik er onder schrijf. Als je wat meer ervaren bent in trainen kan je beter zelf inschatten inderdaad.

Geen kickboksen of MMA meer Scoob?

• #2.351
Geen kickboksen of MMA meer Scoob?

Helaas geen tijd. Zou erg graag willen. Moet afstuderen voor september (eindscriptie), Muscle Meat natuurlijk en ben blij als ik 1:15 uur om de dag kan trainen(bb) in de avond. Mijn bars moeten er ook nog eens uit voor eind dit jaar, dus zit er voorlopig niet in.

Heb ook niet de behoefte de trainingsgoeroe uit te hangen, werd gevraagd. Elke bodybuild begeleider doet het weer anders. Of je nu bij sibil peeters zit met haar bloedgroep dieet, of de trainingsschema's aan houd van de ex trainer van ed van amsterdam.

Ach zelf onderbouwd ie ook niks, dus zou me er niet teveel van aantrekken.
Die roept gewoon om het roepen.

Je verhaal klopt wel want je kan niet 52 weken per jaar hetzelfde doen en dan nog verwachten vooruit te gaan. Je zal vast nog wel wat gainen na 4 weken, maar ik ben zelf ook voorstander van veel variatie aangezien je dan minder snel stagneert en ook minder snel overbelasting krijgt.
En wat ook heel belangrijk is; het houdt het interessant en motiverend om veel te variëren.

bloedgroep-dieet :roflol::roflol:

Helaas geen tijd. Zou erg graag willen. Moet afstuderen voor september (eindscriptie), Muscle Meat natuurlijk en ben blij als ik 1:15 uur om de dag kan trainen(bb) in de avond. Mijn bars moeten er ook nog eens uit voor eind dit jaar, dus zit er voorlopig niet in.
Ik snap het helemaal.
Maar je weet waar je voor beide terecht kunt!;)

Haha mij natuurlijk expres niet quoten in de hoop dat ik het niet lees.
Gaat dit nog steeds over dat topic in de pl sectie van weken terug? Die butthurt blijft wel heel lang aanhouden bij jou man.

Ik onderbouw mijn punten vaak genoeg op dit forum trouwens, maar ging geen verdere discussie aan omdat ts die behoefte duidelijk niet had en dat ook aan gaf. Dan hoef jij er echt niet nog eens overheen te komen met je persoonlijke frustraties.

Lol, Tymboo is juist diegene die ontzettend vaak dingen (ontzettend goed) onderbouwd en zeker verstand heeft van trainen. Klinkt een hoop afgunst door in deze post.

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

Gaat dit nog steeds over dat topic in de pl sectie van weken terug? Die butthurt blijft wel heel lang aanhouden bij jou man.

Linkje AUB.

Haha mij natuurlijk expres niet quoten in de hoop dat ik het niet lees.

Ik onderbouw mijn punten vaak genoeg op dit forum trouwens, maar ging geen verdere discussie aan omdat ts die behoefte duidelijk niet had en dat ook aan gaf. Dan hoef jij er echt niet nog eens overheen te komen met je persoonlijke frustraties.

Jij bent wel van de aannames hè? Ik ga jou heus niet expres niet quoten haha :rolleyes:
Wat interesseert het mij nou ene reet of jij iets wel of niet leest?

Ik ben wel benieuwd naar die onderbouwingen van jou aangezien deze vaak niet verder gaan dan "broscience", "AAS" en "butthurt" te roepen. Misschien toeval, maar meer krijg ik niet te zien van je.
Dat Sc00bz geen zin in een discussie had wist je ook pas nadat je al "broscience" geroepen had dus dat je het om die reden niet deed is natuurlijk een smoesje. Smoesje om eigen bestwil waarschijnlijk.

Met je "butthurt" :P hoe oud ben je man? 12??

EDIT: Weet je, misschien doe ik er verstandiger aan om je op negeren te zetten. Scheelt me weer wat tijd.

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Lol, Tymboo is juist diegene die ontzettend vaak dingen (ontzettend goed) onderbouwd en zeker verstand heeft van trainen. Klinkt een hoop afgunst door in deze post.

Afgunst? Ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik jaloers zou moeten zijn op Tymboo.

Zonde van dit topic al die onzin.

Scoobz zegt alleen hoe HIJ traint, en dan wordt eroverheen geblazen met "broscience" ???

Als iemand aan mij vraagt hoe ik poep, en ik vind dat fijn om op m'n kop te doen moet ik dat toch ook zelf weten? Of is ondersteboven poepen ook broscience?

Daarnaast zie ik zo vaak mensen voorbij komen die hun schema's telkens veranderen en zie ik ook vaak zat dropsets voorbij komen. Mijn begeleider geeft ook vaak dit soort dropset trainingen dus zie het probleem al helemaal niet.

Laatst bewerkt:
waarom vraag je sanca niet als dwarf voor je opname scoob

Dat is voor het eerst dat ik merk dat de toon in dit topic wat kritischer wordt. Scoob is bedolven onder complimenten (terecht ook als je zijn bewonderenswaardige resultaat ziet). Ik denk dat Scoob best met kritiek kan omgaan, het lijkt mij een charmante zachtaardige reus. Dus als iemand hier eens een keertje een goedbedoelde kritiek schrijft valt dit tussen alle eerdere loftuitingen bijna niet op. Tymboo bedoelde het ook niet persoonlijk want hij ziet ook wel wat Scoob heeft bereikt. Tymboo heeft veel kennis van zaken, en zijn stats zijn om jaloers op te worden. En Scoob is het levende bewijs dat niets onmogelijk is, zelfs niet met die lengte! Blijf knallen! :)

Terug
Naar boven