Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Uitgebreide post, goeie info. Thanks!

Indrukwekkende foto's weer Scoob! Ik denk dat je nu zelf al zo bedreven bent in het trainen, dat je zelf ook coach kunt gaan worden ;)

Ze zullen zich daar wel de pl**ris schrikken als ze je weer zien in dat ziekenhuis :D.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.384

:thumbs:

Uitgebreide post, goeie info. Thanks!

Dankje!

Indrukwekkende foto's weer Scoob! Ik denk dat je nu zelf al zo bedreven bent in het trainen, dat je zelf ook coach kunt gaan worden ;)

thnx G.b. Krijg wel eens requests op fb daarvoor, maar ben al blij dat ik de tijd heb in de avond om mijn lichaam te trainen. Mijn hart ligt bij muscle meat, niet personal trainer worden.

Ze zullen zich daar wel de pl**ris schrikken als ze je weer zien in dat ziekenhuis :D.

Hehe ja dat zal wel leuk worden. Was geloof ik 115kg 3 jaar geleden toen de nuss bars er in gingen. Bijna +30kg nu. Wanneer je in slaapt bent gebracht moeten ze je tillen van het bed op de operatie tafel. Dat gaat nog leuk worden xD jammer dat het niet op tape komt. Beter laten ze me niet vallen. Operatie tafel was ook 30cm verlengt geloof ik toen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.387
Gaaf filmpje hahaha

Blijft mij gewoon iedere keer verbazen als ik deze topic zie :p

Gekke vraag, enig idee hoe lang jij over de 100 meter sprint doet?

Ik vraag dit omdat de top sprinters (tegenwoordig) ook vaak richting de 2 meter gaan en echt niet alleen hun benen trainen.

https://www.youtube.com/watch?v=KOC7O9JOY3Y
Usain Bolt (1.96m, 93kg) die aan het trainen is

Ik begreep dat je benen in verhouding tot de rest van je lichaam een beetje achter lopen qua spiermassa, maar ben desondanks erg nieuwsgierig.
Op de basisschool was ik ooit snelste van de klas, maar werd op de middelbare school als 14jarige keihard en finaal afgeslacht door een jongen die als 14jarige (er uit ziende als 19 jarige) gespierde beer rond de 1.90m zat.

Ik heb geduld en ben bereid te wachten tot ver na je operatie voor het antwoord trouwens.

Gekke vraag, enig idee hoe lang jij over de 100 meter sprint doet?

Ik vraag dit omdat de top sprinters (tegenwoordig) ook vaak richting de 2 meter gaan en echt niet alleen hun benen trainen.

http://www.youtube.com/watch?v=KOC7O9JOY3Y
Usain Bolt (1.96m, 93kg) die aan het trainen is

Ik begreep dat je benen in verhouding tot de rest van je lichaam een beetje achter lopen qua spiermassa, maar ben desondanks erg nieuwsgierig.
Op de basisschool was ik ooit snelste van de klas, maar werd op de middelbare school als 14jarige keihard en finaal afgeslacht door een jongen die als 14jarige (er uit ziende als 19 jarige) gespierde beer rond de 1.90m zat.

Ik heb geduld en ben bereid te wachten tot ver na je operatie voor het antwoord trouwens.

Is dat filmpje versneld ?
wat een snelheid..

tuurlijk is dat niet versneld :roflol:

60kg powerclean, WL'ers ga maar naar huis

Powercleans? Waar, zag reverse curls.

Super vet filmpje :thumb:

Ik moest er flink om lachen :D

Netjes, ga zo door :)

Pffoeee al 3 uur in dit topic aan het lezen!
Super gaaf!, Succes verder met alles, ik ga jou verder volgen:D

Terug
Naar boven