Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Ik heb weliswaar geen foto en in principe was het geen bodybuilder, maar misschien:

Ted van Parre (2.13, voormalig sterkste man ter wereld in 1992, Nederlander)
Winnaar van sterkste man ter wereld met laagste BMI van alle winnaars ooit.

http://www.wollebrandcross.nl/wolle...-parre-geeft-startschot-aangepaste-fietstocht

Een dieet van 9.000 tot 12.000 calorien per dag, waarvan 70 koolhydraten, 20% eiwit en 10% vet, en een trainingsinspanning van 5 6 dagen gedurende 4 tot 5 uur per dag, is niet iets wat ze dagelijks te horen kregen.

Terugkijkend naar die bijzondere titel, bleek het een herosche overwinning in IJsland, de bakermat van de Sterkste man-competitie. Van der Parre vertelt: Tijdens het lopen ging mijn knie uit de kom. Ik duwde hem terug en wist ondanks de vreselijke pijn te winnen omdat ik als laatste precies wist hoever ik moest lopen om te winnen. Uiteindelijk waren er maar drie punten verschil tussen mijzelf en de nummers twee en drie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opvallend vind ik dat ook bij hem (net als Olivier) zijn knie uit de kom uit de kom geschoten is, geen idee of dit een lange mensen kwaal is, maar viel me op.
Heb het op de middelbare school n keer gezien bij gym, vrij tengere/pezige jongen van rond de 1.95 was dat.

Veel succes met je doelen trouwens Olivier, heb je ontdekt via het Uruk Hai filmpje op dumpert/youtube en ben sindsdien fan van je.
Ik gok dat jij en Ted ooit best een leuk babbeltje met elkaar zouden kunnen hebben, hij heeft als n van de weinigen een vergelijkbaar lichaam met de jouwe.

*schijnbaar kun je op dit forum geen puntjes op de i zetten, of een ( 1 ) als n schrijven, maar in principe blijft de tekst denk ik wel begrijpelijk.

Laatst bewerkt:
Ted van der Parre is inderdaad een beest. Mooi als je zoveel massa hebt dat het niet meer op valt hoe lang je eigenlijk bent, tot dat je naast een normaal persoon of bekend object staat (bv. een deur of auto)
http://www.youtube.com/watch?v=NXAgOsH8kMI

Ik heb zelf ook lange tijd een blessure gehad aan mijn linker knie. Voelt nog steeds iets minder stevig dan mijn rechter knie, maar heb er verder geen problemen mee. Kreeg een flinke tik van iemand anders zijn knie tijdens een basketbalwedstrijd.

Toch iets oppassen met deze lengte, en nog langer zeker denk ik. Zekers als je ook nog een flink wat weegt. Maarja, het zal bij iedereen wel verschillen.

EDIT: Die filmpjes hierboven he, die zijn amper 2 meter. Olivier gaat hier met 18 centimeter overheen, dat is echt een flink verschil. Zijn genoeg foto's van hem naast mensen rond de 2 meter, en die dwarfed hij gewoon. Bijvoorbeeld Alistair Overeem.

Jouw nuss-bar gaat eruit en mijne gaat er binnenkort in :) zit er nog over te denken om de operatie in de kerst vakantie te laten doen of na mijn examens. Suc6!

Hey Oli je moet die nussbar van je bewaren. Als je beroemd bent op ebay zetten

Als ik dat zou doen zou ik dat echt pas op het einde van je carrire doen. Mogelijk zou ik zelfs een topic als deze helemaal weg halen. Je hebt altijd gasten die hem als een onnatuurlijke freak neer zullen zetten en operaties als deze zijn enkel een voedingsbron voor hun.
Als je Andr The Giant op youtube nazoekt vind je trouwens ook mensen die denken dat hij van gekke pilletjes heeft gesnoept en daardoor zo groot is geworden (al was de medische wetenschap destijds wat minder goed dan tegenwoordig).

Ik heb inmiddels het topic en het internet een beetje doorgespit en vind het allemaal steeds indrukwekkender en interessanter. Ooit hoorde ik dat Andr the Giant wel eens meer dan 150 bier achterover tankte in n sessie. Eerst deed ik dat af als overdreven onzin, maar nu ik zie dat zelfs een gespierde geheelonthouder van 2.18m pas op 0,2 promille zit na 10 glazen. Als je dat doorrekent naar 2 promille op 100 glazen en sluit ik het dus helemaal niet meer uit dat het wel degelijk mogelijk is gezien een mens tot wel 4 promille zou kunnen overleven en het ook nog eens een geheelonthouder betrof.

Hier nog wat namen van mensen die nog een beetje in de buurt komen van Oli
Shaquille Rashaun O'Neal
Steven Andrew Slocum
Michael Jarvi
Geen van allen is echter zo lang en geen van allen is zo gespierd
Stefan Struve (Nederlander, ook kleiner en slapper om te zien)

Ik ben benieuwd wat zijn (bij) naam wordt trouwens bij WWE, natuurlijk is het een beetje afhankelijk van de rol die je daarbinnen krijgt, maar zelf dacht ik aan Ares (hij is de god van de oorlog en personificatie van de krijgslust binnen de Griekse mythologie).
Ook Herakles (/Hercules) of Zeus leek me wel grappig, maar misschien zoeken ze het in Amerika wel in een totaal andere hoek. Ik begreep dat de vliegende Hollander nogal een indrukwekkend sprookje was daar.

Veel succes en sterkte met de operaties, ook voor jou Lodi!

*Hoor net dat Richard Kiel overleden is (grote slechterik in James Bond films), jammer om te horen...

*Neil Fingleton is trouwens nog groter, met relatief normale proporties

De langste Nederlander ooit is trouwens Albert Johan Kramer en niet Rigardus Rijnhout

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.407
Bedankt voor alle leuke berichten :). Beetje druk hier bij Muscle Meat. Probeer vrijdag/zaterdag alles te beantwoorden, wel alles al gelezen!

Nederlands acteur Richard Kiel, (2,13m) jou vast wel bekend? Is vandaag overleden :( rip Jaws uit de bond films.

• #2.409
Blijft mij gewoon iedere keer verbazen als ik deze topic zie :p

:thumbs: dankje

Gekke vraag, enig idee hoe lang jij over de 100 meter sprint doet?

Ik vraag dit omdat de top sprinters (tegenwoordig) ook vaak richting de 2 meter gaan en echt niet alleen hun benen trainen.

http://www.youtube.com/watch?v=KOC7O9JOY3Y
Usain Bolt (1.96m, 93kg) die aan het trainen is

Ik begreep dat je benen in verhouding tot de rest van je lichaam een beetje achter lopen qua spiermassa, maar ben desondanks erg nieuwsgierig.
Op de basisschool was ik ooit snelste van de klas, maar werd op de middelbare school als 14jarige keihard en finaal afgeslacht door een jongen die als 14jarige (er uit ziende als 19 jarige) gespierde beer rond de 1.90m zat.

Ik heb geduld en ben bereid te wachten tot ver na je operatie voor het antwoord trouwens.

Ben op het moment 144.5kg. Hij is bv 49.5kg lichter hehe. Denk niet dat ik een mooie tijd ga neerzetten. Beschouw mezelf nog wel als snel en flexibel ondanks het gewicht (kickboxen bv), maar sprinten is wel wat anders ;).

Dankje!

Pffoeee al 3 uur in dit topic aan het lezen!
Super gaaf!, Succes verder met alles, ik ga jou verder volgen:D

Haha :cool: top.

Deze gast komt aardig in de buurt van jouw lengte. 6,7 feet. Ontzettend droog is hij.

http://www.youtube.com/watch?v=OTy1cmdI7JM

Cool, kende hem nog niet, thnx voor de post!

Baas boven baas :D

Ik heb weliswaar geen foto en in principe was het geen bodybuilder, maar misschien:

Ted van Parre (2.13, voormalig sterkste man ter wereld in 1992, Nederlander)
Winnaar van sterkste man ter wereld met laagste BMI van alle winnaars ooit.

http://www.wollebrandcross.nl/wolle...-parre-geeft-startschot-aangepaste-fietstocht

Een dieet van 9.000 tot 12.000 calorien per dag, waarvan 70 koolhydraten, 20 eiwit en 10 vet, en een trainingsinspanning van 5 6 dagen gedurende 4 tot 5 uur per dag, is niet iets wat ze dagelijks te horen kregen.

Terugkijkend naar die bijzondere titel, bleek het een herosche overwinning in IJsland, de bakermat van de Sterkste man-competitie. Van der Parre vertelt: Tijdens het lopen ging mijn knie uit de kom. Ik duwde hem terug en wist ondanks de vreselijke pijn te winnen omdat ik als laatste precies wist hoever ik moest lopen om te winnen. Uiteindelijk waren er maar drie punten verschil tussen mijzelf en de nummers twee en drie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opvallend vind ik dat ook bij hem (net als Olivier) zijn knie uit de kom uit de kom geschoten is, geen idee of dit een lange mensen kwaal is, maar viel me op.
Heb het op de middelbare school n keer gezien bij gym, vrij tengere/pezige jongen van rond de 1.95 was dat.

Veel succes met je doelen trouwens Olivier, heb je ontdekt via het Uruk Hai filmpje op dumpert/youtube en ben sindsdien fan van je.
Ik gok dat jij en Ted ooit best een leuk babbeltje met elkaar zouden kunnen hebben, hij heeft als n van de weinigen een vergelijkbaar lichaam met de jouwe.

*schijnbaar kun je op dit forum geen puntjes op de i zetten, of een ( 1 ) als n schrijven, maar in principe blijft de tekst denk ik wel begrijpelijk.

Ted van Parre kende ik van naam inderdaad. Een keer eerder genoemd. Eens opgezocht, erg gaaf :) 150kg beest. Die dingen als 12k calorien en 5 uur per dag trainen dingen geloof ik nog zo erg. Denk dat het altijd zwaar overdreven wordt om het voor het publiek indrukwekkender te maken.

Grappig dat je me hier gevonden hebt na Uruk Hai :D leuk!. Mijn knien zijn prima (rntgen foto's etc laten maken om te zien hoe de banden/kniefschijf etc lopen). Denk dat iedere knie uit de kom na zo'n trap zou zijn gegaan bij het kickboxen. Ben gelukkig 100 hersteld.

Ted van der Parre is inderdaad een beest. Mooi als je zoveel massa hebt dat het niet meer op valt hoe lang je eigenlijk bent, tot dat je naast een normaal persoon of bekend object staat (bv. een deur of auto)
http://www.youtube.com/watch?v=NXAgOsH8kMI

Ik heb zelf ook lange tijd een blessure gehad aan mijn linker knie. Voelt nog steeds iets minder stevig dan mijn rechter knie, maar heb er verder geen problemen mee. Kreeg een flinke tik van iemand anders zijn knie tijdens een basketbalwedstrijd.

Toch iets oppassen met deze lengte, en nog langer zeker denk ik. Zekers als je ook nog een flink wat weegt. Maarja, het zal bij iedereen wel verschillen.

EDIT: Die filmpjes hierboven he, die zijn amper 2 meter. Olivier gaat hier met 18 centimeter overheen, dat is echt een flink verschil. Zijn genoeg foto's van hem naast mensen rond de 2 meter, en die dwarfed hij gewoon. Bijvoorbeeld Alistair Overeem.

Dat heb ik ook nu wel een beetje. Lijk niet super gespierd op foto's atm, totdat je er iemand naast zet of in echt naast mij staat.

Denk dat ik geluk heb gehad. Ik herken je verhaal namelijk van de knie. Vriend van me heeft er nog altijd last van nadat het 2x uit de kom is gegaan.

:D hehe. Bewaren ga ik het in ieder geval. Besef net dat ik 1.5kg lichter straks ben zonder bars, boehh! ;). Genoeg aparte mensen die dat wel zouden willen kopen ja haha. Krijg ook al op facebook vragen of ik mijn kleren wil opsturen... Laatste vraag was mijn trainingsschoenen voor 200dollar (wth...), geen grap.

Als ik dat zou doen zou ik dat echt pas op het einde van je carrire doen. Mogelijk zou ik zelfs een topic als deze helemaal weg halen. Je hebt altijd gasten die hem als een onnatuurlijke freak neer zullen zetten en operaties als deze zijn enkel een voedingsbron voor hun.
Als je Andr The Giant op youtube nazoekt vind je trouwens ook mensen die denken dat hij van gekke pilletjes heeft gesnoept en daardoor zo groot is geworden (al was de medische wetenschap destijds wat minder goed dan tegenwoordig).

Ik heb inmiddels het topic en het internet een beetje doorgespit en vind het allemaal steeds indrukwekkender en interessanter. Ooit hoorde ik dat Andr the Giant wel eens meer dan 150 bier achterover tankte in n sessie. Eerst deed ik dat af als overdreven onzin, maar nu ik zie dat zelfs een gespierde geheelonthouder van 2.18m pas op 0,2 promille zit na 10 glazen. Als je dat doorrekent naar 2 promille op 100 glazen en sluit ik het dus helemaal niet meer uit dat het wel degelijk mogelijk is gezien een mens tot wel 4 promille zou kunnen overleven en het ook nog eens een geheelonthouder betrof.

Hier nog wat namen van mensen die nog een beetje in de buurt komen van Oli
Shaquille Rashaun O'Neal
Steven Andrew Slocum
Michael Jarvi
Geen van allen is echter zo lang en geen van allen is zo gespierd
Stefan Struve (Nederlander, ook kleiner en slapper om te zien)

Ik ben benieuwd wat zijn (bij) naam wordt trouwens bij WWE, natuurlijk is het een beetje afhankelijk van de rol die je daarbinnen krijgt, maar zelf dacht ik aan Ares (hij is de god van de oorlog en personificatie van de krijgslust binnen de Griekse mythologie).
Ook Herakles (/Hercules) of Zeus leek me wel grappig, maar misschien zoeken ze het in Amerika wel in een totaal andere hoek. Ik begreep dat de vliegende Hollander nogal een indrukwekkend sprookje was daar.

Veel succes en sterkte met de operaties, ook voor jou Lodi!

*Hoor net dat Richard Kiel overleden is (grote slechterik in James Bond films), jammer om te horen...

*Neil Fingleton is trouwens nog groter, met relatief normale proporties

De langste Nederlander ooit is trouwens Albert Johan Kramer en niet Rigardus Rijnhout

Weet niet, dit hele verhaal is wel eens op andere forums gepost (niet door mij). Waarbij er alleen respect werd getoond dat ik van heel dun, en een gat in mijn borstkas zo omhoog ben geklommen en aan het klimmen nog ben. Denk niet dat het een negatief iets gaat zijn. Maar is wel iets om over na te denken inderdaad.

Mooie namen idd! Je kan Nathan Jones ook is opzoeken, die ga je ook wel cool vinden. Andre de Giant heeft een mooie docu op youtube. Die is wel leuk om te zien. Zijn hele levensverhaal in (geloof) 50 min. Hafthor Thor Bjornsson heb ik ook nog niet voorbij zien komen geloof ik na het lezen van alle posts :).

Nederlands acteur Richard Kiel, (2,13m) jou vast wel bekend? Is vandaag overleden :( rip Jaws uit de bond films.

Las het ;(. Was 1 van mijn helden. Toen ik nog klein was keek ik tegen hem op in de film haha, goede rol had hij :D vond het best eng toen.

Jouw nuss-bar gaat eruit en mijne gaat er binnenkort in :) zit er nog over te denken om de operatie in de kerst vakantie te laten doen of na mijn examens. Suc6!

Succes!! Als je vragen heb PM me maar.

Update

Ben nog zwaar goed aan het eten en trainen voor de 26ste. Dan is mijn operatie waaraan ik waarschijnlijk pas na een maand weer fatsoenlijk kan gaan trainen. Wil er zo buff mogelijk in gaan natuurlijk. Bij mijn laatste post was ik 141.5kg. Ben inmiddels 144.5kg. Mijn voeding wat omhoog gegooid voor extra reserves na de operatie. Verwacht dat ik de eerste dagen na de operatie nauwelijks iets binnen krijg. 60kg de afgelopen jaren erbij gegeten en getraint, omnomnom :meal:. Met kleren aan 147kg hehe. Ik moet tegenwoordig op dit soort weegschalen staan,

2e0ll6d.jpg

want in alle gyms waar ik kom gaan de weegschalen maar tot 140kg. Je krijg dan de tekst ERROR. Doet me altijd goed om er toch even op te staan ;). Mijn vriendin had dan ook een mooi kado voor mijn verjaardag (5 september).

2u8fgj9.jpg

Gaat tot 200kg dus ik kan even vooruit :cool: .

Ik heb niet echt pics hoe ik er bij sta op het moment. Eentje even vanavond genomen voor deze post. Maar wil nog wel paar goede nemen voordat ik de operatie in ga. Benen gaan goed. 74cm omtrek geen idee wat de omtrek van grote benen zijn, maar 74cm is mooi omdat ik tijdje terug 72 heb gemeten.

11m6tdy.png

Verder dingen op persoonlijk gebied en wat leuke updates over mijn tv/film 'ambities'. Mag er niet veel over zeggen dus houd het kort:

1: mijn master Business Informatics binnen. Volledig storten op Muscle Meat, zonder afgeleid te worden door een master thesis is wel heel erg fijn :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2: kom 20sec. in beeld bij een nieuwe kinder bioscoop film genaamd Apenstreken. Ben even te zien als reus die de hoofdrolspeelster optilt:

3: er komt een nieuw programma in de trant van bananensplit/boobytrap. Ik mocht mee doen met twee grappen die erg goed gelukt zijn. De eerste grap ben ik een autistische butler, beetje lurch uit de adams family waar allemaal vreemde dingen gebeuren. De tweede grap ben ik een psychiatrisch patient die onder controle wordt gehouden door medicijnen, maar deze zijn op. Een patient van 2.18meter die niet lekker is = niet fijn :D. Eind october komt dit op tv.

svrj28.jpg

34h87jb.jpg

4: Heb mogen spelen in de reclame van Comedy Central voor het nieuwe seizoen South Park :D. Zou ergens deze maand uit moeten komen:

2hxlf1j.jpg

Leuk man foto's en je leuke jobs :cool:

Lekker bezig man

Celebrity in the making.

Btw, ik hoop dat ''importanter'' een grap was :o?

Hoe kan je die grap berhaupt missen?

• #2.415
:o faal, was nog niet helemaal wakker denk ik

Kleine tip, je mail staat op n van de foto's, ik denk niet dat je dat wilt hebben zodra je ooit bekend raakt in Amerika.

Vergat trouwens dat er naar alle waarschijnlijkheid ooit een Nederlands meisje ng groter was dan welke Nederlander dan ook ooit is geweest.
Ze werd helaas slechts 17 jaar oud en was (volgens het verhaal) bij haar overlijden naar het schijnt 2.60m lang en heette Trijntje Keever.
Op haar 17e was ze dus groter dan Robert Wadlow op zijn 19e was.
Haar schoenen (schoenmaat 55) staan in Edams museum opgesteld.
Ze was op haar 9e al 2 meter lang trouwens las ik.

Als het allemaal klopt zou ze op haar 17e jou, in cm lengte dan, nog harder gedwarft hebben dan jij mij lol!

Bedankt voor de update trouwens en goed om te horen dat je het druk hebt met MuscleMeat, aannemende dat dat betekent dat het goed loopt.

*[Link niet meer beschikbaar] fototje beetje onderaan, werkte schijnbaar niet helemaal goed hier

*Als nieuwe grap zou ik wel een paar interviews willen zien tussen jou en... Steven Seagal, Hulk Hogan, Zlatan Ibrahimovic (die woensdag in Amsterdam ArenA voetbalt), liefst met nog een paar 2.10+gasten op de achtergrond

Dat heb ik ook nu wel een beetje. Lijk niet super gespierd op foto's atm, totdat je er iemand naast zet of in echt naast mij staat.

Denk dat ik geluk heb gehad. Ik herken je verhaal namelijk van de knie. Vriend van me heeft er nog altijd last van nadat het 2x uit de kom is gegaan.
Haha lekkere update hoor. Ik vind het op zich wel een streven om er 'normaal' uit te zien: dus goede proporties en dat het niet op valt hoe lang je bent. Tot dat je naast een bekend object staat zoals een deur/andere mensen/etc. :P

Minder geluk gehad met mijn knie ja. Denk er over om een keer een MRI scan te laten maken om zeker te weten hoe het zit. Heb namelijk gelezen dat het best zou kunnen dat ik iets licht gescheurd heb. Maar pijngrenzen zijn verschillend, en daardoor is het de doktor niet opgevallen tijdens de tests.

En mooie weegschaal man :D

Goed bezig :D jij komt er wel.

Jij gaat nog eens een hele grote worden.... ha ha ......... ha

Terug
Naar boven