- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
grootste trollMooi hoor. Is het waar wat ze zeggen van lange mannen?![]()

Wat nou troll? Alleen maar omdat sommige mensen niet reageren zoals jij dat zou willen..
Wat nou troll? Alleen maar omdat sommige mensen niet reageren zoals jij dat zou willen..
Als ik je één tip mag geven: maak gebruikk van je lengte en ga in films meedoen, wordt een bekende grootheid (letterlijk en figuurlijk) blijft keihard knallen in de gym en je hebt over 10 jaar 2 masserati's voor je deur.
.Zo jij blijft ook maar gaan he. Volgens mij ben je in real life echt veel meer beest dan op foto's. Armen lijken niet heel groot in verhouding maar omtrek is volgens mij best groot.
Ben wel benieuwd hoe ver jij komt
.
.Is dit niet een erotisch getint topic? Waar moet ik dan heen met mijn hoogst coïtusuele fantasieën?
Zal ik ze anders op je prikbord posten op Facebook?![]()

In 1 woord: fantastisch! Ik ben zelf ook net over de 2 meter, en ik kan zeggen dat ik je benijd :-)
Bij jou is het des te knapper want zoals bekend moeten lange mannen er veeeeeeel meer moeite voor doen om gespierd te worden! Wat dat betreft is jouw resultaat veel knapper als van al die andere kleinere mannen.
Ik ben nog maar enkele maanden bezig en heb nog een hele lange weg te gaan. Je bent een voorbeeld voor me, van lange dunne tak naar enorme beer!
Precies kleinere mannen, hoeven maar half zo hard te trainen als lange mannen om breed te worden!
Wat een onzin.... kleinere mannen lijken sneller breed omdat ze korter zijn en langere mannen hebben een hoger verbruik waardoor ze meer moeten eten.
Voor de rest totaal geen verschil.
Toch een flink voordeel voor de kleinere mannen.
Daarnaast helpt een hoger verbruik ook niet bij het aanzetten van massa.
Zelf ben ik 1.93 dus zit er denk ik tussen in, maar denk wel te begrijpen hoe moeilijk het moet zijn als je ruim over de 2 meter lang bent.... respect voor het resultaat!