XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Als ik je één tip mag geven: maak gebruikk van je lengte en ga in films meedoen, wordt een bekende grootheid (letterlijk en figuurlijk) blijft keihard knallen in de gym en je hebt over 10 jaar 2 masserati's voor je deur.

daamn laatste pic in je 1ste post ziet er goed uit man! borst is enorm verbetert t.o.v. net na de operatie en je bent gewoon buff @2.17 :D

Mooi hoor. Is het waar wat ze zeggen van lange mannen? :)

Hoe gaat het met je applicatie?

• Topic Starter Topic Starter
Wat nou troll? Alleen maar omdat sommige mensen niet reageren zoals jij dat zou willen..

de pb functie is er niet voor niets - gebruik het!

Ik ben het wel met Panzer eens. Daar is het offtopic gedeelte voor.

Als ik je één tip mag geven: maak gebruikk van je lengte en ga in films meedoen, wordt een bekende grootheid (letterlijk en figuurlijk) blijft keihard knallen in de gym en je hebt over 10 jaar 2 masserati's voor je deur.

Dat is ook zeker mijn doel :D.

Hoe gaat het met je applicatie?

Iedereen zit in het afstudeer jaar van zijn master en er is besloten (hoe anti-entrepreneur het jammer genoeg het ook is..) het tijdelijk even op een pauze te zetten om het papiertje te halen. Daarna gaat er fulltime aan gewerkt worden.

Zo jij blijft ook maar gaan he. Volgens mij ben je in real life echt veel meer beest dan op foto's. Armen lijken niet heel groot in verhouding maar omtrek is volgens mij best groot.
Ben wel benieuwd hoe ver jij komt

Armen hebben altijd voorgelopen bij mij idd. Ben ook benieuwd waar ik eindig :D.

Denk over 4 weken weer foto's en sowieso leuke mededelingen ^_^. Zit nu stabiel op 121kg en ga duidelijk vooruit op wat shots die ik tussendoor genomen heb :).

Laatst bewerkt:
Is dit niet een erotisch getint topic? Waar moet ik dan heen met mijn hoogst coïtusuele fantasieën?

Zal ik ze anders op je prikbord posten op Facebook? :trollface:

Is dit niet een erotisch getint topic? Waar moet ik dan heen met mijn hoogst coïtusuele fantasieën?

Zal ik ze anders op je prikbord posten op Facebook? :trollface:

:fuu:

Mijn facebook inbox zit al genoeg vol met genegeerde berichten haha..

Laatst bewerkt:
geef eens een paar voorbeelden :P

Laatst bewerkt:
hahaha involving giants. awesome

Het lijkt me igg wel grappig als er coïtus tape uitlekt van jou met een meisje van 1.60 ofzo :roflol:

Arm meisje :(

In 1 woord: fantastisch! Ik ben zelf ook net over de 2 meter, en ik kan zeggen dat ik je benijd :-)

Bij jou is het des te knapper want zoals bekend moeten lange mannen er veeeeeeel meer moeite voor doen om gespierd te worden! Wat dat betreft is jouw resultaat veel knapper als van al die andere kleinere mannen.

Ik ben nog maar enkele maanden bezig en heb nog een hele lange weg te gaan. Je bent een voorbeeld voor me, van lange dunne tak naar enorme beer!

Precies kleinere mannen, hoeven maar half zo hard te trainen als lange mannen om breed te worden!

Wat een onzin.... kleinere mannen lijken sneller breed omdat ze korter zijn en langere mannen hebben een hoger verbruik waardoor ze meer moeten eten.
Voor de rest totaal geen verschil.

Precies kleinere mannen, hoeven maar half zo hard te trainen als lange mannen om breed te worden!

Wat een onzin.... kleinere mannen lijken sneller breed omdat ze korter zijn en langere mannen hebben een hoger verbruik waardoor ze meer moeten eten.
Voor de rest totaal geen verschil.

Toch een flink voordeel voor de kleinere mannen.

Daarnaast helpt een hoger verbruik ook niet bij het aanzetten van massa.

Zelf ben ik 1.93 dus zit er denk ik tussen in, maar denk wel te begrijpen hoe moeilijk het moet zijn als je ruim over de 2 meter lang bent.... respect voor het resultaat!

Ik geloof dat er toch wel verschil in zit met de lengte ,want langere mannen moeten werken tegen een grotere hefboom en dat maakt het dat ze er meer voor moeten doen.
Kan het ook mis hebben maar dacht dat het toch zo was:P

langere armen = grote rom
groter frame dus meer massa nodig om er goed uit te zien

Ziekk..... ziekkk ziekk ziekk, Beest ben je. Dan moet ik het ook kunnen met "slechts" 1.96cm

Toch een flink voordeel voor de kleinere mannen.

Daarnaast helpt een hoger verbruik ook niet bij het aanzetten van massa.

Zelf ben ik 1.93 dus zit er denk ik tussen in, maar denk wel te begrijpen hoe moeilijk het moet zijn als je ruim over de 2 meter lang bent.... respect voor het resultaat!

klopt. alleen hij schetste het een beetje dat het bij kleinere mannen aan komt waaien terwijl die er net zo hard voor moeten werken.

Voordeel voor langere mannen als ze eenmaal breed zijn, zijn ze een beest.

Terug
Naar boven