AndroidHealthClinic

Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Bezoekers in dit topic

Damn ,:eek: . Wat een lengte gast, heb je een afwijking? (no offence)

Nette progressie , en al helemaal voor jouw lengte. Het zal vast heel erg moeilijk zijn om je progressie op te merken. Maar je doet het top! Ik zou gainen totdat je echt buff bent :D Dan ben je echt een ubermensch :D
Ga zo door!
 
fwieeeeuw! Best wel groot! Ik ben ook wel benieuwd naar binnen een jaartje of twee. Je kan echt een monster van een kerel worden. Grappig wel om zien dat je armen smal lijken en ze toch al 40 cm meten :p.
Succes met je doelen man!
 
Is dit het resultaat van 3 jaar serieus trainen?

Ehhm nee, 2 jaar, maar ik zeg 2 jaar, omdat die voor foto´s 2 jaar geleden waren. Ben tussendoor natuurlijk wel is ziek geweest, vakantie...
dat hielp niet erg mee ;).


, je ziet dat je bovenarmen van 40 cm hebt op die foto, maar ja in eent otaalbeeld ziet dat er maar hetzelfde uit als een jongen van 1m70 met 34cm armen he.

Ja klopt, dat frustreerde me in het begin ook best wel eerlijk gezegd hoor. Maar gewoon door blijven knallen ;).


Wat is je doelgewicht?

Nooit over na gedacht. Ik keek bij Sem Schilt, die is 2.12m met 130 kg (wiki). Dus zal uiteindelijk wel naar die richting moeten gaan. Eind dit jaar in ieder
geval hoop ik de 115kg wel te halen.

als je info wil over een operatie voor die deuk in je borst moet je jorin even pm'en, hij had hetzelfde
Bedankt! Heb idd vroeger er ook over na gedacht het te opereren, maar ik ergerde me er niet genoeg aan om zo'n ingreep te doen.


hij moet bukken ipv springen om de basketbal in het net te krijgen
Hehe true.. Op mijn 13de kon ik al dunken :D.

als je 20 kilo (of meer) aan spieren aankomt, kun je zo naar hollywood !
Haha grappig dat je dit zegt. Heb me toevallig paar dagen geleden bij een casting bureau ingeschreven met me unieke lengte ;) wie weet...


Haha, 'snoobzor'. Olivier toch?

Ik zat bij je in de derde en vierde klas. , waar train je nou btw?
Ey wat lache! Op het Rolland Holst havo? Keek net naar me klasse foto's maar met jou stats op het moment heb ik werkelijk geen idee wie je bent!! Dus vertel op!
Ik train bij Healthcity :). Misschien binnekort naar van Helmond, kan ik alles veel zwaarder zetten.



Meen je dat nou? Overal worden aangestaard (niet in positieve zin) is imo niet tof , tenzij je van zo'n soort aandacht geniet.
Ja dat klopt. Je staat bijv. met het uitgaan altijd VOL in de aandacht. Toen ik 14-15-16 was vond ik dat niet cool. Je creeert er een soort schilt voor. Doet me weinig
en 90% van de mensen die je aanspreken erover doen het in positieve zin gelukkig. Ergeren heeft geen zin, omdat de wereld opvoeden ook geen zin heeft ;).


hele mooie progressie voor iemand van die lengte! Mijn eerste reactie op dit forum gelijk in de thread van het broertje van mn collega!
Je foto's zijn inspirerend! ben gaan trainen nav je foto's (ja ik had ze al eerder gezien van je broer). Vraag maar aan hem Vooral doorgaan zo! Grt BKC
Leuk om te horen! Had me broer meteen opgebeld na het lezen wie je bent! Succes :).


En ik ondervind zelf al problemen met het volmaken van mn lengte haha.Succes man, jij kan vast moeilijk veel eten ook zonder aan te komen?
Zeker, elke maaltijd eten totdat als ik 1 hap neem over me nek ga haha. en dan nog maar op 107kg zitten :(. Doe me best!


Als je direct in je groeispurt flink aan de gewichten had getrokken had je naturel flinke massa winst kunnen pakken door de super grote groeihormoon burst die je toen had. Was je lengte mischien ook kleiner geweest (als je daar blijer mee was geweest).
Hehe, helaas was ik toen alleen maar met me Nintendo 64 bezig ;).


btw. heet jij toevallig Tjeerd?
Nee, Olivier.


Damn ,:eek: . Wat een lengte gast, heb je een afwijking? (no offence) Ga zo door!
Mijn vader is 1.98m en moeder is 1.76m. Ik ben dus wel een dikke uitschieter ja, omdat me broer bij 2.02m ong. is blijven hangen. Een kop groter nog dus.
Teveel danoontjes en pindakaas? Dunno ;). Volgens de dokter waar ik keer was voor onderzoek zei dat (na opmetingen) ik wel in verhouding ben. Heb ook
geen Marfan (ziekte) dus ofzo. Natuurlijk groot en gestopt met groeien :).








Morgen avond komen de foto's van me benen wat ik nog had neergezet/beloofd. Daarna misschien over 1-2 jaar weer een post als vervolg op deze voor de vooruit gang. Er zullen vast nog meer reacties komen, maar alvast bedankt voor deze allemaal! Wordt gewaardeerd en geeft me nog meer motivatie dan ik al had.
 
Laatst bewerkt:
Ey wat lache! Op het Rolland Holst havo? Keek net naar me klasse foto's maar met jou stats op het moment heb ik werkelijk geen idee wie je bent!! Dus vertel op!
Ik train bij Healthcity :). Misschien binnekort naar van Helmond, kan ik alles veel zwaarder zetten.
Ja, havo man. B3d ofzo? Daniël. :D (met rainier, hans peter etc)
Als je wil kan je wel 'es bij me komen trainen in ned. den berg, heb m'n eigen shit. (squatrek, bankdruk, paar halters, 500kg aan weights, 200kg aan chains, paar bands, lift platform, axle, log, gare yoke, gare stones)
 
Ik vind jou er indrukwekkender uitzien dan die bodybuilder :P
 
Mijn vader is 1.98m en moeder is 1.76m. Ik ben dus wel een dikke uitschieter ja, omdat me broer bij 2.02m ong. is blijven hangen. Een kop groter nog dus.
Teveel danoontjes en pindakaas? Dunno ;). Volgens de dokter waar ik keer was voor onderzoek zei dat (na opmetingen) ik wel in verhouding ben. Heb ook
geen Marfan (ziekte) dus ofzo. Natuurlijk groot en gestopt met groeien :).

.

Zag er idd al uit dat alles in verhouding is, gelukkig maar.

En bv Semmy Schild z'n hoofd ziet er een beetje eigenaardig uit, jij geen last van.
 
nog 2-3 jaartjes trainen dan een kuurtje(niet te serieus nemen) en thaiboxen...
gap je word kk harddd
 
Het komt allemaal goed en het is oké
Je doet wat je doet voor die cash money
Struggle and the hustle aii ik voel me je mee
Ga niet diep in de zee want de zee neemt je mee
Met een cash flow, er is geen gestop
Blijf lay low, stapel het op
----------------------------------------------Bitch I'm amazin' look what im blazin'


:roflol:
 
Bump on the wheels.

Over een 1-1,5 jaar weer vooruitgangs foto's denk ik. Veel kilo's er op krijgen tot die tijd :).



Ja, havo man. B3d ofzo? Daniël. :D (met rainier, hans peter etc)
Als je wil kan je wel 'es bij me komen trainen in ned. den berg, heb m'n eigen shit. (squatrek, bankdruk, paar halters, 500kg aan weights, 200kg aan chains, paar bands, lift platform, axle, log, gare yoke, gare stones)

Haha vet, uiteraard ken ik je nog. Ik heb je msn nog ergens, ik voeg je toe.
 
:roflol:

holy ****.....damn jij moet gaan eten als een ****ing monster als je wil gainen!
Maar als het aanslaat dan kan je er echt buff uitzien alleen het vult gewoon veel moeilijker als je zo lang bent.


veel succes gozer.
 
Jij kan hier klauwen geld mee gaan verdienen kerel als je deze hobby als zeer serieus gaat nemen ;)
 
Wow... jij moet gaan kickboksen man! Met jou lengte en gewicht moet je elke tegenstander kunnen kloppen. Serieus, get agressive en als je daar werk van maakt kun je bakken met geld verdienen!

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Zoek goede trainers (en sponsoren!)
 
Kerel, serieus: in het geval je wilt leren kickboksen zou ik nu al contact opnemen met pro's in de kickbokswereld (Sem Schild, Peter Aerts o.i.d) om je verhaal vertellen. Ik weet ZEKER dat ze tips voor je hebben, ik denk dat ze je graag eens willen ontmoeten voor een kennismakingsgesprek, en mischien willen ze je zelfs begeleiden als je er voor wilt gaan.
 
TS kan nu dus kiezen uit BB, Basketbal en kickboxen als carriere :D
 
Ja ongelofelijk! Als hij voor een sportcarriere zou kiezen weet ik zeker dat we daar nog veel van gaan horen, mits hij een doorzetter is en een professionele trainer / coach / manager heeft (of krijgt).

Zoals ik het zie:
Bodybuilding: zware weg en als pro MOET je bovendien kuren voor wedstrijden (ook al ontkennen ALLE pro's dat) en kuren is voor Scoobz0r gezien zijn lengte geen optie, bovendien weet ik niet of je hier veel geld mee kan verdienen.
Basketball: moet je leuk vinden, maar weet ook niet of je daar veel geld mee kan verdienen.
Kickboksen: Vind ik minder zwaar en ook leuker dan bodybuilding, en je kunt er bakken met geld mee verdienen! Maar dan moet je wel internationaal gaan. In Nederland lopen de beste kickboksers van de wereld en je kunt bij wijze van spreken zo bij ze op de koffie gaan voor tips en info. Dat vinden ze leuk! Scoobz0r heeft nu de perfecte leeftijd om in te stappen, als hij er nu werk van maakt en hij gaat er voor, kan hij over 8 maand tot 1 jaar beginnen met wedstrijdvechten, 1 jaar later in de A klasse staan en een jaar later op Eurosport. Dat 3 jaar volhouden en daarna rentenieren en mails beantwoorden van de miljoenen fans all over the world:-)

M'n vriendin heeft topsporters begeleid, ze kent Sem Schild ook en nog vele andere topsporters. Mijn trainer traint bij team Aerts.
 
Laatst bewerkt:
Whaha wtf man :eek:

Wat een reus! En nog aardig wat massa er bij gezet. Lekker door gaan!
 
Back
Naar boven