UPDATE 14-04-2013 FIBO 2013
Samen met mijn vader, broer en zijn vriendin, en trainingsmaat Ralf vertrokken om 8:00 vanuit Hilversum. De Fibo was dit jaar van Essen naar Keulen verhuisd. De reden was ruimte gebrek in Essen. En dat was te merken! Er waren 12 gigiantische ruimte gevuld met de nieuwste sport gadgets, MMA, nieuwste fitness toestellen, supplementen stores, pro's en andere bedrijven die sport related zijn. Zaal 1 +2.1 + 2.2 was de FIBO power. Alleen met deze drie zalen van de twaalf waren wij al de hele middag zoet. Het is te groot om alles te kunnen zien.
De drukte was abnormaal, nog nooit zoiets meegemaakt. Om van de ene zaal naar de andere te kunnen moest je soms 15 minuten wachten, omdat de ene zaal te vol nog was, waardoor mensen bij de trappen moesten wachten. Hier het resultaat:
Dexter Jackson heb ik nog proberen te bereiken maar die ging net als Jay Cutler eten toen ik bijna aan de beurt was. Daarna zijn we doorgegaan naar Phil Heath wat echt top was. Hij kende mij nog van Veldhoven van vorig jaar en mocht daarom achter zijn booth komen. Nog even met hem gepraat, echt een enorm relaxte gast. Hij maakt zich geen zorgen over mr. Olympia.. ''Jay got nothing on me'', iets in die trant zei hij. Hij heeft zijn eigen foto nog op zijn FB geplaatst!
http://www.facebook.com/photo.php?f...6795190.117487.181157761948239&type=1&theater
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vervolgens kwamen wij bij de booth van Alexey Lesukov. Valt mij op dat al die pro's gewoon heel 'down to earth zijn'. Verder nog een praatje met zijn collega's gehouden, die vonden het maar al te vet.
Antoine Vaillant bij de Universal booth! Een man vol met humor. Ik heb hem even verteld over DBB en dat hij hier zijn eigen topic heeft waar we hem volgen. Vond hij leuk om te horen. Hij heeft de volgende foto ook op zijn instagram geplaatst:
Als laatst kwamen we nog Johnny Jackson en Toney Freeman tegen. Wat een monsters.. die armen! Moet nog zoveel groeien in de breedte haha.
Verder zijn daarna nog twee uur wezen rondlopen. De hitte was enorm, was blij dat ik mijn tanktop had meegenomen. Misschien maar is gaan nadenken om mijn eigen booth daar neer te gaan met Ralf: ''The Dutch giants, 5 euro for a photo'' xD. Want ik denk dat zo'n (niet overdreven) 200 mensen vroegen of ik met hun op de foto kon: