Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Doe je goed Oliver!!!

Verdien je inmiddels al wat geld met je fysiek ofniet?

Phil heath heeft je 10eurie betaald voor een foto met jou hoop ik? (nee lol)

ben benieuwd naar je verslag vd Fibo man!

Hoeveel hebben ze betaald om met je op de foto te mogen ? :D

Ben je nou een cm gegroeid ? 2.18 Profiel en topic = 2.17

Haha REUS! Ik riep je nog.

Mag ik je handtekening?

:) echt goed bezig man , vind die foto van phil wel nice in de achter de grond lijkt iedereen wel kabouters :P

Ga zo door scoobie!

Nog vraagje over de ei-eiwit wordt die binnen kort ook verstuurd via de post?

Laatst bewerkt:
Mooi dat het weer goed is met je knie man, ik heb er echt een aantal weken flink last van gehad en nu een aantal maanden later nog steeds het gevoel dat m'n knie minder sterk is. Overigens geen last van bij squats oid maar alleen als ik mijn voet 'raar' (scheef bijvoorbeeld) neer zet dan heb ik het gevoel dat hij wat minder sterk is enzo.

Wel mooi om die laatste foto's te zien zeker met Phil Heath enzo. Succes met MuscleMeat en ik blijf hier zeker geregeld kijken :P

Gisteren ook zien aanschuiven bij Jay Cutler,valt echt wel op zo. Proficiat met je vooruitgang en FB post van Phil Heath :D

You famous :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.070
2.009 personen vinden dit leuk.
197 keer gedeeld

sponsordeals soon

Hij staat alweer inmiddels op 3.349 met 335x gedeeld. En op sommige gedeelde pagina's is hij weer 959 geliked en vervolgens weer 81x gedeeld xD. MuscleMeat logo all over the world haha.

ik dacht even kijken wie die ScoobzOr is.. wat een achtergrondverhaal en wat een vooruitgang.. t*ring!
Skinnie zegt: alle respect!

Skinnie altijd +1

Thnx! Had die foto nog niet gevonden.

Doe je goed Oliver!!!

Verdien je inmiddels al wat geld met je fysiek ofniet?

Phil heath heeft je 10eurie betaald voor een foto met jou hoop ik? (nee lol)

ben benieuwd naar je verslag vd Fibo man!

Nog niet veel, wat kleine dingetjes soms waar ik voor gevraagd wordt. Druk met afstudeerstage/onderzoek atm, hopelijk meer tijd voor serieuzere dingen straks.

He man! Ik zag je nog lopen vandaag op de FIBO :cool:

:thumbs: volgende keer even roepen! DBB ftw.

Hoeveel hebben ze betaald om met je op de foto te mogen ? :D

Ben je nou een cm gegroeid ? 2.18 Profiel en topic = 2.17

Nou... volgende keer is het niet eens zo gek daar een stand te hebben haha. Was echt een gekkenhuis. Mensen dachten dat ik bij de beurs hoorde denk ik. Zoveel mensen die steeds naar mij toekwamen voor een foto dat ik gewoon 10min op de zelfde plek soms stond. Met 5 euro per foto zou dat wel leuk worden!

De lengte van een mens schommelt van s'ochtends tot s'vonds. S'ochtends ben ik 2.18meter en s'avonds 2.16meter. Omdat 2.18 precies 7.2 foot is en niet een lang decimaal getal heb ik er maar 2.18m van gemaakt omdat ik dat ook wel echt ben op de dag ;) (even dan xD).

Ey!! Ik weet het weer haha. Je riep alleen toen ik haastig naar de wc liep, daarna zag ik je niet meer :(.

Mag ik je handtekening?

:) echt goed bezig man , vind die foto van phil wel nice in de achter de grond lijkt iedereen wel kabouters :P

Ga zo door scoobie!

Nog vraagje over de ei-eiwit wordt die binnen kort ook verstuurd via de post?

Dat is wel de bedoeling ja. De manier van verzending waar wij naar nu kijken blijft alles 48uur bevroren.

Mooi dat het weer goed is met je knie man, ik heb er echt een aantal weken flink last van gehad en nu een aantal maanden later nog steeds het gevoel dat m'n knie minder sterk is. Overigens geen last van bij squats oid maar alleen als ik mijn voet 'raar' (scheef bijvoorbeeld) neer zet dan heb ik het gevoel dat hij wat minder sterk is enzo.

Wel mooi om die laatste foto's te zien zeker met Phil Heath enzo. Succes met MuscleMeat en ik blijf hier zeker geregeld kijken :P

Mijn knie voelde ook heel gaar aan, zwak. Alsof ik op een lucifer houtje stond. Inmiddels voelt hij weer als de oude, merk geen verschil. Erg geluk daarmee. Thnx!

Gisteren ook zien aanschuiven bij Jay Cutler,valt echt wel op zo. Proficiat met je vooruitgang en FB post van Phil Heath :D

Jay Cutler was echt niet bij te komen gewoon. Ontiegelijk drukke rij en toen ik bijna een de beurt was ging hij eten haha, fail!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.071
UPDATE 14-04-2013 FIBO 2013

Samen met mijn vader, broer en zijn vriendin, en trainingsmaat Ralf vertrokken om 8:00 vanuit Hilversum. De Fibo was dit jaar van Essen naar Keulen verhuisd. De reden was ruimte gebrek in Essen. En dat was te merken! Er waren 12 gigiantische ruimte gevuld met de nieuwste sport gadgets, MMA, nieuwste fitness toestellen, supplementen stores, pro's en andere bedrijven die sport related zijn. Zaal 1 +2.1 + 2.2 was de FIBO power. Alleen met deze drie zalen van de twaalf waren wij al de hele middag zoet. Het is te groot om alles te kunnen zien.

De drukte was abnormaal, nog nooit zoiets meegemaakt. Om van de ene zaal naar de andere te kunnen moest je soms 15 minuten wachten, omdat de ene zaal te vol nog was, waardoor mensen bij de trappen moesten wachten. Hier het resultaat:

drukte_zpsc7213fa5.jpg

Dexter Jackson heb ik nog proberen te bereiken maar die ging net als Jay Cutler eten toen ik bijna aan de beurt was. Daarna zijn we doorgegaan naar Phil Heath wat echt top was. Hij kende mij nog van Veldhoven van vorig jaar en mocht daarom achter zijn booth komen. Nog even met hem gepraat, echt een enorm relaxte gast. Hij maakt zich geen zorgen over mr. Olympia.. ''Jay got nothing on me'', iets in die trant zei hij. Hij heeft zijn eigen foto nog op zijn FB geplaatst! http://www.facebook.com/photo.php?f...6795190.117487.181157761948239&type=1&theater

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DSC_0818_zpsf0b59aea.jpg

Vervolgens kwamen wij bij de booth van Alexey Lesukov. Valt mij op dat al die pro's gewoon heel 'down to earth zijn'. Verder nog een praatje met zijn collega's gehouden, die vonden het maar al te vet.

DSC_0847_zps2c8b8fce.jpg

DSC_0853_zpsa9b941af.jpg

Antoine Vaillant bij de Universal booth! Een man vol met humor. Ik heb hem even verteld over DBB en dat hij hier zijn eigen topic heeft waar we hem volgen. Vond hij leuk om te horen. Hij heeft de volgende foto ook op zijn instagram geplaatst:

8dc5de9aa45a11e29e9622000a9f09f1_7_zpsfe02ee72.jpg

Als laatst kwamen we nog Johnny Jackson en Toney Freeman tegen. Wat een monsters.. die armen! Moet nog zoveel groeien in de breedte haha.

DSC_0894_zps60042fed.jpg

DSC_0891_zps8ba67526.jpg

Verder zijn daarna nog twee uur wezen rondlopen. De hitte was enorm, was blij dat ik mijn tanktop had meegenomen. Misschien maar is gaan nadenken om mijn eigen booth daar neer te gaan met Ralf: ''The Dutch giants, 5 euro for a photo'' xD. Want ik denk dat zo'n (niet overdreven) 200 mensen vroegen of ik met hun op de foto kon:

DSC_0928_zps1ed564f3.jpg

DSC_0857_zps92a5299c.jpg

Leuk man om te lezen, echt :D!! Ben heeel benieuwd waar jij over 5jaar ofzo staat, jij wordt/bent een grote bekendheid ;)
Jammer dat het zo druk was, kon je niet bereiken toen ik je zag lopen!

Vet man, ik voorspel dat we nog veel van jou/ jullie gaan horen ;)

Cool, nice pics ook!

Gruwelijk man!
Van die stand is geen gek idee hoor. Makkelijk geld verdienen haha.
Respect man. Jij gaat beroemd(er) worden.

Toffe foto's!

Mooie foto's om te zien kerel, felicitaties met hoever je het al hebt kunnen schoppen!

Kun je nagaan wat er gebeurt wanneer je er nog 40kg aan weet te zetten :D

Wat een zeer interessante thread en enorm leuk verhaal man,
dat ik hier nu pas achter kom :o

Best tof dat je z'n grote training maat heb :)
geen gezeur met hoogte instellingen , of heb jij daar nog steeds last van ??

lekker uitgebreid met foto's :cool:

Groeten, Ray........

Dit blijft zo'n interessant topic, echt top motivatie. Keep it up ;)

Terug
Naar boven