- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Thnx.
Ik had de pre + postworkout van Ronnie Coleman series gekocht bij de meeting. Bedoel je dat?
Het volgende is niet om te b**chen, of om te zeggen dat ik wel gelijk heb en jullie niet, maar mijn persoonlijke view:
Ik krijg wel vaker kritiek op mijn dieet (wat alleen maar goed is hoor! Alle meningen welkom). Bijvoorbeeld over mijn 20 eieren per dag en zoveel eiwit. Na een jaar rond de 350gr eiwit en 20 eieren per dag te hebben gezeten heb ik een groot bloedonderzoek gedaan, werkelijk alles laten testen (hormonen, vitamines, cholesterols, you name it) . Alle waardes waren binnen de range zoals LDL-cholesterol en Kreatinine:
kreatinine 97,00 umol/l Range: 65-115
Ik maak mij er niet zo druk om ''teveel eiwit'', mede door mijn bloedwaarde. Waar ik mij druk om maak is ''als ik het mij maar lukte elke dag consequent binnen te krijgen waar ik merk dat ik op groei'', wat een hell of een job vaak is. Ik heb te lang rond de 250gr per dag gezeten en kwam er niet mee vooruit. Tuurlijk hebben daar andere factoren mee te maken (train je wel goed, stress?), maar bij de switch van 250 naar 300gr eiwit maakte ik een boost. De sprint van 300 naar 350-400 per dag al helemaal. Ik ken ook geen ''monsters'' die onder de 300gr eiwit per dag zitten eerlijk gezegd en rond de 3gr eiwit/kg. Om twee voorbeelden van de zes te geven van train maten:
Wienand Omta: 350gr per dag al 14 jaar lang (3,33gr eiwit per kilo lichaamsgewicht)
[Link niet meer beschikbaar]
Ralf: 4jaar trainen waarvan het laatste jaar op 400gr eiwit (3,5gr/kg) http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/2-07m-114kg-329000/
Tuurlijk kan ik niks op wetenschappelijke artikels inbrengen. Dit is dan ook een persoonlijke mening. Maar van wat ik begrijp is dat je minimaal 2.0gr/kg binnen moet krijgen om spiermassa aan te zetten. Maar dat is voor je spieren, de rest van je lichaam heeft het ook nog nodig (uit een interview met pro bb-er, kon het even niet terug vinden helaas). 2.0gr/kg is echt te weinig imo.
Tuurlijk weten we niet hoe ze eruit hebben gezien als ze alle factoren hetzelfde zouden houden maar meer richten de 2,5gr eiwit/kg zouden zitten. En in alle eerlijkheid zou ik graag willen dat ik minder dan 400gr per dag kan eten, maar ik zit er liever ver boven wanneer het mij lukt dit binnen te krijgen dan richting de ondergrens.
Nice! Laat maar op weten hoe het was op http://www.facebook.com/musclemeat.hilversum ! Ben benieuwd op de grill.
Mede eigenaar en oprichter. Ik kocht de producten het eerste half jaar alleen voor mijzelf. Vervolgens ook voor wat kennissen in mijn gym. De aanvraag via mijn gym werd steeds meer en nu zelfs daar buiten. ik ben toen samen met twee andere mensen gaan kijken of we aan die meer vraag konden voldoen. Drie weken geleden zijn we begonnen met een web shop (K.v.K)op te zetten deze zal eind deze week online gaan. Muscle Meat is nu nog alleen bedoeld voor sporters in de omgeving van Hilversum in verband met het ophalen van de bestelling. Gekoeld verzenden is momenteel nog niet mogelijk, maar in de toekomst zal dat door het hele land mogelijk worden. De producten zijn gefocussed op bodybuilders/sporters met het idee dat het product goedkoper en/of makkelijker moet zijn dan de supermarkten producten om eiwit binnen te krijgen. Voor verder info zie onze site.
Klinkt goed. Al enig idee hoe hoog den prijs dan is?

.
.
.