- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk man om te lezen, echt!! Ben heeel benieuwd waar jij over 5jaar ofzo staat, jij wordt/bent een grote bekendheid
Jammer dat het zo druk was, kon je niet bereiken toen ik je zag lopen!
. Ja absurd druk, next time!Vet man, ik voorspel dat we nog veel van jou/ jullie gaan horen![]()
Mooie foto's om te zien kerel, felicitaties met hoever je het al hebt kunnen schoppen!
Dit blijft zo'n interessant topic, echt top motivatie. Keep it up![]()
Mooie reis door je verandering van lijf en leven. Knap hoe jij je operatie hier verwoord en de foto's erbij maakt het verhaal dan compleet.
Reus zoals velen zeggen hier, is naar ijn mening een super compliment.
Ik ga je volgen.
Gruwelijk man!
Van die stand is geen gek idee hoor. Makkelijk geld verdienen haha.
Respect man. Jij gaat beroemd(er) worden.
.Kun je nagaan wat er gebeurt wanneer je er nog 40kg aan weet te zetten![]()
Wat een zeer interessante thread en enorm leuk verhaal man,
dat ik hier nu pas achter kom
Best tof dat je z'n grote training maat heb
geen gezeur met hoogte instellingen , of heb jij daar nog steeds last van ??
lekker uitgebreid met foto's
Groeten, Ray........
. Sommige apparaten zijn te klein idd zoals chestpress, maar allemaal vervangbaar met dumbbells/barbels.
je moet volgend jaar je eigen stand hebben, geen supps maar vlees
.Het zal al gevraagd zijn geweest maar wat is je arm omtrek?
Echt gaaf dit.
Ga zo door en jullie staan binnenkort bekend als : The dutch giants![]()

haha scoobzor jij circuleert heel fb rondzag je op meerdere bb fb pagina's
Ik kwam vandaag ook de foto met Phil tegen op de pagina van Pain and Glory. Onderschrift was: ''little Phil .... Who wudv thought !!'' haha
Goed bezig en zodra het vlees verzonden wordt zal ik zeker wat bestellen. Ga zo door!
Alles doorgelezen, je motiveert mij nog meer om weer de sportschool in te gaan!
Haha, ik spotte jou en jouw maat (vanzelfsprekend, jullie vallen niet over het hoofd te zien) ook op de Fibo, zat nog te twijfelen om jou aan te spreken, maar aangezien er zoveel mensen als een stel vliegen op de stroop naar jou toe vlogen om met jou op de foto te gaan, verloor ik de motivatie hetzelfde aan jou te vragen (vind dat een beetje lame namelijk lol).
Ik heb het al eerder gezegd, maar natuurlijk supertof wat je allemaal meemaakt en de naam die je aan het vestigen bent in het BB-wereldje.
Ook jouw bedrijfje spreekt mij zeer aan, jullie creëren natuurlijk een perfect 'vangnet' voor de doelgroep die veel kwalitatief vlees nodig heeft (bodybuilders e.d.) maar daar liever niet al te veel geld aan wil uitgeven. Daar spelen jullie echt heel goed op in! Als jullie bedrijfje zover is dat er door het gehele land zendingen worden gedaan, bestaat er een grote kans dat ik een vaste klant word! Die prijzen in de supermarkt zijn natuurlijk absurd.
Veel succes & plezier in je verdere loopbaan kerel! Het is je van harte gegund.
. In Hilversum begint het al aardig te lopen en alleen maar tevreden klanten tot op heden wat erg motiverend is. Hopelijk kunnen we dat straks ook met jullie delen.