Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

je moet volgend jaar je eigen stand hebben, geen supps maar vlees

Mooie reis door je verandering van lijf en leven. Knap hoe jij je operatie hier verwoord en de foto's erbij maakt het verhaal dan compleet.
Reus zoals velen zeggen hier, is naar ijn mening een super compliment.
Ik ga je volgen.

Jij was niet te missen met je 2.17 @ FIBO.

Het zal al gevraagd zijn geweest maar wat is je arm omtrek?

Echt gaaf dit.

Ga zo door en jullie staan binnenkort bekend als : The dutch giants ;)

Haha, ik spotte jou en jouw maat (vanzelfsprekend, jullie vallen niet over het hoofd te zien) ook op de Fibo, zat nog te twijfelen om jou aan te spreken, maar aangezien er zoveel mensen als een stel vliegen op de stroop naar jou toe vlogen om met jou op de foto te gaan, verloor ik de motivatie hetzelfde aan jou te vragen (vind dat een beetje lame namelijk lol).

Ik heb het al eerder gezegd, maar natuurlijk supertof wat je allemaal meemaakt en de naam die je aan het vestigen bent in het BB-wereldje.

Ook jouw bedrijfje spreekt mij zeer aan, jullie creëren natuurlijk een perfect 'vangnet' voor de doelgroep die veel kwalitatief vlees nodig heeft (bodybuilders e.d.) maar daar liever niet al te veel geld aan wil uitgeven. Daar spelen jullie echt heel goed op in! Als jullie bedrijfje zover is dat er door het gehele land zendingen worden gedaan, bestaat er een grote kans dat ik een vaste klant word! Die prijzen in de supermarkt zijn natuurlijk absurd.

Veel succes & plezier in je verdere loopbaan kerel! Het is je van harte gegund.

Leuk die nieuwe foto's :D

Alles doorgelezen, je motiveert mij nog meer om weer de sportschool in te gaan!

Ik kwam vandaag ook de foto met Phil tegen op de pagina van Pain and Glory. Onderschrift was: ''little Phil .... Who wudv thought !!'' haha

Goed bezig en zodra het vlees verzonden wordt zal ik zeker wat bestellen. Ga zo door!

haha scoobzor jij circuleert heel fb rond :p zag je op meerdere bb fb pagina's

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.092
Leuk man om te lezen, echt :D!! Ben heeel benieuwd waar jij over 5jaar ofzo staat, jij wordt/bent een grote bekendheid ;)
Jammer dat het zo druk was, kon je niet bereiken toen ik je zag lopen!

Thnx :). Ja absurd druk, next time!

Vet man, ik voorspel dat we nog veel van jou/ jullie gaan horen ;)

^_^ hopelijk!

Mooie foto's om te zien kerel, felicitaties met hoever je het al hebt kunnen schoppen!

Dit blijft zo'n interessant topic, echt top motivatie. Keep it up ;)

Mooie reis door je verandering van lijf en leven. Knap hoe jij je operatie hier verwoord en de foto's erbij maakt het verhaal dan compleet.
Reus zoals velen zeggen hier, is naar ijn mening een super compliment.
Ik ga je volgen.

Thnx!!

Gruwelijk man!
Van die stand is geen gek idee hoor. Makkelijk geld verdienen haha.
Respect man. Jij gaat beroemd(er) worden.

Wie weet als ik weer in betere shape ben volgend jaar ;).

Kun je nagaan wat er gebeurt wanneer je er nog 40kg aan weet te zetten :D

Working on it!

Wat een zeer interessante thread en enorm leuk verhaal man,
dat ik hier nu pas achter kom :o

Best tof dat je z'n grote training maat heb :)
geen gezeur met hoogte instellingen , of heb jij daar nog steeds last van ??

lekker uitgebreid met foto's :cool:

Groeten, Ray........

Thnx :). Sommige apparaten zijn te klein idd zoals chestpress, maar allemaal vervangbaar met dumbbells/barbels.

Jij was niet te missen met je 2.17 @ FIBO.

:P

je moet volgend jaar je eigen stand hebben, geen supps maar vlees

Hehe true, alleen we zullen in NL gaan verzenden als het lukt, de duitsers zullen er niet zoveel aan hebben :(.

Het zal al gevraagd zijn geweest maar wat is je arm omtrek?

44,5 koud atm dus ook op de fotos van de fibo

Echt gaaf dit.

Ga zo door en jullie staan binnenkort bekend als : The dutch giants ;)

New tagteam in WWE ;)

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 21:25 ----------

haha scoobzor jij circuleert heel fb rond :p zag je op meerdere bb fb pagina's

Ik kwam vandaag ook de foto met Phil tegen op de pagina van Pain and Glory. Onderschrift was: ''little Phil .... Who wudv thought !!'' haha

Goed bezig en zodra het vlees verzonden wordt zal ik zeker wat bestellen. Ga zo door!

Ja abnormaal. 3408 likes en 348x gedeeld, en daar weer geliked en gedeeld... xD

Alles doorgelezen, je motiveert mij nog meer om weer de sportschool in te gaan!

Haha vet! Doorzetten!!

:thumbs:

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 21:30 ----------

Haha, ik spotte jou en jouw maat (vanzelfsprekend, jullie vallen niet over het hoofd te zien) ook op de Fibo, zat nog te twijfelen om jou aan te spreken, maar aangezien er zoveel mensen als een stel vliegen op de stroop naar jou toe vlogen om met jou op de foto te gaan, verloor ik de motivatie hetzelfde aan jou te vragen (vind dat een beetje lame namelijk lol).

Ik heb het al eerder gezegd, maar natuurlijk supertof wat je allemaal meemaakt en de naam die je aan het vestigen bent in het BB-wereldje.

Ook jouw bedrijfje spreekt mij zeer aan, jullie creëren natuurlijk een perfect 'vangnet' voor de doelgroep die veel kwalitatief vlees nodig heeft (bodybuilders e.d.) maar daar liever niet al te veel geld aan wil uitgeven. Daar spelen jullie echt heel goed op in! Als jullie bedrijfje zover is dat er door het gehele land zendingen worden gedaan, bestaat er een grote kans dat ik een vaste klant word! Die prijzen in de supermarkt zijn natuurlijk absurd.

Veel succes & plezier in je verdere loopbaan kerel! Het is je van harte gegund.

Wow bedankt man! Volgende keer gewoon aanspreken hoor! Altijd leuk DBB mensen te ontmoeten.

Hoop ook dat het een succes wordt :). In Hilversum begint het al aardig te lopen en alleen maar tevreden klanten tot op heden wat erg motiverend is. Hopelijk kunnen we dat straks ook met jullie delen.

Laatst bewerkt:
Nice man ga zo door, en leuk die foto's!

Zat net een beetje op de instagram te kijken van phil heath en zag ineens je foto voorbij komen. Echt vet man, deze pro's vinden het te gek om jou te zien haha en dat snap ik ook wel. BEAAAAAST, succes met trainen ik volg je

Heel leuke samenvatting geschreven man!!

Wat ik me afvraag: als je ooit eens machine oefeningen doet, zoals legpress of pulldown bijvoorbeeld... kan je dan wel een volledige ROM maken met je benen/armen?? Of doe je alleen maar free weights??

Coole log en echt een tof concept dat muscle meat. Epic shit, zeker wat bestellen. Succes met je shop man!

Zeker een goed fysiek, blijven gaan!

Christus te paard, wat een beest zeg.
Wat zijn je stats op de grote drie eigenlijk?

Leuk om te zien dat iemand met die lengte ook een beest kan worden (ziet het toch even wat meer bij de kleinere mannetjes normaal)! Respect!

Hehe die pro's lijken echt net dwergen zo!

Terug
Naar boven