Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Jo Olivier !!

Ziet er super uit allemaal man !
Wat ik me afvroeg is....heb jij wel eens iemand gezien die net zolang/langer is dan jij ??

Heb zelf met koninginnedag in Groningen echt een ziek figuur gezien qua lengte...was sowieso ook rond jou lengte no doubt.
Toen ik heb vroeg hoe lang hij was moest ik opfl*kkeren hij was geen freakshow antwoordde hij xD.

Grtz man !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Nice man ga zo door, en leuk die foto's!

Zat net een beetje op de instagram te kijken van phil heath en zag ineens je foto voorbij komen. Echt vet man, deze pro's vinden het te gek om jou te zien haha en dat snap ik ook wel. BEAAAAAST, succes met trainen ik volg je

Zeker een goed fysiek, blijven gaan!

Leuk om te zien dat iemand met die lengte ook een beest kan worden (ziet het toch even wat meer bij de kleinere mannetjes normaal)! Respect!

Hehe die pro's lijken echt net dwergen zo!

Bedankt!

Heel leuke samenvatting geschreven man!!

Wat ik me afvraag: als je ooit eens machine oefeningen doet, zoals legpress of pulldown bijvoorbeeld... kan je dan wel een volledige ROM maken met je benen/armen?? Of doe je alleen maar free weights??

Legpress van Technogym kan ik wonderbaarlijk genoeg een volle rom maken. Pulldown idd niet als ik rechtop zit, maar als ik iets naar achter leun weer wel. Machines voor borst zoals chestpress en incline zijn onmogelijk voor mij. Peck deck dan weer wel. Ik doe het meeste los vanwege de rom ja.

Christus te paard, wat een beest zeg.
Wat zijn je stats op de grote drie eigenlijk?

Mijn grote 3 is kapot atm :( door mijn knie. Ben het weer aan het opbouwen en ga elke training omhoog. Ik kom er op terug als ik mijn max weet.

Jo Olivier !!

Ziet er super uit allemaal man !
Wat ik me afvroeg is....heb jij wel eens iemand gezien die net zolang/langer is dan jij ??

Heb zelf met koninginnedag in Groningen echt een ziek figuur gezien qua lengte...was sowieso ook rond jou lengte no doubt.
Toen ik heb vroeg hoe lang hij was moest ik opfl*kkeren hij was geen freakshow antwoordde hij xD.

Grtz man !

Zover ik weet ben ik de 2de langste Nederlander. Ik heb de langste man, Rob Zwaan, van 2.23meter een keer ontmoet. Vreselijk... --> echt irritant om omhoog te moeten kijken haha, niet gewend :).

Coole log en echt een tof concept dat muscle meat. Epic shit, zeker wat bestellen. Succes met je shop man!

Bedankt! We hebben onze verzendmethode (soort isolatie doos + ijsmatten) vastgesteld. Houd onze facebook in de gaten. Binnenkort ook meer nieuws, zoals dat ons vierde product paardenkogelbiefstuk wordt!

Jongens... een leuk verslag komt eraan :). Ik vertrek morgen ochtend om 6:00 naar Londen op uitnodiging van de *** :D. Ik ben donderdag terug en maak er dan een verslag van. Kan helaas nog niet zeggen wat!

Laatst bewerkt:
van the Queen:) je wordt ridder ofzo...

Ben benieuwd. Ook naar Muscle Meat, ****ing ideaal en ook cheap. Ik en paar van mn maten zijn aant wachten tot de verzendmogelijkheden er zijn..:)

Rob Bruintjes is ook groter als jou?

Ach wij hebben de langste die ook nog eens aan BB en KT doet. En dat is uniek.

Onze lange man is ook nog eens een beest! :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.109
UPDATE 24-04-2013, World Wrestling Entertainment: The WWE

Het is begonnen toen ik 8 jaar oud was en de game WcW VS NWO dag in dag uit op de Nintendo 64 speelde. Sindsdien heb ik het altijd leuk gevonden om het show worstelen een lange tijd te volgen met pauzes er tussenin. Ik kreeg te horen dat de WWE op 17-04-2013 in Rotterdam zou zijn en heb meteen kaartjes besteld. Ik ben 45 min voordat de show begon gelopen naar één van de mensen die er werkte. Ik gaf hem een foto van mij en vroeg of hij deze aan iemand van de WWE kon laten zien met het doel om iemand van de WWE te spreken. De man zei: ''wacht hier even, ik kijk of ze het willen''. Vijf minuten laten kwam hij terug en hij zei dat het Jeugd Journaal er was voor een meet and greet waar ik wel bij mocht zijn! Daar waren 'Zack Rider' en 'Tamina Snuka'. Ze wisten niet wat ze zagen haha die blik in hun ogen (zie foto), helemaal in shock. Was wel vet als Kane van 2meter+ (denk 140kilo) er nog was geweest, maar helaas.

DSC_0942_zpsd517b591.jpg

Na de foto sprak ik nog met twee personen die onderdeel waren van de markering van de WWE. Ze vroegen of ik ooit interesse zou hebben om een tryout te doen. Ik zei dat ik dit niet wou op het moment om drie redenen: ik heb de titanium bars nog in mij van de operatie, ik wil eerst mijn studie afmaken en mijn fysiek is nog verre van af.

Nu komt het... drie dagen later krijg ik onverwacht de volgende mail:

> Mr RIchter,
> Is there any chance you could get yourself to London by Monday?
>
> We are interested in meeting you.
>
>
> Regards,
> *** ****
> **** of Talent Development

Ik was best overdonderd, maar het eerste wat ik dacht: ''dit is best een eer''. Ik denk namelijk dat zij honderden emails per dag krijgen en niet vaak iemand zelf mailen. Daarom heb ik meteen een vlucht geboekt en gezegd dat ik kom. Alleen... toen kreeg ik het volgende mailtje...

> Mr Richters,
> Get your pass and find your way to the ring.
> Bring workout gear and be ready to move.

> Also, if you can change your flight to te following morning, you can stay as our guest for the Raw taping.
>
> Regards,
> ****

Dat klonk meer als een tryout, een éénmalige kans om te laten zien wie je bent en wat je kan om aangenomen te worden voor hun wrestling school. Ik snapte dit totaal niet, omdat ik Rotterdam had gezegd dat ik er nog niet klaar voor zou zijn (bars, fysiek, studie).

Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben begreep hij mijn situatie, maar de uitnodiging om backstage te komen kijken (om te zien hoe de wereld is van een WWE Superstar) stond nog open. En daar ging ik :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Londen o2 arena passen 20k mensen in:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Artiesten ingang:

IMG_2744_zps48004772.jpg

Helaas stopt hier het foto verhaal :(. Ik heb de hele dag op mijn camera staan, maar ik ben flink gewaarschuwd dat als zij iets online terug zouden vinden ervan dat ik dan nooit meer welkom zou zijn..

Noem maar een WWE Superstar en ik heb even kort met hem/haar even gesproken. De WWE fans op dit forum zullen wel begrijpen dat het meest bizarre moment was dat je langs Vince McMahon, Triple X en The Undertaker loopt die met zijn drieen staan te praten en vervolgens zich omdraaien naar jou om te kijken wat daar voorbij loopt.. xD.

Ik heb vrijwel alles gezien: Hoe de show wordt opgebouwd, hoe de Superstars backstage zijn, wat er van je verwacht wordt als je bij de WWE wilt werken, wat je moet doen als je aangenomen wordt... noem het maar op.

Ze zien mij graag wanneer ik er klaar voor ben terug voor een tryout mocht ik dit ooit willen.

Vet verhaal man, ga je nu ook meer specifiek trainen met de gedachte te gaan worstelen daar?

Ik heb heel je topic doorgelezen! Een heel gaaf verhaal om te lezen!! Geeft mij ook voldoende motivatie voor de komende tijd! Keep up the good work!

Yo dude. Raffel je studie af en treed toe tot de WWE.
Maak van je hobby je beroep en omgekeerd. Pak deze uitnodiging met beide handen vast.
Nu niet doen is misschien spijt voor altijd.

Ik zou zelfs mijn studie aan de kant gooien. Gogogogogogo

Over een paar jaar zeggen wij hier op dit forum. the Dutch Walking Meat Factory logde hier ook.

Wel super dit.

Laatst bewerkt:
Hoe gaaf is dat zeg!!

Je hebt een super karakter en dit is terug te zien in de situatie!

Nou kerel.. Je groeit misschien niet meer in de lengte maar het lijkt alleen maar breder en breder te worden voor je kwa mogelijkheden en fysiek.

Potverdomme kerel wat tof! Zou je ook ooit graag in het echt willen ontmoeten voor het shockeffect. En de motivatie om wel heul breed te worden ;)

Wat een kansen allemaal, vet man! Aanpakken!

gaaf man! maar idd even studie afmaken, barsverhaal en.... nog 20 kg massa erbij trainen! dan ben je 100 % klaar.
ik heb nog even de poster uit de sportschool meegepikt:)

Zoals zojuist in de gym verteld, leuk verhaal!

Normaal gesproken zou ik zeggen: "doe je studie en kijk daarna verder", maar in dit geval:

Pak die kans man! Hoe vet is dat, je droomt er al vanaf jongs af aan van. Je kan vast nog wel paar uur in de week vinden om iets aan je/een studie te doen.

"Maak van je hobby je beroep en je zal nooit een dag hoeven werken"

Olivier het is echt goed dat je kansen meteen aangrijpt. Goede instelling, zo krijg je goede levenservaringen.

Terug
Naar boven