XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Vette shit kerel, succes!

Heel vet om mee te maken!

U wot m8, klinkt als een toffe ervaring, wel jammer van die foto's maarja dat risico moet je natuurlijk niet nemen.

echt geel gaaf dit! ga dit topic nu ook maar eens goed volgen ;p

Studie schmudie. Ben je over jaar klaar in deze brakke tijden en dan? Gewoon studie stop zetten tijdelijk, kan je altijd nog afmaken. Je gaat sowieso meer verdienen met je nevenactiviteiten die je nu al onderneemt dan met je studie.

Worstelen lijkt mij zelf nou niet direct de carrière waar ik zelf voor zou kiezen. Maar als je kop een paar keer in beeld is geweest staan alle deuren voor je open. Meer dan met je diploma. Gewoon er voor gaan man.

mensen die zeggen 'meteen aanpakken' volgen WWE en het wereldje niet echt denk ik...
super dat je zo'n aanbod krijgt, maar lijkt me ook slimmer om eerst je studies af te ronden eerlijk gezegd

sowieso vlieg je eerst in opleiding binnen WWE, dus de kans of je al dan niet op tv verschijnt hangt ook al af van je prestaties daar
verder is het ook fysiek enorm zwaar en ben je continu on the road
en last but not least: zelfs als je echt op het roster geraakt ben je nog steeds afhankelijk van het publiek en management... slaat je personage of prestaties bij één van beide niet aan, dan ben je zo weer van het scherm verdwenen

maar blijft nice natuurlijk en je hebt reeds een voet tussen de deur ;-)

mensen die zeggen 'meteen aanpakken' volgen WWE en het wereldje niet echt denk ik...
super dat je zo'n aanbod krijgt, maar lijkt me ook slimmer om eerst je studies af te ronden eerlijk gezegd

sowieso vlieg je eerst in opleiding binnen WWE, dus de kans of je al dan niet op tv verschijnt hangt ook al af van je prestaties daar
en last but not least: zelfs als je echt op het roster geraakt ben je nog steeds afhankelijk van het publiek en management... slaat je personage of prestaties bij één van beide niet aan, dan ben je zo weer van het scherm verdwenen

Yep daar heb je een punt. Ik was ook een en al enthousiasme. :p

Jammer dat ik dit topic nu pas tegen t lijf loop, want wat een toffe shit!
Ook zeker een voorbeeld voor mij. Ik mag dan geen 2.17 zijn, maar met m'n 1.98 hoop ik ook een aardige beer te worden :)
Succes en keep om posting!

Geweldig nieuws :)

Wat je zou moeten doen: de tijd vragen en nemen om er over na te denken. Als ze je echt graag willen, dan zal het niet op een jaartje of zo vastzitten. Volgend jaar ben je immers een stukje groter dan nu. En je zult niet ineens krimpen, dus je unieke lengte heb je dan ook nog wel.

Het hangt o.a. af van hoe lang je nog met je studie bezig bent en of je daar wel brood in ziet. Zolang het kan en zolang het niet zeker is hoe je toekomst binnen de WWE zal zijn, zou ik niet op 1 paard wedden. Het kan wel degelijk goed uitpakken, maar je hebt geen garantie. Als hun interesse serieus is, moet dit wel te bespreken zijn. Als zij je de tijd niet gunnen om over deze grote stap na te denken, dan weet je ook hoe hun commitment richting jou in de toekomst zal zijn.

Verder zou ik het ook met vrienden en familie bespreken en je oordeel zeker niet alleen laten afhangen van dit forum. Je kent de meeste mensen niet en zij jou evenmin.

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 18:15 ----------

Oh, op mijn sportschool sprak een keer iemand mij aan dat met mijn lengte goed geld te verdienen zou zijn op tv (als acteur, o.i.d.). Ik heb dat afgewezen, aangezien ik al een stuk ouder ben dan jou en een aardige baan heb. Verder trekt het mij niet om voor de camera te staan. Maar als jou dat juist wel interesseert, dan zou ik er in ieder geval wel achteraan gaan (maar nog steeds de tijd ervoor nemen)!

Veel succes!

Laatst bewerkt:
Wut ik had hier nog geen abonnement op. Wat een ontzettende baas ben jij, wat je allemaal wel niet meemaakt... mind = blown. Ik kan me vaag herinneren dat je een keer had gezegd dat je Informatiekunde deed, klopt dat? 3e jaar? In principe zou het dan niet zo veel uitmaken als je eerst je studie afrond, je bent dan immers bijna klaar met je bachelor? Of heb je vakken niet gehaald / wil je eerst nog een master afronden? Ik begrijp het wel hoor, ik zou denk ik ook eerst je studie afmaken. Het is niet alsof je nu nog aan je studie moet beginnen of pas in jaar 1 zit.

Haha wilde het net hier posten, maar had al verwacht dat iemand me voor was geweest.

Zeker Abo :) jij wordt nog eens beroemd man!

Haha iemand vraagt: ''wow.. how tall is that guy?'' en dan antwoord hij met de lengte van Phil...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.136

Lache :) had ik nog niet gezien. Die foto is echt zoveel keer gedeeld nu, absurd.

Vet verhaal man, ga je nu ook meer specifiek trainen met de gedachte te gaan worstelen daar?

Ik ga binnenkort contact opnemen met Pro-wrestling Holland om is een kijkje te nemen.

Ik heb heel je topic doorgelezen! Een heel gaaf verhaal om te lezen!! Geeft mij ook voldoende motivatie voor de komende tijd! Keep up the good work!

Hoe gaaf is dat zeg!!

Je hebt een super karakter en dit is terug te zien in de situatie!

Nou kerel.. Je groeit misschien niet meer in de lengte maar het lijkt alleen maar breder en breder te worden voor je kwa mogelijkheden en fysiek.

Potverdomme kerel wat tof! Zou je ook ooit graag in het echt willen ontmoeten voor het shockeffect. En de motivatie om wel heul breed te worden ;)

Zoals zojuist in de gym verteld, leuk verhaal!

Olivier het is echt goed dat je kansen meteen aangrijpt. Goede instelling, zo krijg je goede levenservaringen.

Jammer dat ik dit topic nu pas tegen t lijf loop, want wat een toffe shit!
Ook zeker een voorbeeld voor mij. Ik mag dan geen 2.17 zijn, maar met m'n 1.98 hoop ik ook een aardige beer te worden :)
Succes en keep om posting!

Zeker Abo :) jij wordt nog eens beroemd man!

:thumbs: :D

Yo dude. Raffel je studie af en treed toe tot de WWE.
Maak van je hobby je beroep en omgekeerd. Pak deze uitnodiging met beide handen vast.
Nu niet doen is misschien spijt voor altijd.

Ik zou zelfs mijn studie aan de kant gooien. Gogogogogogo

Over een paar jaar zeggen wij hier op dit forum. the Dutch Walking Meat Factory logde hier ook.

Wel super dit.

:D

Wat een kansen allemaal, vet man! Aanpakken!

gaaf man! maar idd even studie afmaken, barsverhaal en.... nog 20 kg massa erbij trainen! dan ben je 100 % klaar.
ik heb nog even de poster uit de sportschool meegepikt:)

Normaal gesproken zou ik zeggen: "doe je studie en kijk daarna verder", maar in dit geval:

Pak die kans man! Hoe vet is dat, je droomt er al vanaf jongs af aan van. Je kan vast nog wel paar uur in de week vinden om iets aan je/een studie te doen.

"Maak van je hobby je beroep en je zal nooit een dag hoeven werken"

U wot m8, klinkt als een toffe ervaring, wel jammer van die foto's maarja dat risico moet je natuurlijk niet nemen.

echt geel gaaf dit! ga dit topic nu ook maar eens goed volgen ;p

Studie schmudie. Ben je over jaar klaar in deze brakke tijden en dan? Gewoon studie stop zetten tijdelijk, kan je altijd nog afmaken. Je gaat sowieso meer verdienen met je nevenactiviteiten die je nu al onderneemt dan met je studie.

Worstelen lijkt mij zelf nou niet direct de carrière waar ik zelf voor zou kiezen. Maar als je kop een paar keer in beeld is geweest staan alle deuren voor je open. Meer dan met je diploma. Gewoon er voor gaan man.

Yep daar heb je een punt. Ik was ook een en al enthousiasme. :p

Geweldig nieuws :)

Wat je zou moeten doen: de tijd vragen en nemen om er over na te denken. Als ze je echt graag willen, dan zal het niet op een jaartje of zo vastzitten. Volgend jaar ben je immers een stukje groter dan nu. En je zult niet ineens krimpen, dus je unieke lengte heb je dan ook nog wel.

Het hangt o.a. af van hoe lang je nog met je studie bezig bent en of je daar wel brood in ziet. Zolang het kan en zolang het niet zeker is hoe je toekomst binnen de WWE zal zijn, zou ik niet op 1 paard wedden. Het kan wel degelijk goed uitpakken, maar je hebt geen garantie. Als hun interesse serieus is, moet dit wel te bespreken zijn. Als zij je de tijd niet gunnen om over deze grote stap na te denken, dan weet je ook hoe hun commitment richting jou in de toekomst zal zijn.

Verder zou ik het ook met vrienden en familie bespreken en je oordeel zeker niet alleen laten afhangen van dit forum. Je kent de meeste mensen niet en zij jou evenmin.

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 18:15 ----------

Oh, op mijn sportschool sprak een keer iemand mij aan dat met mijn lengte goed geld te verdienen zou zijn op tv (als acteur, o.i.d.). Ik heb dat afgewezen, aangezien ik al een stuk ouder ben dan jou en een aardige baan heb. Verder trekt het mij niet om voor de camera te staan. Maar als jou dat juist wel interesseert, dan zou ik er in ieder geval wel achteraan gaan (maar nog steeds de tijd ervoor nemen)!

Veel succes!

Bedankt voor jullie visies/input hierop!! Het is goed voor mij alle meningen hierover te horen. Reav haalt voornamelijk de woorden uit mijn mond, over hoe ik er nu in sta. Ik wil een backup hebben als zoiets als WWE niet door zou gaan. En ondertussen de top van mijn fysiek halen voordat ik daar echt een tryout doe. Ik ga nog steeds vooruit in fysiek naturel, langzaam maar vooruit. Zit nu stabiel op 127.5kg, iets wat ik nooit voormogelijk had gehouden twee jaar geleden.

Haha idd, had het ook net gezien

Hehe dat is wel ziek. 450k likes heeft die fb pagina :).

Wut ik had hier nog geen abonnement op. Wat een ontzettende baas ben jij, wat je allemaal wel niet meemaakt... mind = blown. Ik kan me vaag herinneren dat je een keer had gezegd dat je Informatiekunde deed, klopt dat? 3e jaar? In principe zou het dan niet zo veel uitmaken als je eerst je studie afrond, je bent dan immers bijna klaar met je bachelor? Of heb je vakken niet gehaald / wil je eerst nog een master afronden? Ik begrijp het wel hoor, ik zou denk ik ook eerst je studie afmaken. Het is niet alsof je nu nog aan je studie moet beginnen of pas in jaar 1 zit.

Haha wilde het net hier posten, maar had al verwacht dat iemand me voor was geweest.

Ik heb mijn bachelor informatiekunde gehaald op de Universiteit utrecht. Ik zit nu in het laatste jaar van de master Business Informatics, ook in Utrecht.

Haha iemand vraagt: ''wow.. how tall is that guy?'' en dan antwoord hij met de lengte van Phil...

Hehe 'derb'!

Even iets anders, twee nieuwtjes.

Nieuwtje 1:

Ik ben gevraagd voor een kleine rol in de nieuwe clip van Mr. Polska (morgen). Eén van zijn nummers:

http://www.youtube.com/watch?v=-GNmX9Jjths

Of je nu van zijn muziek houdt of niet, de rol is wel te waarderen :D

Nieuwtje 2:

Ik ben samen met een aantal sporters en één hele goede programmeur bezig geweest, in samenwerking met DBB, om 'iets' te maken waar iedereen van DBB iets aan heeft. Binnen twee weken zal hier een topic over aangemaakt en onderhouden worden. Ik zou het liefst nu al vertellen wat het is, maar we houden het nog even geheim :).

Laatst bewerkt:
haha een rol in mr polska's clip is wel lachen

Heel gaaf die clip, zal er op letten.

Gaaf van de clip en ben erg benieuwd naar nieuwtje nummer 2!

Terug
Naar boven