MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Ik zal die worstelkans aanpakken ja. Er zijn zoveel gasten zowel in Nederland als in Amerika die hun leven lang trainen om pro te worden maar nooit de kans krijgen. Je hebt geluk met je lengte en kop en misschien alvast acteerlessen volgen omdat dat wel belangrijk is bij wwe. Je kan verdergaan met studie en trainen in Nederland en bekend komt te staan als die lange die af en toe een rolletje pakt voor de Nederlande tv. Of je kan die Hollander worden die een miljoenencontract kreeg en in Amerika een sterrenleven is gaan leven en uiteindelijk zn eigen reality show kreeg. Ik hoop het tweede voor je.

Nieuwtje 2:

Ik ben samen met een aantal sporters en één hele goede programmeur bezig geweest, in samenwerking met DBB, om 'iets' te maken waar iedereen van DBB iets aan heeft. Binnen twee weken zal hier een topic over aangemaakt en onderhouden worden. Ik zou het liefst nu al vertellen wat het is, maar we houden het nog even geheim :).

Cool. Volgens mij heb ik al een idee, ik heb de beta versie nog voor je getest ;)

Ik zag jou zojuist op een filmpje van Jebroer haha.
Wat een lengte heb je toch haha.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.146
Gaaf van de clip en ben erg benieuwd naar nieuwtje nummer 2!

Cool. Volgens mij heb ik al een idee, ik heb de beta versie nog voor je getest ;)

Haha zeker! Al zat jij in de Aplha Rob G :P. Beta incoming!

Ik zal die worstelkans aanpakken ja. Er zijn zoveel gasten zowel in Nederland als in Amerika die hun leven lang trainen om pro te worden maar nooit de kans krijgen. Je hebt geluk met je lengte en kop en misschien alvast acteerlessen volgen omdat dat wel belangrijk is bij wwe. Je kan verdergaan met studie en trainen in Nederland en bekend komt te staan als die lange die af en toe een rolletje pakt voor de Nederlande tv. Of je kan die Hollander worden die een miljoenencontract kreeg en in Amerika een sterrenleven is gaan leven en uiteindelijk zn eigen reality show kreeg. Ik hoop het tweede voor je.

Mooi gezegd :). Heb max twee jaar om voor te bereiden op die WWE tryout kans en dat ga ik ook zeker doen.

Ik zag jou zojuist op een filmpje van Jebroer haha.
Wat een lengte heb je toch haha.

het trol filmpje is hier ;) http://vine.co/v/bQPKZ1vpgZK

Dus vandaag was ik op Zandvoort, voor de nieuwe videoclip van rapper Mr Polska. Mijn taak was geirriteerd te raken van zijn hakken/muziek om mij heen op het strand. Na een tijdje was ik het zo zat dat ik hem oppak met een easy squat, in mijn nek leg, de zee in loop, en hem er tief*s hard erin gooi. Het gooien ging zo hard dat hij een salto maakte haha. Binnen twee maanden zal de clip online staan. Ik zal het stukje dan hier ook wel even posten :).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaaf man en die foto met die 2 meiden zet je hier bewust niet neer. :p

Al zicht op verzenden door heel Nederland met Musclemeat?

• #1.149
Al zicht op verzenden door heel Nederland met Musclemeat?

Zeker! Ik gok over maximaal 14 dagen. Wij stellen als eerst 50 bestellingen beschikbaar met een teller op de site. Dit gaat natuurlijk daarna snel veranderen. Het zal als eerst op onze Facebook zichtbaar zijn, dus houd die in de gaten!

Laatst bewerkt:
Zeker! Ik gok over maximaal 14 dagen. Wij stellen als eerst 50 bestellingen beschikbaar met een teller op de site. Dit gaat natuurlijk daarna snel veranderen. Het zal als eerst onze Facebook zichtbaar, dus houd die in de gaten!

Zal het in mn agenda zetten ;).

vet man

maar denk dat de mensen hier ook ff vergeten dat die nog 2 metalen stangen bij ze hart heb zitten lijkt me niet echt heel veilig bij worstellen ;)

Gruwlijk, mr polska is een baas! Kijk uit naar de videoclip

• #1.155
vet man

maar denk dat de mensen hier ook ff vergeten dat die nog 2 metalen stangen bij ze hart heb zitten lijkt me niet echt heel veilig bij worstellen ;)

Ja is ook zo!

Gruwlijk, mr polska is een baas! Kijk uit naar de videoclip

Ben zelf ook razend benieuwd :) plaats het meteen als het online is!

Je bent echt een legend man!

:thumbs:

Ik zei een post geleden dat er iets aan komt op Dutchbodybuilding waar iedereen gebruik van kan maken, gemaakt door sporters/bodybuilders voor sporters/bodybuilders. Alsvast een kleine hint: vandaag heeft Berry de Mey (net als vele andere) zich erbij aangesloten om het 'software product' te promoten. Nog 1 weekje voor de launch ongeveer!!

me2

Had het op je facebook gelezen. Ben ook razend benieuwd.

Gaaf! ben benieuwd.

Terug
Naar boven