MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Thnx for delen! Had het nog niet gezien.

''De single 'Vlammen' en de bijbehorende videoclip worden op 27 mei gepresenteerd tijdens een exclusieve avond in Bitterzoet, Amsterdam.''

27ste dus, ben benieuwd hoe ze het gemonteerd hebben :). Had het zelf al even terug gezien en het zag er wel vet uit toen.

Wat doe jij precies in de clip?
Als je de verrassing niet voor andere wilt verklappen mag het ook via PM :D

• #1.163
Wat doe jij precies in de clip?
Als je de verrassing niet voor andere wilt verklappen mag het ook via PM :D

Hij staat om mij heen te dansen/hakken op zijn muziek, ik raak er geïrriteerd van, op een gegeven moment ben ik het zo zat dat ik een diepe squat maak, hem in mijn nek leg, naar de zee met een stevige pas loop en hem er best wel hard in fl**ker :). Voelde best goed! haha

Hij staat om mij heen te dansen/hakken op zijn muziek, ik raak er geïrriteerd van, op een gegeven moment ben ik het zo zat dat ik een diepe squat maak, hem in mijn nek leg, naar de zee met een stevige pas loop en hem er best wel hard in fl**ker :). Voelde best goed! haha

Hahah klinkt goed! Hier posten he als hij klaar is! ;)

• #1.165
Ik vind dat de topic titel maar is aangepast moet worden! (als dat uberhaupt mogelijk is)

''2.17meter 2 jaar trainen''

Ben inmiddels 2.18meter (toch nog een cm bijgekomen xD) en 2 jaar trainen slaat ook nergens meer op.

Iets in de trant van: Rise of de Dutch Giant? xD. Wat vinden jullie? Any ideas?

Alle links die ooit naar dit topic geplaatst zijn op de interwebz raken dan dood he...

En je moet het toch voor een belangrijk aandeel daaruit hebben met je 212k views ;)

Scott the giant d*ck gets even bigger?

Scottdick.png

• #1.168
Als T 'n 301'tje naar de nieuwe link instelt is er niks aan het handje.

The Giant Meatfactory.

Nog steeds goed bezig zie ik, inmiddels echt big aan het worden!

Wow bedankt man! Volgende keer gewoon aanspreken hoor! Altijd leuk DBB mensen te ontmoeten.

Hoop ook dat het een succes wordt :). In Hilversum begint het al aardig te lopen en alleen maar tevreden klanten tot op heden wat erg motiverend is. Hopelijk kunnen we dat straks ook met jullie delen.
Zal ik de volgende keer dat ik je zie zeker doen!

En woow man, wat megavet voor je dat WWE-verhaal! :D

'Scooby en zijn avonturen' :roflol:

• #1.177
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/supplementen-vergelijker-bodybase-eu-338876/#post7708930

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Website:
www.Bodybase.eu

Moderator:
Scoobz0r Log

Aangesloten winkels:
4 Sporters, BTC Nutraceuticals, Berry de Mey Nutrition, Body & Fitshop, Bodylab.nl, Bodystore.nl, De Online Drogist, De Weegschaal, Drogisterij.nl, Drogist Drogist, Drogist.nl, Drogista, Drogisterij.net, Duursport.nl, Eiwit Store, Eiwitpoeder.nl, Eiwitten.nl, Fightscene.nl, Fitnessapparaat.nl, L-carnitine, M Double You, PerfectBody.nl, Proteine-shakes.nl, Sportvoeding Plaza, SupremeNutrition, Vitaminedesk.nl, Vitaminen.nl, Vitaminenstore.nl.

Supplementen merken:
Absolute Nutrition, AccuFitness, Actimove, Active greens, Additiva, AI Sports Nutrition, Alfytal, Alive, All American EFX, All for you, Allinone, Allmax Nutrition, All naturals, All You Need, Alri Industries, Am biologics, American sports, Ameu, Anabolic Extreme, Anabolic Xtreme, Animal, Aov, Apotex, Applied Nutriceuticals, Arkocaps, Artelle, As seen on tv, Athletic Edge Nutrition, Athletic Xtreme, Atkins, Axis Labs, Axium, Balance, Barleans, Bbk bio, Beast Sports Nutrition, Berthelsen, Best Body Nutrition, Best choice, Betancourt Nutrition, Biometabolics, Bional, BioTech USA, Biotics, Biover, Bloem, Bob Harper, Bodicare, Body & Fit, Bonusan, Bophar, BPI Sports, BSN, Buurmanns, Capella, Capsiplex, Carb-Boom, Cardio, Carlson, Cellcare, Cellfood, Cellimine, Cellucor, Centrum, Chef Jays, Chia zaad, Chiba, Chiline, Clark, Clif Shot, Cobeco, Controlled Labs, Cruydhof, Cytosport, Dagravit, Davitamon, Dedicated Nutrition, De sterke beer, Disporta, Dnh, Doctors Best, Dorian Yates, Dr atkins, Dr grandel, Driven Sports, Droginet, Dymatize, Earth-line, EAS, Easy Body, Easyline, Edelcruydt, Eiwitpoeder, Eiwitten.nl, Elan for 2, El mare, Elvitaal, Enzymatic Therapy, E-Pharm, ErgoGenix, Ergopharm, Essential organ, Etixx, Euro nutrition, EWP, EXT Sports, Fagron, Fitshape, Flexx Appeal, Forerunner Labs, Formule vere, Forte pharma, Fortified Nutrition, Fytostar, Garden of life, Gaspari Nutrition, Genceutic Naturals, Get Diesel, Golden naturals, Goliath Labs, Good health, Gravitamon, Grenade, Halitran, Hanoju, Health mainten, Health Plus, Healthy Origins, Heel, Herborist, Holisan, Holland pharma, Horsepower, Huibers, Hulda clark, Humanutrients, Id-alg, iForce Nutrition, Infinite Labs, Inner Armour, Interactive Nutrition, Iscore, Isostar, ISS Research, Jacob hooy, Jarrow Formulas, Kaizen, Kal, Kilokiller, Kineslim, Kmi, Labrada, Lamberts, LG Sciences, Liberty, Liever gezond, Lucovitaal, Madal bal, Magnum, Magnum Nutraceuticals, Maharishi ayurv, MAN Sports, Mariandl, Match u, Mattisson, MD Labs/Wellements, M Double You, MDY Sports, Mega Pro, Mega sport nutr, melk, Metagenics, MET-RX, MHP, M&h pharma, Modifast, MRI Performance, MuscleMeds, Musclepharm, Muscletech, Muscle Warfare, MVP, Nagel, Nakd, Naproz, Natrol, Natufood, Naturapharma, Natura sanat, Natures Best, Natures bounty, Natures life, Natures plus, Natures Way, Natusor, New care, New chapter, No, Nova vitae, Now, Now Foods, N-Pro, Nu slank, NutraBolics, Nutramin, Nutrex, Nutri dynamics, Nutri-dynamics, Nutriforce, Nutrigenerics, Nutrina, Nutriphyt, Nutrisan, Nutri west, Nutriza, Nutrof, NVE Pharmaceuticals, Obesimed, Ocumed, Oligo pharma, Olimp Supplements, Omega&more, Optiform, Optimax, Optimum Nutrition, Organic choice, Ortel, Orthica, Ortho aktief, Ortholon, Orthomed, Orthovitaal, PAM, Pardes rimonim, Performance Meals, Pharma Freak, Pharmanord, Pharmaton, PHD Nutrition, Phital, Phytonics, Pigge, Pileje, Pilfood, Pk, Plantina, Pool plus, Powerbar, Power health, PrimaForce, Promera Sports, ProSupps, Proviform, Psb, Purus Labs, PVL, PVL Nutrients, Reckeweg, Reflex Nutrition, Rejuvenal, Revolutions, Rondomslank, Ronnie Coleman, Roter, Rp vitamino, S.A.N., Sandoz, Sanopharm, Sanvert, Sci-MX, Scitec Nutrition, Scivation, Sensipharm, Sequoia Fitness, Sera-Pharma, Shen Min, Sigvaris, Similia, Six Star Nutrition, Sleepzz, Slender mist, SNI, Somatoline, Soria, Source naturals, Special energy p, SportPharma, Springfield, SSN, Stacker, Stacker 2, Sunwell, Superted, Supplemed, Supradyn,Supreme Protein, Switamin, Syntrax, Tendem, Tested, Tested Nutrition, Ther winkel, Thompson, Three wells, Timm health care, Tobis, Toppharm, Trenker, Trimmendous, Ts, Twinlab, Ultimate Nutrition, Universal, Universal Nutrition, USN, USP Labs, Valdispert, Vascusan, Vedax, Vemedia, Venamed, Viridian, Vision, Vita, Vitafarma, Vita fytea, Vitakruid, Vital cell life, Vitalife, Vitaline, Vitalize prod, Vitalize Products, Vitals, Vitalux, Vitamax, Vitamist, Vitargo, Vitasport, Vitortho, Voldafar, VPX, VPX Sports, Vsm, Vyotech, Walthers, Wapiti, Weight care, Wheat grass, Xa35, Xls, Xtreme Formulations, X-trine, Xyience, Yellow sub, Ymea, Zonnegoud

Aantal producten online:
1355

Facebook:
Bodybase

Introductie
Het aanbod van supplementen is zo groot dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Bodybase.eu biedt als vergelijkingssite de mogelijkheid orde te scheppen in deze chaos. Eenvoudig zien welke supplementen het beste gewaardeerd zijn, waar ze het goedkoopste zijn of bij welke winkel ze in de aanbieding zijn en nog veel meer. Ben je opzoek naar een inhoudelijker inzicht in de verschillende producten en ze op deze inhoud vergelijken, die mogelijkheid is er ook op Bodybase.eu. Door deze features is Bodybase geschikt voor zowel beginnende als ervaren gebruikers van voedingssupplementen.

Missie
Bodybase.eu is een vergelijkingswebsite voor voedingssupplementen. Bodybase.eu wil orde scheppen in het (overweldigende) aanbod dat Nederland biedt op het gebied van voedingssupplementen en de grote hoeveelheid aan categorieën, prijzen, verschillende stoffen, merken, aanbiedingen en reviews.

Visie
Bodybase is geen community; de community is DBB. Het is een website door sporters voor sporters. Dit betekent dat Bodybase DBB members ondersteund in de keuzes die ze maken en dat DBB members Bodybase kunnen ondersteunen door bijvoorbeeld hun mening te geven, mee te denken wat voor functionaliteiten zij nog missen en discussiëren over wat er verbeterd moet worden.
Bodybase zal altijd 100% neutraal zijn en blijven.

Features
-Aanbiedingen: alle weekaanbiedingen op één plek. Er worden hier steeds meer winkels toegevoegd.
-Producten vergelijken: categorieën zoals eiwitten, weightgainers, carbs, pre- en postworkouts vergelijken op macro's. Gebruik ook de vergelijk knop!!
-Uitgebreide zoek- en sorteerfunctie: doorzoek onze database met een zoekopdracht of sorteer op winkel, merk, categorie en macro's.
-Rating systeem: stem op de producten die jij uitgeprobeerd hebt.
-Review systeem: zie 'aankomende features'.

Aankomende features
-Een nieuwe categorie 'NL-Specialties'. Hier zal alleen maar gefocussed worden op Nederlandse huismerken. Prijs is hier absoluut niet van belang, de focus ligt juist de keuzes die zijn gemaakt tijdens het samenstellen van de producten, waar de stoffen voor dienen en waar het vandaan komt.
-De supplementen review sectie van DBB (link) zal gekoppeld worden aan dat van Bodybase.
-Voordelen van elke winkel zullen op een rij worden gezet (goodies, voor 22:00 besteld morgen in thuis, korting na mate je meer besteld etc.)
-Fitness materialen categorie (shakebekers, straps, dumbbells, thuisapparaten etc.)
-Uitbreiding van Bodybase: zie ‘Toekomst van Bodybase’

Winkels pending (in onderhandeling / moet nog contact mee worden opgenomen
-XXL Nutrition
-Sportfood.nl
-My-Muscleshop
-BodyLab (75% van hun producten mist nog)

Toekomst van Bodybase
Dit is de Beta Versie van de supplementen vergelijker Bodybase.eu. Er zal aan de site gewerkt blijven worden om alles te optimaliseren, nieuwe features uit te brengen en goed naar gebruikers te luisteren wat voor wensen ze hebben.
Bodybase zal uit meer gaan bestaan dan alleen de supplementen vergelijker om DBB te ondersteunen. Dit is één van de drie hoofdonderwerpen. [bewerken]

1: Jouw eigen voedingsschema samenstellen (met alle micro's en macro's) (80% af)
2: Jouw eigen trainschema samenstellen (database van 350+ oefeningen) (50% af)
3: Jouw log bijhouden op de site/app (kijk je geschiedenis terug op de site met allerlei grafieken en statistieken) (30% af)

Naast dat deze schemas makkelijk in het gebruik zullen worden, zullen ze ook eenvoudig deelbaar worden. Dus geen excel bestanden meer uploaden!

Dit is nog de Beta. Alle suggesties zijn welkom, met zijn alle kunnen we het alleen maar beter maken!!

Goed bezig Scoobz0r!

Terug
Naar boven