Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice site. De koppen lopen over in elkaar waardoor je teksten half ziet. Tuurlijk is het een beta versie.
Toch maar ff feedback, just in case.
. Ga er meteen achteraan.damnnn zeg wat een reus :O voel me gelijk een kabouter hahategen over hem
goed bezig kerel
Dag reu, misschien rare vraag maar als je zelf kon kiezen hoe lang je was, wat zou je dan kiezen?
Olivier, met jou lengte en jou fysiek ga je t zoiezo maken.
Over een paar jaar sta je in de dikste hollywood producties!
, we gaan ervoor!Damn, interessant verhaal! Ben benieuwd naar hoe het je verder vergaat
Wanneer gaan die bars er eigenlijk uit?
. Maar toch apart idee en extra gevaarlijk als ik een ongeluk krijg.July 2014 heb ik de bars exact 3 jaar zitten. Drie wordt geadviseerd. Als er dan niks bijzonders in mijn leven is laat ik het meteen eruit halen. Ik ben nu wel bullet proof @ mijn hart. Maar toch apart idee en extra gevaarlijk als ik een ongeluk krijg.

Merk je er in het dagelijks leven nog iets van dat die bars er zitten? Lijkt me toch een raar idee/gevoel.
Als je trouwens door van die poortjes gaat bij het vliegveld word jij er altijd uitgepikt denk![]()
Nee merk er niks van in het dagelijks leven. De eerste paar maanden wel, bij elke beweging hoorde je die bar kraken brrrr. Daarna groeit er weefsel om de bar heen, en wordt het een soort lichaamseigen, heel leip.
Jup, laatst dus nog naar London voor de WWE. Die vrouw vond het maar al te leuk zo'n lang iemand te fouilleren had ik het idee xD... Ze maken het natuurlijk wel vaker mee, mensen met bijvoorbeeld metaal in hun hoofd. Heb gewoon een foto van de ct-scan bij mij, geen problemen mee gehad.

Haha ja heeft ze thuis ook weer wat te vertellen
Maar als straks die bars eruit zijn, is het dan niet zo dat je met een soort lege ruimte rondloopt? Of hoe gaat dat in zn werking?
Ja klopt, daar is een Engelse medische term voor die ik even kwijt (voor ''lege ruimte'' in het lichaam). Het menselijk lichaam heeft uit zichzelf dat soort ruimtes, het is niet dat ik een extra lege ruimte heb ofzo. De bar word er met 1 ruk uitgetrokken, express niet voorzichtig gedaan. Als je er aan gaat sjorren is er een kans op een hartstilstand zei de chirurg.. dus dat wordt toch nog even spannend xD.

Ja klopt, daar is een Engelse medische term voor die ik even kwijt (voor ''lege ruimte'' in het lichaam). Het menselijk lichaam heeft uit zichzelf dat soort ruimtes, het is niet dat ik een extra lege ruimte heb ofzo. De bar word er met 1 ruk uitgetrokken, express niet voorzichtig gedaan. Als je er aan gaat sjorren is er een kans op een hartstilstand zei de chirurg.. dus dat wordt toch nog even spannend xD.