AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Ben op het moment op de release party en hebbde clip gezien... zit er niet in. Ze gaan het voor een andere promo gebruiken omdat mijn stuk niet goed bijnde rest paste van deze clip. Erg jammer. Zal straks meer posten als ik thuis ben.

Thanks jongens, was ervan op de hoogte dat hij mee zou spelen in de clip maar wist niet dat dat vandaag op YT zou komen :)

Ben op het moment op de release party en hebbde clip gezien... zit er niet in. Ze gaan het voor een andere promo gebruiken omdat mijn stuk niet goed bijnde rest paste van deze clip. Erg jammer. Zal straks meer posten als ik thuis ben.

inderdaad erg jammer!! heb de clip 2 keer terug gekeken of ik je ergens kon vinden tot ik dit bericht zag. Hoop dat de volgende promo snel komt ben heel benieuwd. wel vet dat je bij die release party was, hoe was dat?

Wat een $^%$@* herrie, maar wel heel vet dat je in hun clip mag komen.

nee idd ik spotte je ook nergens

Lijkt mij juist perfect passen, zou hem ook ik het water geflikkert hebben :D voor niks naar die k*t herrie lopen luisteren :mad:

Mr Polska heeft dit express gedaan, zodat heel DBB naar zijn clip kijkt de eerste dag. Opzich hele goede manier voor reclame. vind zelf zijn muziek wel goed dus vond niet vervelend 2 keer naar een reus te zoeken,

Zonde man, thats tv men.

Vind polska normaal wel vet, dit nr is echt bagger though..

• #1.233
UPDATE 28-05-2013
Mr Polska clip

Aantal weken terug was ik op Zandvoort, voor de nieuwe videoclip van rapper Mr Polska. Ik was uit een selectie van 78 mensen gekozen die zich hadden opgegeven via casting bureaus. Mijn taak was geirriteerd te raken van zijn hakken/muziek om mij heen op het strand. Na een tijdje was ik het zo zat dat ik hem oppak met een easy squat, in mijn nek leg, de zee in loop, en hem er tief*s hard erin gooi. Het gooien ging zo hard dat hij een salto maakte haha. Binnen twee maanden zal de clip online staan. Ik zal het stukje dan hier ook wel even posten :).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Release
Ik ben net terug van de release party en heb de clip gezien... --> zit er niet in. Polska en de regiseur gesproken van de clip. Ze zeiden dat ze het een super stukje vonden, maar dat ze bij het editen simpelweg erachter kwamen dat het niet past bij de rest van de clip. Ze gaan het niet weggooien, maar willen het voor een andere promo gebruiken. We hebben prive nummers uitgewisseld voor eventueel een andere opdracht. Ik ga nog even kijken of ik de opname kan krijgen, maar ik verwacht het niet. Het nummer is hier te zien:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4gBumhynzRs

De release party was wel leuk verder. Alle performers van Nouveaurichemusic waren er en traden op:

IMG-20130527-WA0010_zps2fb3cb32.gif

Ik was er samen met Ralf (trainingsmaat) heen gegaan. We hebben onszelf (na de teleurstelling ;) ) maar getrakteerd op een cheatmaaltijd bij de KFC :P

20130527_214554_zpsa711d40d.jpg

Pff, ik moet echt niet naar die kip kijken tijdens mijn cut!

Gozer,

jij bent echt een held!
Ik heb geen abbo maar toch kijk ik altijd even naar je posts. geweldig!

Je gaat het nog ver schoppen denk ik zo.

Jammer dat je niet in de clip voorkwam. Eerste wat ik me afvroeg toen ik de clip keek of Mr. Polska echt naakt stond te springen op t stand?? Wat een kerel moet dat zijn!

Wat een verschrikkelijk takkeherrie, bloed stroomt uit mijn oren.

Ik zag je zaterdag nog lopen in Hilversum met je trainingsmaat, is niet normaal hoor! 2 van die bizar lange gasten en dan een dame erbij, dan zie je pas echt hoe lang jullie 2 zijn haha!

• #1.240
Lijkt mij juist perfect passen, zou hem ook ik het water geflikkert hebben :D voor niks naar die k*t herrie lopen luisteren :mad:

Mr Polska heeft dit express gedaan, zodat heel DBB naar zijn clip kijkt de eerste dag. Opzich hele goede manier voor reclame. vind zelf zijn muziek wel goed dus vond niet vervelend 2 keer naar een reus te zoeken,

True true...!

Had het niet verwacht! Maar het zij zo :). Gaan weer verder!

Pff, ik moet echt niet naar die kip kijken tijdens mijn cut!

Ik was er ook wel aan toe een keertje :P maanden clean food.

Gozer,

jij bent echt een held!
Ik heb geen abbo maar toch kijk ik altijd even naar je posts. geweldig!

Je gaat het nog ver schoppen denk ik zo.

:thumbs:

Jammer dat je niet in de clip voorkwam. Eerste wat ik me afvroeg toen ik de clip keek of Mr. Polska echt naakt stond te springen op t stand?? Wat een kerel moet dat zijn!

Nee, gewoon onderbroek en dan balkje erop editen ;).

Wat een verschrikkelijk takkeherrie, bloed stroomt uit mijn oren.

:D

Ik zag je zaterdag nog lopen in Hilversum met je trainingsmaat, is niet normaal hoor! 2 van die bizar lange gasten en dan een dame erbij, dan zie je pas echt hoe lang jullie 2 zijn haha!

Haha lache! Had even geroepen! Ralf had het toevallig gister over je. Hij had je topic gelezen, 50cm armen? nice nice! Bussumer toch?

Terug
Naar boven