- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben op het moment op de release party en hebbde clip gezien... zit er niet in. Ze gaan het voor een andere promo gebruiken omdat mijn stuk niet goed bijnde rest paste van deze clip. Erg jammer. Zal straks meer posten als ik thuis ben.
wat een t*ring herrie zeg
.
) maar getrakteerd op een cheatmaaltijd bij de KFC 
Inderdaad. Dat mensen dit voor hun plezier luisteren, gadverdamme.
Lijkt mij juist perfect passen, zou hem ook ik het water geflikkert hebbenvoor niks naar die k*t herrie lopen luisteren
![]()
Mr Polska heeft dit express gedaan, zodat heel DBB naar zijn clip kijkt de eerste dag. Opzich hele goede manier voor reclame. vind zelf zijn muziek wel goed dus vond niet vervelend 2 keer naar een reus te zoeken,
. Gaan weer verder!Pff, ik moet echt niet naar die kip kijken tijdens mijn cut!
maanden clean food.Gozer,
jij bent echt een held!
Ik heb geen abbo maar toch kijk ik altijd even naar je posts. geweldig!
Je gaat het nog ver schoppen denk ik zo.
Jammer dat je niet in de clip voorkwam. Eerste wat ik me afvroeg toen ik de clip keek of Mr. Polska echt naakt stond te springen op t stand?? Wat een kerel moet dat zijn!
.Wat een verschrikkelijk takkeherrie, bloed stroomt uit mijn oren.

Ik zag je zaterdag nog lopen in Hilversum met je trainingsmaat, is niet normaal hoor! 2 van die bizar lange gasten en dan een dame erbij, dan zie je pas echt hoe lang jullie 2 zijn haha!