XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Thoraxholte in het oerhollands.

Ff serieus join the wwe, alias: The Flying Dutchman. Nog ff een signature move verzinnen en je bent binnen ouwe.

knap wat je hier hebt gepresteerd, doe zo voort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.204
damm brother!

EEn Woord.

RESPECT!!

knap wat je hier hebt gepresteerd, doe zo voort!

:thumbs:

Thoraxholte in het oerhollands.

Hehe details! Maar idd het was zoiets. En misschien is het dat ook wel gewoon :).

Ff serieus join the wwe, alias: The Flying Dutchman. Nog ff een signature move verzinnen en je bent binnen ouwe.

Duidelijk dat dan de signature move vliegen wordt he! ;). Maar het zou wel vet zijn als er iets van ''Dutch'' in zit. Er heeft nog geen Nederlander bij de WWE gewerkt als vaste entertainer.

Ben vandaag op de gastenlijst gezet voor de releaseparty van ‘Vlammen’ van Mr. Polska, waar de nieuwe clip wordt gepresenteerd. Ben echt razend benieuwd hoe ze mij ge-edit hebben. Maandag avond 27mei is de release!

Ontopic: Laatste 2 weken ernstig ziek geweest. Had een enorme slijm hoest die niet weg ging uit zichzelf. Het was op een gegeven moment zo erg dat ik om de 5 min een hoestbui had. Na de eerste dag anti-biotica was het meteen al voor 80% weg, wou dat ik het meteen had genomen... maar ik wou het eerst met uitzieken proberen. 3kg verloren in 2 weken... beetje jammer, maar dat zit er zo weer op als mijn eetlust terug is. Voordat ik ziek werd was ik echt op mijn beste shape ooit... ik dacht ''nog even en weer nieuwe foto's'', dit wordt dus even uitgesteld.

Laatst bewerkt:
  • #1.206
Je ziet al die mensen echt vol bewondering kijken van : damnnn:p Ze kijken niet naar Phil iig:D

Later vertel ik mijn kinderen dat ik met je heb gepraat op een forum:p

Haha teveel eer. Laat ik eerst is 140kg worden, dan praten we verder over beroemd op dat niveau worden :D.

Sowieso zal ik nooit weggaan op dit forum als ik ooit bekent word, veel te leuk iedereen mee te nemen backstage ^_^!

Haha teveel eer. Laat ik eerst is 140kg worden, dan praten we verder over beroemd op dat niveau worden :D.

Sowieso zal ik nooit weggaan op dit forum als ik ooit bekent word, veel te leuk iedereen mee te nemen backstage ^_^!
He daar houden we je aan he! :D

I'm in, als ik dan niet in een rollator mezelf voort beweeg.

Ja klopt, daar is een Engelse medische term voor die ik even kwijt (voor ''lege ruimte'' in het lichaam). Het menselijk lichaam heeft uit zichzelf dat soort ruimtes, het is niet dat ik een extra lege ruimte heb ofzo. De bar word er met 1 ruk uitgetrokken, express niet voorzichtig gedaan. Als je er aan gaat sjorren is er een kans op een hartstilstand zei de chirurg.. dus dat wordt toch nog even spannend xD.

Lumen?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/supplementen-vergelijker-bodybase-eu-338876/#post7708930

Dit is nog de Beta. Alle suggesties zijn welkom, met zijn alle kunnen we het alleen maar beter maken!!
Mijn virusscan (NOD32) springt aan bij het bezoeken van de site (meteen bij de hoofdpagina al):

2ufa9zp.jpg

sick man. Dikke foto in t vliegtuig :D

• #1.213
Mijn virusscan (NOD32) springt aan bij het bezoeken van de site (meteen bij de hoofdpagina al):

http://i44.tinypic.com/2ufa9zp.jpg

Bedankt! Mijn virus scanner AVG ging ook raar genoeg af vanochtend. Onze programmeur is om 20:00 thuis en gaat meteen kijken wat er aan de hand is :).

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 18:42 ----------

sick man. Dikke foto in t vliegtuig :D

De stewardessen zijn altijd wel lief voor mij :D mag altijd vooraan zitten, veel been ruimte!

• #1.215
Ik wilde het in dit topic rapporteren: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/supplementen-vergelijker-bodybase-eu-338876/#post7708930
Maar die is om de een of andere reden gesloten. Kwam ook nog een andere bug tegen die ik daar wilde posten.

Het probleem is opgelost :). Bootstrap bestanden zijn allemaal vrij standaard, daarvoor laden we één van de CDN (contend delivery network), dat netwerk was slachtoffer van aanval, waardoor ook bij ons dat werd weergegeven. We zitten nu bij andere CDN, dus problemen zouden over moeten zijn!

Ik had contact opgenomen met de admin van DBB of ik het topic aan mocht maken, dit was vervolgens goedgekeurd. Helaas vind één van de boardsponsors het in strijd met de forumregels / wat er afgesproken is. Eén van de redenen is dat alleen supplelmentenboardsponsers reclame op DBB mogen maken, dit is nu eenmaal zo en dat wist ik niet. Deze boardsponser heeft vervolgens geklaagd en het topic is hierdoor gesloten. Wij gaan gewoon door!

Laatst bewerkt:
Gorilla Wear was (of is, ik zie geen ads) toch ook board sponsor? Die verkopen naar mijn weten ook geen supps.

• #1.218
Gorilla Wear was (of is, ik zie geen ads) toch ook board sponsor? Die verkopen naar mijn weten ook geen supps.

Bodybase wordt als concurentie voor de boardsponsers gezien, omdat er ook andere supplementen stores op bodybase staan. Een Sponsor die niet met supplementen bezig is lijkt mij wel welkom.

Laatst bewerkt:
We kunnen als het goed is zometeen onze reus zien tegen een kleine pool.

Terug
Naar boven