MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

basketbal zou de logische keuze zijn met 2m17:p,maar dan moet hij dat wel graag doen he.ik weet niet of kickboxen een goeie keuze zou zijn met die lengte?

Juist wel man, lengte is enorm belangrijk bij kickboxen. Semmy Schilt is echt geen 4-voudig K-1 kamioen omdat zijn techniek zo goed is, komt puur door zijn lengte :).

Als je strongman wordt en op de World's Strongest Man competitie komt kan je Ted van den Parre's wereldrecord verbreken als langste deelnemer ooit. Hij staat nu op 2,13m. :D

idd,dan zie je dat lengte niet specifiek een nadeel is,ted is 1 x sterkste vd wereld geweest,en meerdere malen van nederland:cool:

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Juist wel man, lengte is enorm belangrijk bij kickboxen. Semmy Schilt is echt geen 4-voudig K-1 kamioen omdat zijn techniek zo goed is, komt puur door zijn lengte :).
ik had altijd gedacht dat knieen en benen brozer waren bij zo een lengte(dus rapper breuken),maar ben mis blijkbaar

idd,dan zie je dat lengte niet specifiek een nadeel is,ted is 1 x sterkste vd wereld geweest,en meerdere malen van nederland:cool:

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

ik had altijd gedacht dat knieen en benen brozer waren bij zo een lengte(dus rapper breuken),maar ben mis blijkbaar

Geen idee, ik weet wel dat Semmy vrij blessure ongevoelig is.

Jesusss wat un reus :P!!

De téring vriend.. Ooit eens gedacht om als bijbaan uitsmijter te worden? :D

Progressie is duidelijk zichtbaar!!:)

durf jij te vechten tegen hong man choi???

Je bent goed lang man!
Benieuwd hoe het eruit gaat zien na verloop van tijd.
tot nu toe al goed bezig

Van jou kan je een reus krijgen als je gaat VRETEN!! :D

nette progressie, je ziet duidelijk verschil tussen de eerste en de derde foto

2.17m! FREAK of nature ! (no effence)
Ik ben bang dat het naturel nog hééééééél lang gaat duren voor er een acceptabel gewicht aan massa opzit, maar laat je daardoor niet demotiveren.
Big show van WWE is ook 2,17m maar die is ook BUFF en dat is echt een GIANT!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
bigshow_JPG.jpg

30spot.jpg

Succes met je progressie man.

alleen best wel iets droger staan dan op die 2e foto, want zo vind ik hem er gewoon pafferig uitzien :p

Mooi van je dat je dit niet anoniem vertelt.

Is hij nu de grootste van dit forum?

Ik heb iemand gevonden die beweert 1 cm langer te zijn ,dus 2.18M.
My god ,dan moet je onderhand heel het jaar door een muts op hahaha.

,

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

alleen best wel iets droger staan dan op die 2e foto, want zo vind ik hem er gewoon pafferig uitzien :p

Die gast is gewoon BUFF/HUGE (kijk dan naar zijn torso tov zijn omgeving) alleen niet droog.

bigshow_shane2.jpg

Doet me denken aan Dalip Singh. Een Indische worstelaar die jaren aan BB deed. Hij is 2.25cm geloof ik. :eek:

Terug
Naar boven