MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Mij zal hij sowieso niet opeten hahaha. Van krachtpatser naar geiteneuker is inderdaad wel een precaire switch.

Allereerst, bedankt voor het delen. Ik vond het geweldig om alles te lezen over al die toffe dingen die je hebt meegemaakt, het mooiste vind ik dat je er zelf voor hebt gezorgd dat je nu zo ver bent, over mentaliteit gesproken, kunnen heel veel mensen wat van leren, mijzelf er natuurlijk bij gerekend.
Zwaar respect voor jou man!

Je gaat nu naar de 130 kg? Ik heb de indruk dat je foto's niet helemaal meer up to date zijn. Je bent vast een mega beer nu. Heb je ook iets recentere foto's?

goeie 1e post...

Ik heb een grote zak kip bestelt en ik moet zeggen dat het veel en veel beter en kwalitatiever smaakt dan de supermarkt, echt een aanrader.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.586
UPDATE 04-08-2013 Techniek training met Loui (aanrader!) en Mijlpaal 130kg!

Techniek training met Loui van Mikes Gym
Ik heb mijzelf vrijwel alles aangeleerd door naar andere te kijken, maar ik vond het toch fijn weer is bij een pro te trainen. Deze man helpt al jaren en jaren bekende Nederlandse bodybuilders om te zorgen dat ze uiteindelijk alles zelf goed kunnen in hun eigen plaats/gym. De training die ik bij hem gedaan heb is borst-rug. We waren 1:15 uur bezig, zeer hoge intensiteit. Ik geen reclame normaal voor mensen, maar bij deze man wil ik dat wel doen na mijn ervaring. Dus als je niet zeker bent of je alles wel goed uitvoert ja/nee kan het zeker geen kwaad is bij hem langs te gaan!!

louispartje@hotmail.com

Hij is 59jaar oud met dit fysiek... ongelofelijk :).

1zq5641.jpg

kbymae.jpg

sg50li.jpg

Mijlpaal 130kg!
Ondertussen eindelijk de 130kg bereikt! Tenopzichte van mij laatste foto's ben ik in mijn armen van 44 naar 46cm gegaan (koud). Benen zijn van 67cm naar 70cm omtrek gegaan. Stukje sterker in de loop van de tijd geworden, maar ik train niet heel erg puur op kracht zoals je aan mijn laatste schema's kan zien die ik heb gepost.

Ik post nu expres even 2 zwakke foto's. Ik heb een plek (prive gym) gevonden met mooi licht waar ik de 130kg mijlpaal foto's wil laten maken. Ik wil dit binnen 2 weken doen en dan dus posten.

2z8dv74.jpg

2rwkc95.jpg

Laatst bewerkt:
dammnn! haha gaat lekker man

ik zie geen foto's :(

• #1.589
Hey... dat is raar! Net deden ze het nog. Als je op rechtermuisknop ''afbeeldingslocatie kopieren'' druk en dan paste in nieuw tabblad doet de foto het wel hmm. Ik ben niet thuis atm, zal vanavond even kijken.

Hey... dat is raar! Net deden ze het nog. Als je op rechtermuisknop ''afbeeldingslocatie kopieren'' druk en dan paste in nieuw tabblad doet de foto het wel hmm. Ik ben niet thuis atm, zal vanavond even kijken.

dan doen ze het ook niet, bij jou wel omdat ze nu in je cache zitten ;)!

bij mij doen ze t wel gewoon ???

lekker bezig, benieuwd naar je mijlpaal foto's :)

Bij mij doen ze het ook

Gewoon met TinyPic je foto's plaatsen. Doet het altijd goed. :-)

via via krijg ik ze wel te zien maar erg klein formaat!

• #1.596
zal het even ergens anders uploaden. 2 min

HUGE:) Van de week ook maar eens een doos van dat supervlees bestellen bij je:D

groot Scoob staat je goed!
ben dan natuurlijk ook benieuwd naar je krachtstats ( ook al train je daar niet op) bandrukken, deads en squat ?

Toppertje die foto's Scoob! Grappig dat al die andere figuren zo klein bij je lijken hahaha.

Vraagje, train je ook je buik? Misschien is het door de foto's niet zichtbaar maar ik zie geen 6 pack.;)

Terug
Naar boven