Fitness Seller

Sawsbuck's way to 100kg

Ja klopt ook wel!

Soms heb je alleen bij je derde keer het gevoel van dit gaat me wel wat makkelijker af dan de vorige keren en dan ben je bang dat je maandag niet zo sterk bent oid. Dus dan heb ik de neiging om nog 1x te maxen erna snapje :P

Zou eerder paar kilo meer op je barbell gooien en weer 6 reps er uit proberen te drukken in plaats van kijken wat je 1 rep max is.

Zou zonde zijn dat je straks een maand niet kan trainen omdat je zo graag die 1 rep max wilde proberen :p

• Topic Starter Topic Starter
Zou eerder paar kilo meer op je barbell gooien en weer 6 reps er uit proberen te drukken in plaats van kijken wat je 1 rep max is.

Zou zonde zijn dat je straks een maand niet kan trainen omdat je zo graag die 1 rep max wilde proberen :p

Serieus? Is dat ZO blessure gevoelig dan??

maxen is zinloos

Het is wel blessure gevoeliger dan 'normaal' trainen. Voor zover ik weet heeft het geen merkbare meerwaarde dus zie niet in waarom je het zou doen buiten het feit om dat je weet hoeveel je max kan drukken.

Dan stop ik hier mee haha, wordt vanzelf wel sterker dan. Is weggegooide energie anders.

Ik weet niet hoe ik hierbij kom -_-

----------------------

Begin echt veel striemen te krijgen. Die hele overgang bij me schouder zit er nu vol mee en binnekant been. Is echt lelijk ik hoop dat het weggaat als ik naar een lager vetpercentage ga maar dat zal vast niet...:(

Chest gaat best wel lekker (k*t kwaliteit):D

Rug ook (excuses voor de square met reclame :p)

Vrijdag ging het trainen k*t, was redelijk slapjes en hoofdpijn killde me. Morgen maar even goedmaken dus!! :D

Laatst bewerkt:
hoog VP wel man.... niet dat ik hier iets van mag zeggen eigenlijk

wel veel mass.. ff richting die 100 en dan cutten voor zomer ?

hoog VP wel man.... niet dat ik hier iets van mag zeggen eigenlijk

wel veel mass.. ff richting die 100 en dan cutten voor zomer ?

Ja dat sowieso.Ik heb niet echt een hangbuik ofzo die dikker is dan me chest dus het valt nog wel mee. Tuurlijk sta ik liever droger, maar ik vind het nog redelijk meevallen van wat ik had verwacht dat het uit zou gaan zien qua vet.

Jep, dat is het plan. 100 en dan cutten voor de zomer naar de 13%.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 21:50 ----------

Even aangepast qua rugfoto die andere gaf een verkeerd beeld. Hetzelfde geldt voor die benenfoto.

Laatst bewerkt:
Schouders rug vandaag.

Schouders:
- Shoulder press: 3x 6x75

- Side raise: 3x 6x15(per hand 15kg)

- Front raise: 3x 6x15 (per hand 15kg)

Rug:
- Dumbbell bent over row: 3x 6x26(per hand 26kg)

- Back press: 3x 6x55

- En nog zo'n machine weet de naam niet lol: 3x 6x30

Laatst bewerkt:
Dan stop ik hier mee haha, wordt vanzelf wel sterker dan. Is weggegooide energie anders.

Ik weet niet hoe ik hierbij kom -_-

----------------------

Begin echt veel striemen te krijgen. Die hele overgang bij me schouder zit er nu vol mee en binnekant been. Is echt lelijk ik hoop dat het weggaat als ik naar een lager vetpercentage ga maar dat zal vast niet...:(

Ga nu cutten dan anders wordt t alleen maar erger :p

Zou ff langs een dermatholoog gaan om te kijken hoe je het kan minimaliseren en verder voorkomen, dingen gaan na een tijdje niet meer weg..

Ga nu cutten dan anders wordt t alleen maar erger :p

Zou ff langs een dermatholoog gaan om te kijken hoe je het kan minimaliseren en verder voorkomen, dingen gaan na een tijdje niet meer weg..

Nee moet nog 3 kilo :roflol:

Ik heb gehoord dat het helemaal niet te verhelpen valt, zelfs niet minimaliseren. Die zalfjes enzo werken ook voor geen meter. Mischien omdat ik een getinte huid heb ofzo?

Nee moet nog 3 kilo :roflol:

Ik heb gehoord dat het helemaal niet te verhelpen valt, zelfs niet minimaliseren. Die zalfjes enzo werken ook voor geen meter. Mischien omdat ik een getinte huid heb ofzo?

Volgens mij heb je wel zooi die littekens minimaliseren.

Sowieso kun je erger voorkomen :p

En vreet je dan helemaal vol, gewoon cheaten :roflol:

sterke shoulder presses man

met dumbbells /barbell ? staand /zittend ? tot kin of borst ?

:)

ah jonge

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:(

Doe het zelfde gewicht ook zonder smith machine. Dus dat telt hier niet :D

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 22:29 ----------

Striemen zijn scheuren in je onderhuid welke zich ontwikkelen tot littekens. Eerst zijn ze rood, daarna worden ze wit -> littekenweefsel

Wit?? Bij mij zijn de nu nog rood,dus het valt nog te helpen? Maar eens langs de derma gaan dan want die zalfjes werken voor geen meter.

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 22:30 ----------

Ja man diaephi kenne geen nederlands ofzooow??!

Terug
Naar boven