MuscleMeat

Sawsbuck's way to 100kg

Bezoekers in dit topic

Miss had je wat verkeerds gegeten.. Ik wordt altijd beroerd als ik gefrituurd eten icm frisdrank eet. Hoeft niet perse door hoeveelheid te komen :p

Klopt. Koffie met suiker fail -_-


Ik woog gister trouwens 98.5 hahaha

100% bad gains maarjaa :roflol:
 
Haha laatste week max bulken.. 2x zoveel eten per dag en je haalt de 100 wel voor einde van t jaar
 
Haha laatste week max bulken.. 2x zoveel eten per dag en je haalt de 100 wel voor einde van t jaar

Hahaha ja klopt. Heb een week pauze genomen begin volgende week weer met trainen.

Fijne feestdagen btw :D
 
Ennnnnnnn we wegen 96.5kg :(

Ik ga dinsdag weer beginnen met trainen. Vind het niks zo'n pauze, maarja is wel weer een goede motivatieboost :D
 
Is het nog gelukt :rolleyes: ?
 
Is het nog gelukt :rolleyes: ?

Watte nog gelukt:D?


Vandaag weer begonnen met trainen! Heb een goeie daling in gewicht maar ik ga binnen 2 maanden die 100 kilo bereiken.

Schouders rug vandaag.

Schouders:
- Shoulder press dumbbell: 3x 6x18kg per hand

- Side raise: 3x 6x15(per hand 15kg)

- Front raise: 3x 6x15 (per hand 15kg)

Rug:
- Dumbbell bent over row: 3x 6x26(per hand 26kg)

- Back press: 3x 6x65

- seated row: 3x 6x40
 
Laatst bewerkt:
Maandag beginnen met een nieuw schema. Ga de nadruk nu leggen op biceps. Zin in :D


Maandag
Schouder Biceps

Woensdag
Benen

Donderdag
Borst Triceps

Vrijdag
Rug Biceps
 
Je 100Kg. haha

Oh.. Nee, nog steeds 97kg :(

Maar komt goed eind februari weeg ik 100, gewoon ef bikkelen komende weken en op zondag ook me aan me dieet proberen te houden.


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hier trouwens een foto van 2 jaar geleden op 68 kilo :roflol:
afotonummer1.jpg
 
Vetpercentage op laten meten! Ik sta 18% op 97kg nu. Even snel die 3kg pakken en dan de cut er in naar 12%:D
 
100 kg is wel proper man :D
Zie nergens je volledige schema staan?
 
100 kg is wel proper man :D
Zie nergens je volledige schema staan?

Ja, moet nog een kilo of 2 / 3 maar die komt zo snel mogelijk hoop ik. Me schema staat een aantal posts terug maar heb er niet bij gezet welke oefeningen maar heb dit wel gepost bij elke training. Heb ook niet echt een standaard schema die ik hanteer bij elke training meestal gewoon wat vrij is qua apparaat voor die specifieke spiergroep. Bench/squat zit er altijd bij though :D
 
Lift jij nog man? :eek:
 
Update:

Vandaag heb ik benen getrained! :D

squat: 6x105 6x105 2x120

leg press: 3x 8x210,

leg extensions 3x 6x80

seated leg curl 3x 6x65

standing calf press 2x 6x130 , 6x135


Gewicht staat nu op 98 kilo.Nog maar 2 te gaan :D
Benen zijn gegroeid naar 68 cm koud. Wil ze eigenlijk niet groter ivm een te grote broekmaat..

Hoop dat ik eind februari me 100kg heb bereikt en dan op naar me nieuwe doel -> 13% met zo weinig mogelijk gewichtverlies. :D:D:D
 
Rug, Biceps

Rug
Backpress: 10x 60 , 2x 8x65
Row (machine) : 3x 6x??(gewicht vergeten -_-)
Bent over row: 3x 6x26kg dumbbell per hand

Biceps
21en 3x
Sitting barbell curl (dumbbell) 3x 15kg


Benen zijn nu: 70cm koud
 
Je trainingen zijn vrij kort? (of is dat mss omdat ik het anders gewoon ben om op te schrijven dan jij?):D
 
Back
Naar boven