Fitness Seller

Sawsbuck's way to 100kg

T is het zelfde, striemen is volksmond en striae is wetenschappelijke naam :p

En zou inderdaad eens naar dermatholoog gaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo ziet het er uit als het 'genezen' is..

• Topic Starter Topic Starter
Oh ****. Het is al wit bij mij op een paar strepen naar. Die zijn rood.

Dus aan witte striemen valt niks meer te doen :(?

Ik vraag me af wat zo'n derma er aan kan doen dan? Die rode strepen verminderen of wat?

Oh ****. Het is al wit bij mij op een paar strepen naar. Die zijn rood.

Dus aan witte striemen valt niks meer te doen :(?

Ik vraag me af wat zo'n derma er aan kan doen dan? Die rode strepen verminderen of wat?

Volgens mij bestaat er spul wat het genezingsproces bevorderd en de vorming van littekenweefsel verminderd.

Moet je maar ff op google zoeken of een dermatoloog bellen :p

Ik ben gewoon een limburgse wetenschapper

Benen getrained! :D :

squat: 6x105 6x105 2x120

leg press: 3x 8x200,

leg extensions 3x 6x80

seated leg curl 3x 6x55

standing calf press 2x 6x130 , 6x135

Arm is nu 43 cm :D (wel wat oudere foto)
munch_2012_08_13_145818.jpg

Ik zou het niet weten. Denk tussen de 18 en 22%.

Punt is dat ik niet echt extreem veel vet in mijn buik opsla maar wel in mijn benen en bil..

Vet irri met broeken joh :roflol:

Ik zou het niet weten. Denk tussen de 18 en 22%.

Punt is dat ik niet echt extreem veel vet in mijn buik opsla maar wel in mijn benen en bil..

Vet irri met broeken joh :roflol:

Hmm, heb zelf vrij weinig vet maar broeken beginnen bij mij ook steeds strakker te zitten bij bovenbenen terwijl ze bij heupen wel normaal zitten.. Denk dat t ook wel komt omdat je benen traint :p

Hmm, heb zelf vrij weinig vet maar broeken beginnen bij mij ook steeds strakker te zitten bij bovenbenen terwijl ze bij heupen wel normaal zitten.. Denk dat t ook wel komt omdat je benen traint :p

Hmm ja ik heb totaal geen verstand van vetpercentages dus het zal wel. Don't care eigenlijk moet nog 3 kilo :roflol:

Ik weet dat 100 maar een getal is maar als ik nu afhaak heb ik gefaald in mijn opzicht.

Maarja jij zit nog op een redelijke broekmaat toch? Er zijn haast geen broeken op 36/38 of ze zijn spuuglelijk :roflol:

Ik heb geen idee wat ik heb :roflol:

Mijn ma en zusje kopen meestal kleren, ziet er een stuk minder dramatisch uit wanneer ik t zelf zou doen.

Nouja, kerstvakantie flink buffelen en je haalt de 100 wel voor einde van t jaar :p

Ik heb geen idee wat ik heb :roflol:

Mijn ma en zusje kopen meestal kleren, ziet er een stuk minder dramatisch uit wanneer ik t zelf zou doen.

Nouja, kerstvakantie flink buffelen en je haalt de 100 wel voor einde van t jaar :p

Ik wou vandaag de 100 eigenlijk halen omdat we morgen allemaal dood zijn :(

hey dikke, je military presst bijna net zoveel als je squat

doe daar eens wat aan

hey dikke, je military presst bijna net zoveel als je squat

doe daar eens wat aan

:roflol:

Dudeeee ik haat squat en dat is nog zacht uitgedrukt. Leg press is wel 200 3x 8x.

En er komt geen verandering in, hoe hard ik ook probeer. Ik blijf daar ass in XD

Borst traps getrained mennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D

Bench: 6x100 4x115 2x125
Schuine bench: 6x100 6x100 3x100
Fly: 3x 6x60

Traps:
Shrugs dumbbells: 3x 6x26kilo per hand
Lateral raise traps (flared): 3x 6x15kilo per hand

Dus ik had zo veel gegeten vandaag werd er gewoon misselijk van, moest gaan liggen op de grond zodat ik niet alles uitkotste (lolpussymode). ****ing raaaaaar. Toen ik in de gym was had ik opeens honger?? Hoe kan dat?!

1zfu05h.gif

Ik heb nog nooit zo slecht gedieet in de laatste paar dagen. Volgens mij weeg ik weer 90 :o

hahahah alles voor niets

Miss had je wat verkeerds gegeten.. Ik wordt altijd beroerd als ik gefrituurd eten icm frisdrank eet. Hoeft niet perse door hoeveelheid te komen :p

Terug
Naar boven